had je het kunnen halen, had je het ook snel gehad
een amigo DEKEN op MP gezet, ook op de foto is alleen een deken te zien en dan nog de vraag krijgen als er een halsstuk bij zit. nou dan denk ik echt, ben je nou zo dom of doe je nou zo dom
Anoniem
Geplaatst: 07-12-16 19:25
Ik heb een rood jurkje in de kast hangen wat ik volgens mij niet meer aan ga trekken. Het is een aansluitend modelletje met waterval décolté en ruguitsnijding. Vooraan komt dat décolté tot net boven de navel en de rest is van rode kant. Prachtig jurkje met een huidskleurige of rode BH onder, maar voor mijn leeftijd (32) intussen toch tikje gewaagd Denk wel dat ik het verkocht ga krijgen voor een klein prijsje, ik hou alleen alvast mijn hart vast voor het soort ongeinberichtjes die ik hier op ga krijgen als in "mag ik een foto als je het aan hebt"
GamblersCup
Geplaatst: 07-12-16 19:26
Kun je m niet op een paspop fotograferen? Ben je gelijk van dát gezeik af
Anoniem
Geplaatst: 07-12-16 19:28
Helaas geen paspop in huis of iemand die dat beschikbaar heeft.
Mer1980
Geplaatst: 07-12-16 19:39
Hihi Varekaj, ik he een dansbureau gehad voor meiden die in discotheken dansen dus GoGo danseressen, wellicht kun je je voorstellen wat voor kleding dat is anders google je maar even. Maar de opmerkingen die ik kreeg en de vragen van dat soort geile mannetjes waren enorm. Maargoed toen ik het te koop had heb ik meermalen eerst netjes aangegeven dat als ik het zou passen ik het niet zou hebben verkocht en de echt onbeschofte kerels stuurde ik dit:
Anoniem
Geplaatst: 07-12-16 20:06
Faline
Geplaatst: 07-12-16 23:00
sommige kerels houden daar weer van.
Ik ook weer een gekke op mp. Heb een zadel te koop staan, kreeg ik een reactie dat diegene had gezien dat ik mijn paard verkocht vanwege tijdsgebrek, maar of ze dan wel kon komen verzorgen....
eehhhh?? 1. Dit is een advertentie van een zadel 2. Heb helemaal geen paard te koop staan.
Zal dr maar melden dat ze waarschijnlijk de verkeerde advertentie voor zich had ofzo.
Hier enkel positieve ervaringen, aantal kerstballen, een boek, een vitrinekast en een houten treinbaan voor uk gescoord, alles vlot afgehandeld en vlug in huis. Schapjes van de kast vergeten, dom dom, maar mensen komen ze morgen zelfs brengen, dus helemaal top!
Ik heb nu een heel irritant iemand op Marktplaats, typt echt enorm slecht Nederlands(hele rare zinnen), als ik niet binnen 10 minuten reageer krijg ik telkens 'ik hoor niks' toegestuurd, veranderd de hele tijd over wat hij/zij wil kopen, vraagt 2 keer om mijn rekeningnummer die ik al 2 keer gegeven hebt ect ect. Pfff, en dan stuur ik terug dat ik mijn rekeningnummer al 2 keer gestuurd heb, krijg ik terug 'Das welk bank REKNING nr'. Ik snap er echt niks van.