Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:07

Emmaa_ schreef:
Ik vind heuptasjes zelf heel handig op festivals etc, maar draag hem zelf eigenlijk altijd gewoon om mijn middel. Heb er niet echt een mening over, vind het niet per se verschrikkelijk maar snap niet zo goed waarom om je nek handiger is dan om je middel.

Ohhhh ik vind heuptasjes echt leuk mits tof gecombineerd! Dus geen bejaarde toerist met bierbuik, cargoshorts en sokken in sandalen :=

Ik heb volgende maand ook weer een festival en twijfel echt of ik er eentje ga aanschaffen. Ik wil echt een kleintje. Ben bang dat ik 'm niet durf te dragen eigenlijk :')

Dizzy505

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:16

In sneakers ballerina sokken draag ik ballerina sokken! Vind het vreselijk van die "sneaker sokken" die boven sneakers uit komen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:38

Ik vind het ook niet mooi maar heb nog geen variant gevonden die niet elke 3 passen van mn hak glijdt. En als ik ergens chagrijnig van word.. :')

Dus dan maar een halve cm sok zichtbaar, is niet anders.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:44

Ik had als klein kind altijd ene heuptasje voor Mn geld op de braderie :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 21:49

Ik heb op festivals altijd een heuptasje, met galaxyprint. Ik heb nooit zakken in m'n jurkjes.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:28

Ik draag al een jaar of zes n heuptasje, eerst enkel op festivals toen ook bij de paarden, nu ook int dagelijks leven want ze zijn o zo handig en vind ze ook leuk eigenlijk!
Je hebt nu ook echt wel leuke kleine varianten met hippe prints!

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:51

Jildau schreef:
Ik vind het ook niet mooi maar heb nog geen variant gevonden die niet elke 3 passen van mn hak glijdt. En als ik ergens chagrijnig van word.. :')

Action :Y) Zit een soort sileconen randje in aan de achterkant! En ze hebben ook ander hele fijne die zitten war verder over je voet en blijven ook goed zitten.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:56

Hebben jullie misschien voorbeelden van die heuptasjes? Want ik kan me niet voorstellen welke ik dan nog om aan te zien zou vinden, zo vreselijk vind ik ze.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 22:58

Hahaha dan vind je ze waarschijnlijk gewoon allemaal niet om aan te zien! Ik heb n hele simpele zwarte van leer.
Ik hou dan weer niet van die enorme grote tassen die je zo n beetje onder de oksel klemt, modeblunder nee maar ik vind t gewoon niks.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 23:06

lieveli schreef:
Ik heb op festivals altijd een heuptasje, met galaxyprint. Ik heb nooit zakken in m'n jurkjes.

Ik ben wel benieuwd naar wat voor jurkjes je dan hebt.
In mijn ogen kan een heuptasje alleen gecombineerd worden met een afritsbroek en tevas :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 23:12

_O- de anwb outfit compleet imo ja.

Nee die grote handtas gaat mee naar colleges, met laptop. Voor festivals en dergelijke heb ik gewoon een kleine crossbody leren handtas die ik omhang.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 23:42

Ashleytjuhh schreef:
lieveli schreef:

Ik ben wel benieuwd naar wat voor jurkjes je dan hebt.
In mijn ogen kan een heuptasje alleen gecombineerd worden met een afritsbroek en tevas :')

Zwarte.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 23:57

Santigo_ schreef:
Hebben jullie misschien voorbeelden van die heuptasjes? Want ik kan me niet voorstellen welke ik dan nog om aan te zien zou vinden, zo vreselijk vind ik ze.

Zie t linkje op de vorige pagina :)

Op een festival loopt het halve publiek er tegenwoordig zo'n beetje mee rond omdat tassen groter dan een A4tje vaak niet meer toegestaan zijn. Dus daar zou ik je vooral geen zorgen maken over of je er voor banketstaaf mee loopt of niet. Heb zelfs (hippe, jonge) mensen met een moneybelt als heup(/nek) tasje zien lopen

Ik heb deze: https://goo.gl/images/TfYWHs

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 00:00

I know, mijn tasjes zijn zeker niet groter dan heuptasjes, maar wel van die crossbody gevallen. Blijft gewoon niet mijn ding denk ik.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:05

Hier nog een gekke-sokken-liefhebber! Maar wel onzichtbaar. Heb er net nieuwe met avocados en citroenen. Heuptasjes zijn praktisch, maar erg lelijk...

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:13

Glittersokken en pantersokken zijn mijn favoriet. De pantersokken bij mijn panter gympen en de glitter voor als je ze toch ziet het er wel een beetje gezellig uitziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 10:06

Jildau schreef:

Je hebt van happy socks ook de ballerina sok, zit rubber op de achterkant tegen het afzakken.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 10:11

Ik heb ontdekt dat wanneer ik ze al even aan heb voor ik mijn schoenen aan doe ze niet afzakken. Loop er nog even mee rond en doe dan pas mn schoenen aan. De logica ontgaat me volkomen maar het werkt wel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 10:23

Heuptasjes vind ik echt vreselijk. Als het even kan neem ik dan liever mijn zwarte sportriem mee (handybelt), daar zitten ook kleine vakjes in voor sleutels en geld en die valt niet op, die kan eventueel ook onder kleding.

Zonder sokken of met pantykousjes in schoenen vind ik niet fijn, ik vind het niet comfortabel en het gaat ruiken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 10:27

Happy socks zijn ook wel handig met de was vouwen. Mijn vriend en ik hebben allebei zwarte sokken, een gebed zonder eind om dat telkens weer uit te zoeken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 11:14

Ah thanks voor de tips! Ga ik de Action variant eerst eens proberen.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:18

Jildau schreef:

Die hebben ze te koop bij de Zeeman!

Daar zit zo'n siliconen stukje in achter aan je hak, dan glijdt het er niet af en heb je niet zo'n mega stuk sok over boven je schoen. De oplossing!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:25

Afbeelding
Zo'n klein stukje boven je schoen vind jij een grotere blunder als die hoge happy socks? Waar je ook nog eens je broek op hoogwater voor moet zetten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 12:46

M'n vriend heeft de sokken afdeling can de h&m leeggeshopt :').
Die sokken hebben leuke printjes en zijn vaak 3 voor 2, dus alle gekke sokken zijn van hem.
Ideaal met de was, geen gekloot met 6 paar zwarte sokken waar ik niet van weet welke sok van wie is :').

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 21:30

Ik vond die tenensokken altijd heel leuk. Zat nog best warm ook.
Bij SoLow hebben ze ook altijd van die leuke sokken met print