Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:51

Confession: Ik kan vreselijk onzeker worden van FB. De meeste mensen zetten er vooral op dat ze gewonnen hebben in Jerez de la Frontera, op vakantie zijn in Hawaii of net topmanager van een multinational zijn geworden en dat kan bij momenten enorm steken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:51

Steeph schreef:
Schoolzwemmen... bestaat dat nog? o.O

:j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:53

Urielle schreef:
Confession: Ik kan vreselijk onzeker worden van FB. De meeste mensen zetten er vooral op dat ze gewonnen hebben in Jerez de la Frontera, op vakantie zijn in Hawaii of net topmanager van een multinational zijn geworden en dat kan bij momenten enorm steken.

Mensen zetten alleen de leuke dingen op facebook, iedereen heeft te maken met ellende :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:54

Urielle schreef:
Steeph schreef:
Schoolzwemmen... bestaat dat nog? o.O

:j

Wauw :') dat is op mijn (oude) basisschool volgens mij al 10 jaar geleden afgeschaft... blijkt maar weer wat voor een basisschool ik had :D

Urielle schreef:

Als jij doet waar jij gelukkig van word dan laat de rest maar banketstaaf :D

dogs_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:54

Yvankaxx schreef:
Ik ben verslaafd aan cola :o

Hier nog 1! :D <3

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:01

Urielle schreef:

Afbeelding

:') Ik herken het wel ja :o

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:04

Ik ben verslaafd aan melk *\o/*

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:14

Hammeke schreef:
Urielle schreef:

[ Afbeelding ]

:') Ik herken het wel ja :o

Nog 1, dan in de trant van trouwen, babies, banen.
ik blijf eeuwig vrijgezel en onddanks los en vast solliciteren, nog geen baan.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:14

Wat jammer dat er toch nog geoordeeld wordt en dat het vaak dezelfde zijn :n ga dan gewoon even op je handen zitten..

Confession: ik heb zo'n trek terwijl ik echt net een stuk taart heb gehad :+

Oh en ik kijk nog steeds naar kittens in de hoop dat m'n vriend eerder om gaat :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:58

Urielle schreef:

Super herkenbaar! Het is zelfs zo erg dat ik me soms wel eens intens eenzaam voel als mensen die ik ken dan op fb foto's zetten van hun avondje uit/stappen/etc. Maar toch wil ik het niet verwijderen, voor sommige dingen is het handig. Ik heb de app om die reden dus ook verwijderd.

Neverland

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:05

Confession: ik laat me altijd sterker/gelukkiger overkomen dan dat ik werkelijk ben. Ik wil niet dat iemand zorgen om mij maakt.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:08

Urielle schreef:

Voor mij de hele reden dat ik facebook heb verwijderd. Ik heb geen zin in die negativiteit in m'n leven. :) Focus op mezelf en niet op anderen. :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:14

Argai schreef:
Confession: ik laat me altijd sterker/gelukkiger overkomen dan dat ik werkelijk ben. Ik wil niet dat iemand zorgen om mij maakt.

Dat doe ik dus ook..
Bijna niemand weet dus dat ik depressief ben en echt totaal unhappy ben en niks liever wil dan slapen en eten. En dat vaak nog niet eens..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:19

Ik durf niet op de weegschaal te staan omdat ik weet dat de kilo's maar blijven optellen en omdat ik er geen invloed op heb ga ik voor struisvogel politiek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:29

Urielle schreef:

:j echt wel , snert jaloers soms :') . De 1 een baan , de ander zijn rijbewijs de ander crewt elke avond op luchtballonnen en ik ja ik zet de beestjes erop .Heb geen sociaal leven , geen baan geen rijbewijs etc -O-

Of mensen die alles krijgen van hun ouders , en toch ben ik tevreden wat ik kreeg :) . Liefde van mijn ouders , 3 zussen en broer . Jongste zijn tsja is toch wat nadelig soms :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:30

vuurneon schreef:
Ik durf niet op de weegschaal te staan omdat ik weet dat de kilo's maar blijven optellen en omdat ik er geen invloed op heb ga ik voor struisvogel politiek.

Dit heb ik ook, maar dan voor de omgekeerde reden. Maanden gedaan om weer aan de 63 kilo te komen (kom van de 48 kilo en ben 1,78m) om na 2 weken terug aan de 57 kilo te zitten :(
Hoe meer ik eet, hoe harder ik lijk af te vallen.

Ik kan totaal niet zingen en doe dit dus alleen onder de douche en als ik alleen thuis ben. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat als er iemand zingt onder de douche dat je dat door het verluchtingssysteem door het hele gebouw hoor :') En ik mij maar altijd afvragen waarom de mensen mij zo raar bekijken op de gang >;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:38

poetser schreef:
Ik kan totaal niet zingen en doe dit dus alleen onder de douche en als ik alleen thuis ben. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat als er iemand zingt onder de douche dat je dat door het verluchtingssysteem door het hele gebouw hoor :') En ik mij maar altijd afvragen waarom de mensen mij zo raar bekijken op de gang >;)

_/-\o_ :') :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:51

Ik kom ook maar even biechten :+

Confession: Ik lees al vanaf het begin mee. :P

Confession: Ik had vrijdag een verjaardag, maar was zo druk dat avondeten er niet meer van kwam. Dus heb ik me op die verjaardag volgestouwd met hapjes en taart. :')

Confession: Ik vind mijn schoonzus een k*twijf en ik weet dat ze mee leest. _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:54

Poetser :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:57

Jindai schreef:

Die vind ik gewaagd :')

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:58

Amira_ schreef:
Jindai schreef:

Die vind ik gewaagd :')

Ik had precies dezelfde gedachte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:58

Als je wil praten... :(:)

sterreke98 schreef:
Argai schreef:

Dat doe ik dus ook..
Bijna niemand weet dus dat ik depressief ben en echt totaal unhappy ben en niks liever wil dan slapen en eten. En dat vaak nog niet eens..

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:59

confession : respect voor jou Jindai dat je dat erop durft te zetten _/-\o_

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:59

Jindai schreef:
Ik kom ook maar even biechten :+

Confession: Ik lees al vanaf het begin mee. :P

Confession: Ik had vrijdag een verjaardag, maar was zo druk dat avondeten er niet meer van kwam. Dus heb ik me op die verjaardag volgestouwd met hapjes en taart. :')

Jij bent mijn heldin van de dag.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:01

Jindai :')