En in Nijmegen is het helemaal leuk, alsof ze daar meer dan 30 sporen hebben!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inoterry schreef:fohadie schreef:En in Nijmegen is het helemaal leuk, alsof ze daar meer dan 30 sporen hebben!
Hebben ze ook
Iejoorr schreef:Ze leker een tijdje weg te zijn, maar nu in 2 dagen al 4 bedelaars gehad. Die stille zakdoekjesleggers, oke.. Maar er loopt hier altijd 1 man 10 minuten door de coupe te bléren dat ie geld wil voor eten. Flikker toch op man!
snuffie123 schreef:Waar ik me aan erger (en tegelijkertijd kan ik er ook wel van genieten) is dat ik vaak een 1e klas kaartje koop als ik zie dat het wat drukker is. Als ik dan die coupé in kom lopen zie je die gezichten al van de mensen die vinden dat ik niet in de 1e klas hoor (ik ben nog student). Als vervolgens de conducteur komt zie je ze allemaal naar mij kijken en zure gezichten als ze zien dat ik gewoon een kaartje heb
snuffie123 schreef:Waar ik me aan erger (en tegelijkertijd kan ik er ook wel van genieten) is dat ik vaak een 1e klas kaartje koop als ik zie dat het wat drukker is. Als ik dan die coupé in kom lopen zie je die gezichten al van de mensen die vinden dat ik niet in de 1e klas hoor (ik ben nog student). Als vervolgens de conducteur komt zie je ze allemaal naar mij kijken en zure gezichten als ze zien dat ik gewoon een kaartje heb