Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Wel benieuwd of je nog wat wijzer bent geworden van het telefoongesprek Yvanka???
Flessuh schreef:No worries, d'r zitten er best wel wat op TinderxDenies schreef:Ik heb tinder er vanaf gegooidWas het standaard gespreksonderwerp zat en ook het niveau. Het heeft iets meer dan 24 uur geduurd haha.
Maar nu kom ik je niet meer tegen![]()
Weer kans minder dat ik weer eens een bokker tegenkom op Tinder
Yvankaxx schreef:Yonker schreef:Wel benieuwd of je nog wat wijzer bent geworden van het telefoongesprek Yvanka???
Het was een beetje ongemakkelijk haha, want ik bleef maar banketstaaf en hij was vet stil. Maar ik heb wel wat meer duidelijkheid nu, hoe het is gegaan blijft niet netjes en ik neem nu ook iets meer afstand om mezelf wat te beschermen, maar hij krijgt nog wel een kans. Heb wel gezegd dat als hij nu weer afzegt het wel echt klaar is.
Heb ook gezegd dat het me er vooral om ging dat wij een afspraak maakt en hij ineens afzegt, dat ik ergens rekening mee houdt en dat het dan niet doorgaat, dat ik daar moeite mee had.
Ben benieuwd hoe het nu verder loopt, hou iig m'n ogen wel open verder
Yonker schreef:Morgen een date gepland..... maar merk dat ik geen zin heb in een date met deze gast... hijs gewoon een beetje apart..... dusssss eens zien of ik daar wel zin in hebEigenlijk niet door die kou, blijf ik het liefst met een dekentje op de bank
Exitium schreef:Yonker schreef:Morgen een date gepland..... maar merk dat ik geen zin heb in een date met deze gast... hijs gewoon een beetje apart..... dusssss eens zien of ik daar wel zin in hebEigenlijk niet door die kou, blijf ik het liefst met een dekentje op de bank
Dan trek je hem er toch gewoon bij op de bank?