Emmaa_ schreef:Wacht maar tot Ella erin komtEr bestaat denk ik geen seriekarakter dat ik meer liefheb en in wie ik me meer kan vinden dan in Ella.
Hey tuttie, dit is het Netflix topic niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Dat kattenshirt is liefde! Ik vind hem briljant
Elei leuk zo dat geel! Je kleed je ook erg zakelijk zo te zien, is dat altijd zo? Je ziet het namelijk nog vrij weinig, vooral onder jongeren
wiebke schreef:geerte schreef:Wiebke ik zou inderdaad een Jude hak en de witte legging weg doen
Ben ik het ook helemaal mee eens. Heb dan alleen een gevalletje 'chub rub' dat het niet mooi meer is joh. Schurende dijen die dan echt schuurplekken geven, heel pijnlijk. Het is dus altijd een beetje kiezen, blote benen en er leuker uitzien maar schuurplekken krijgen óf toch de legging..
Ik heb al speciale crème geprobeerd en bandalettes, wat ook niet echt helpt helaas..
EN ik ga shoppen voor nude pump. Altijd leuk!
bontesok schreef:wiebke schreef:
Ben ik het ook helemaal mee eens. Heb dan alleen een gevalletje 'chub rub' dat het niet mooi meer is joh. Schurende dijen die dan echt schuurplekken geven, heel pijnlijk. Het is dus altijd een beetje kiezen, blote benen en er leuker uitzien maar schuurplekken krijgen óf toch de legging..
Ik heb al speciale crème geprobeerd en bandalettes, wat ook niet echt helpt helaas..
EN ik ga shoppen voor nude pump. Altijd leuk!
Ik kom ff binnenvallen.Bij zeeman verkopen ze bij de onderrokjes ook een soort lange onderbroekjes. In zwart en nude. Zijn van het zelfde spul als de onderrokken, ideaal!
Edit:deze bedoel ik..
[ [url=m/VXNHPy.png]Afbeelding[/url] ]
deksel schreef:[ [url=m/xG7YPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BQ4NB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt van de Ikea, broek van the sting (dacht ik, van een vriendin gekregen), fishnet van de Primark en de schoenen zijn Doctor Martens.
Piekosjj schreef:deksel schreef:[ [url=m/xG7YPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt van de Ikea, broek van the sting (dacht ik, van een vriendin gekregen), fishnet van de Primark en de schoenen zijn Doctor Martens.
Hoe veel betaal je nou voor zo'n broek wat niet zo heel veel ... broek is?
Piekosjj schreef:deksel schreef:[ [url=m/xG7YPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe veel betaal je nou voor zo'n broek wat niet zo heel veel ... broek is?