Slofsokken zijn zalig! Ik heb ze van de primark, heerlijk!
Ik heb al flink zitten speuren naar berichten en info Nu al zin om te gaan shoppen, maar heb voorlopig nog geen tijd helaas! Ga al wel vast nadenken over een goede hint...
ik weet mijn hint al :p ben bang dat ie te makkelijk gaat zijn, maar oke, dan weet in ieder geval 1 iemand direct wie zijn/haar ss is ik ga morgen op mn vrije dag even rondneuzen en de stad in om mijn ss van cadeaus te voorzien
Ik vind mijn lootje ook erg leuk... Maar... Wel heel lastig
zorro
Geplaatst: 31-10-16 23:42
Ik kan wel wat met mijn lootje, denk dat het wel goed komt!
Nog een idee voor mijn sss, mocht je het lastig vinden: ik heb zin in kerst... en kerstspulletjes, van die leuke hangers met hertjes en huisjes enzo.. en alsjeblieft geen stress, ik ben heeel snel tevreden en vind ook eigenlijk alles leuk!
Laatst bijgewerkt door zorro op 31-10-16 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben al helemaal los gegaan... ik heb al cadeautjes besteld... Ben zo benieuwd of mijn lootje het leuk gaat vinden! Dit vind ik echt het leukste... het speurwerk... en dan cadeautjes zoeken bij de gevonden informatie !
Anoniem
Geplaatst: 31-10-16 23:57
Fem schreef:
Ik ben al helemaal los gegaan... ik heb al cadeautjes besteld... Ben zo benieuwd of mijn lootje het leuk gaat vinden! Dit vind ik echt het leukste... het speurwerk... en dan cadeautjes zoeken bij de gevonden informatie !
Ik heb een super gaaf lootje, uitdagend maar heeft duidelijke hints achtergelaten in zijn/haar berichten. Ik heb enorm veel medelijden met mijn SS, sorry..
'Blij met mijn lootjelootje' denk ik: als ze/hij mij heeft, zit ik goed!
'Uitdaging': Die heeft mij vast niet
'Mhja': ai ai.. Wil wel dat iemand blij is met mijn lootje.. Wil dat iedereen blij is met elk lootje!
Ik vind mijn uitdaging erg leuk!
Tanya
Geplaatst: 01-11-16 09:41
Ik zal het mijn SS ook iets makkelijker maken
Hobby's: yoga, pubquizzen, allerlei soorten spelletjes (kaart, bord), films, en ik wil binnenkort paardrijden weer op gaan pakken
Likes: roze, regenboog, alles met een esculaap, Harry Potter, geneeskunde dingen, dieren (heb ik zelf niet), tijdschriften, fluffy sokken, blond Amsterdam, tatoeages
Dislikes: ik hou niet van drop en aanverwanten en pure chocolade. Ik ben allergisch voor walnoten en pecannoten. Kaarsen gebruik ik eigenlijk nooit, fotolijstjes en fleecedekens heb ik voldoende.
Mijn lootje mag ook contact opnemen met Nikkidekerf, zij wil je vast helpen