Mag ik me hier ook melden? Ik kom eigenlijk alleen maar mannen tegen die een nachtje willen gymmen of een aanvulling willen zodat ze een trio kunnen doen terwijl ik eigenlijk zoek naar iets serieus. Ben wel benieuwd wat jullie in je profiel hebben beschreven?
Doubtless
Geplaatst: 23-02-16 10:04
Robijntjah schreef:
Ik ben er hard mee aan het werk en let goed op mezelf.
Heb even t stukje penvriendin dubbel moeten lezen... das wel echt tsjah apart
Gister m'n date voor de 3e keer gezien. Weer heerlijk n stukje buiten gewandeld. Hij moest naar t werk maar stond in de "file" zodat hij me ff kon zien.... In tenue
Ook ff heel fijn gesproken en heb tinder maar van m'n telefoon af gegooid. T is nog niet "officieel" maar wel serieus...
Die penfriend toch hahaha heb je nog wat terug gestuurd?
Ja xElise, die zitten er inderdaad heel veel tussen er zijn er eigenlijk maar weinig die gewoon een normaal gesprek kunnen voeren, ik heb er een stuk of 40 die niet eens wat zeggen tussen haha ook zo suf.. en dan in hun profiel zetten 'ik praat altijd' suurreee! Ik heb geen profieltekst, werkt tot nu toe prima, ze kijken toch alleen maar naar je foto's mooi verhaal of niet. Misschien denk ik iets te zwart wit hoor maar goed zo ervaar ik het wel.
Evel_Knievel
Geplaatst: 23-02-16 10:44
Oke...ik kon het niet laten ik heb gisteren WEER een tinder profiel aangemaakt Nu al 39 matches
In mijn profiel heb ik voor de verandering wat geschreven:
'Passie voor sport en dieren, bijna klaar met afstuderen, laatste loodjes zijn echt het zwaarste, Scandinavië vind ik een hip stukje van de wereld, stil zitten ben ik niet enorm goed in, hou van lachen en doe dat dan dus ook erg veel, kerel gezocht met een beetje ruggengraat, goed gevoel voor humor en weet wat hij wil
Dat staat er dus
Heb de volgende foto's gebruikt:
Even met z'n allen in een collage gedaan anders wordt het zo'n lange post
Leuk Tamara! Toch maar weer an de Tinder Macchiato. Leuke tekst en foto's
Iemand vroeg nog wat wij er aan teksten inzetten? Ik helemaal niks en dat werkte goed haha. Less is more Opvallend is ook dat mijn ex-tinderdates ook geen tekst hadden en mijn huidige, leuke date ook niks. Sterker nog zijn foto's waren ook allemaal oud en half
Ik krijg nog steeds geen hoogte van iemand die ik irl ken. Als ik app is hij best kort. Maar als ik niet veel app, krijg ik allemaal vragen hoe het met mijn stage is (ik zit in het buitenland) en wat ik allemaal doe. Hij gaf al een keer tijdens een afspraak al aan dat hij niets zocht en ook niet nog een keer wilde meemaken dat hij iemand moest missen die buitenlandstage heeft. En toch geeft hij hele andere signalen af... Een vriendin gaf al aan, misschien heeft hij last van bindingsangst. Wat ook weer balen is, want ik vind hem ontzettend interessant, maar heb hem te weinig gezien om alles af te breken of door te gaan eigenlijk.
Verder ga ik binnenkort misschien afspreken met een andere dutchie hier in het buitenland. Er zit volgens mij niks achter, dus ik ben ook automatisch een stuk relaxter hahaha
Queelens
Geplaatst: 23-02-16 11:59
Doubtless schreef:
Emma doesn't share food
BB1981
Geplaatst: 23-02-16 12:13
Voor de penvriend geweldig.....
Elise, ik heb er eigenlijk niks staan, alleen mijn lengte, maar dat is niet interessant. Ik zoek ook gewoon een serieuze relatie en geen ONS.
Moet zeggen dat mijn tinderdate zondag super was en kijk echt uit naar onze volgende date
Lougino
Geplaatst: 23-02-16 12:49
Ik heb voor de grap een maandje een lexa profiel..my goodness wat ik daar tegenkom is nog erger dan op tinder hahahaaha krijg ik een bericht van een enorm lelijke vent van 50 of ik vrijdag wat met hem ga drinken jaaaa tuurlijk!
Mooi oneliner Emma haha!
Yunaa
Geplaatst: 23-02-16 12:50
Ik hen helemaal geen tekst op Tinder staan, vind dat zo suf Je komt soms dingen tegen zoals: het zou fijn zijn als je in het bezit bent van een iPhone 6, dan hoef ik het kabeltje niet steeds mee te slepen.
wessjuhh
Geplaatst: 23-02-16 13:05
Hi, hoe zetten jullie een tekstje bij je profiel? Ik kan die optie nergens vinden in de app.