Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:Confession: Ik kan vreselijk onzeker worden van FB. De meeste mensen zetten er vooral op dat ze gewonnen hebben in Jerez de la Frontera, op vakantie zijn in Hawaii of net topmanager van een multinational zijn geworden en dat kan bij momenten enorm steken.
Urielle schreef:Steeph schreef:Schoolzwemmen... bestaat dat nog? o.O
dat is op mijn (oude) basisschool volgens mij al 10 jaar geleden afgeschaft... blijkt maar weer wat voor een basisschool ik had 
Urielle schreef:Confession: Ik kan vreselijk onzeker worden van FB. De meeste mensen zetten er vooral op dat ze gewonnen hebben in Jerez de la Frontera, op vakantie zijn in Hawaii of net topmanager van een multinational zijn geworden en dat kan bij momenten enorm steken.
Hammeke schreef:Urielle schreef:Confession: Ik kan vreselijk onzeker worden van FB. De meeste mensen zetten er vooral op dat ze gewonnen hebben in Jerez de la Frontera, op vakantie zijn in Hawaii of net topmanager van een multinational zijn geworden en dat kan bij momenten enorm steken.
[ Afbeelding ]
Ik herken het wel ja
Focus op mezelf en niet op anderen.
Argai schreef:Confession: ik laat me altijd sterker/gelukkiger overkomen dan dat ik werkelijk ben. Ik wil niet dat iemand zorgen om mij maakt.
echt wel , snert jaloers soms
. De 1 een baan , de ander zijn rijbewijs de ander crewt elke avond op luchtballonnen en ik ja ik zet de beestjes erop .Heb geen sociaal leven , geen baan geen rijbewijs etc
. Liefde van mijn ouders , 3 zussen en broer . Jongste zijn tsja is toch wat nadelig soms
vuurneon schreef:Ik durf niet op de weegschaal te staan omdat ik weet dat de kilo's maar blijven optellen en omdat ik er geen invloed op heb ga ik voor struisvogel politiek.
En ik mij maar altijd afvragen waarom de mensen mij zo raar bekijken op de gang
poetser schreef:Ik kan totaal niet zingen en doe dit dus alleen onder de douche en als ik alleen thuis ben. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat als er iemand zingt onder de douche dat je dat door het verluchtingssysteem door het hele gebouw hoorEn ik mij maar altijd afvragen waarom de mensen mij zo raar bekijken op de gang

sterreke98 schreef:Argai schreef:Confession: ik laat me altijd sterker/gelukkiger overkomen dan dat ik werkelijk ben. Ik wil niet dat iemand zorgen om mij maakt.
Dat doe ik dus ook..
Bijna niemand weet dus dat ik depressief ben en echt totaal unhappy ben en niks liever wil dan slapen en eten. En dat vaak nog niet eens..
Jindai schreef:Ik kom ook maar even biechten![]()
Confession: Ik lees al vanaf het begin mee.![]()
Confession: Ik had vrijdag een verjaardag, maar was zo druk dat avondeten er niet meer van kwam. Dus heb ik me op die verjaardag volgestouwd met hapjes en taart.![]()
Confession: Ik vind mijn schoonzus een k*twijf en ik weet dat ze mee leest.