Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:14

Die van mij ook!
Nu hopen dat de postbezorger morgen werkt, anders krijg ik het pas maandag.

xSannee

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:22

Huh bij H&M krijg je toch altijd een track & trace?

Ik verwacht mijn pakketje pas in de loop van de week, H&M is nooit zo vlot en met dat weekend er tussen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:40

Ja maar dit is een teruggestuurde bestelling. Ze hebben een maat kleiner opgestuurd en die kan ik niet volgen. Is op de 9e al verstuurd...

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:42

Heel leuk jurkje Rebecca! Je hoeft je niet te schamen voor je boezem joh, en je kan er ook weinig aan veranderen.

Ik heb ook een redelijk grote cup (F), maar dat is er met kleding aan niet vanaf te zien. Wel in bh/bikini, maar volgens de cesar kon ik ze maar beter strak inbinden zodat ze mijn schouders/rug niet zo belasten... :+. Vind mijn borsten ook echt niet mooi, omdat de meeste volume 'onderin' zit en bijna niks aan de bovenkant. Dat is dus (naast dat het gewoon zeer doet) ook de reden dat ik absoluut niet zonder bh zou gaan lopen.

Waar kopen jullie je bikini's trouwens? Draaaama.

Ik heb ook een bestelling geplaats bij h&m (thanks to degene die met de kortingscode kwam). Zal het showen als het binnen is!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:44

Oh vandaar Danique! 9e... ja dan heb je het weekend er tussen, en nu hemelvaart zullen ze ook wel niet bezorgen? Hopen dat het morgen komt!

_CP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:45

Ik kom even binnenvallen in dit topic! Zijn jullie bekend met United Wardrobe?

Ik heb net iets verkocht en zie dat het een maand kan duren voor je het geld ontvangt. En kopers kunnen blijkbaar ook nog retourneren, terwijl het gaat om tweedehands kleding.. :+ Wat zijn jullie ervaringen, duurt het echt zo lang?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 23:12

xSannee schreef:
Huh bij H&M krijg je toch altijd een track & trace?

Ik verwacht mijn pakketje pas in de loop van de week, H&M is nooit zo vlot en met dat weekend er tussen :')

Jawel, maar meestal geeft hij pas op de ochtend zelf aan dat het pakket die dag bezorgd wordt. Er staat nu alleen nog maar dat hij bij het sorteerbedrijf ligt.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 09:34

Gaat er hier iemand wel eens in den Bosch shoppen? Ik ben er namelijk nog nooit geweest, en ik zou wel eens willen weten welke winkels ze daar allemaal hebben! :o

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:03

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:11

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:12

Vind deze inderdaad ook tegenvallen :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:15

Vind alleen de AM90's wel leuk :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:43

Ik loop echt telkens achter met bijlezen, jullie gaan zo hard en ik zit niet zo vaak meer op het forum.

Ik moet dit jaar ook echt nieuwe bikini's hebben, ben van cup en broek een maatje gegroeid dus past niks meer. Ik heb er nu 3 in huis en kan echt niet kiezen :') Misschien dat ik er dan maar 2 hou ipv 1.

Ik vind ook wel dat vrouwen hun vormen wat meer mogen laten zien, maar ik ben er zelf ook schuldig aan van het dragen van wijde kleding. Tegenwoordig voel ik me veel meer op mijn gemak in een wijd vallend shirt. Stom eigenlijk, want ik vind dat niet bepaald slanker maken.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:47

Ik vind wijd vallend geen dik maker of weg vluchtend. Het is momenteel gewoon trendy en casual. Ik vind juist afwisselen erg leuk. Ene dag stoer, dan vrouwelijk, dan casual of baggy. Al combineer ik wijd wel altijd met strak :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:01

elkee schreef:
Ik vind wijd vallend geen dik maker of weg vluchtend. Het is momenteel gewoon trendy en casual. Ik vind juist afwisselen erg leuk. Ene dag stoer, dan vrouwelijk, dan casual of baggy. Al combineer ik wijd wel altijd met strak :)

Eens :j

Draag zelf op het moment veel wijd vallende shirts. Maar vind dat zelf gewoon fijn. Ik combineer het dan wel met een skinny jeans en/of getailleerde blazer.

Vind het zelf ook idd casual en gewoon niet te serieus :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:30

Ik draag momenteel ook het meeste een skinny met daarop een wijd vallend shirt (vaak in mijn broek), voel me daar wel het fijnste in.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:05

Afbeelding

You look like my next boyfriend shirt - leather look broek - strapped sandaaltjes met hak

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:19

Ik heb morgen een sollicitatie voor een parttime functie in de horeca(wel een nette horecainstelling, maar het personeel loopt er in uniform) en dit is mijn outfitplanning! Misschien erg simpel maar je zou mij qua kleding redelijk 'alternatief' kunnen noemen en heb dus weinig echte 'nette' kleding die geschikt is voor een sollicitatie. Dit is naar mijn gevoel het beste wat ik er van kan maken zonder me extreem oncomfortabel met mijn kledingkeuze te voelen _O-

Ik ben van plan een mooi wit blousje aan te doen met een heel mooi klassiek boord. Daarop een zwarte, simpele cardigan. Hieronder een zwarte denim skinny's(Dr Denim Plenty black wash), ze zijn mooi zwart en redelijk chique. De schoenen worden waarschijnlijk simpele zwarte ballerina's. Ik twijfel nog om een zwarte riem met zilveren hartjes erop aan te doen, als een wat cutere, casual touch. Verder geen accesoires oid.

Ik wil zowel een beetje business als een beetje 'casual' er uit zien. Hopen dat dat zo een beetje lukt :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 15:05

Leuke outfit Lau! Mooie benen heb je ook :j Welke kleur nagellak heb je op, ziet eruit als een mooie donkerrood?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:09

Doubtless, leuke outfit. Sandaaltjes is niet geheel mijn smaak en het shirtje had (voor mij) wat wijder gemogen. Vind ik leuk met die combi :)
Gave armband!!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:15

Leuk Lau!
Oh, nu ben ik chagrijnig haha. Ik kwam onder de douche vandaan en zag het busje van postnl staan. Dus ik snel kleren aangetrokken en mijn handdoek van mijn hoofd gehaald. Brengt hij alleen wat naar de buren een paar huizen verder en rijdt zo weg.. :\

Ik kreeg gisterenmorgen zowel van de Zara als van h&m mail dat mijn pakketjes verzonden zijn, maar helaas..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:20

Ik heb mijn broek binnen hoor! Hij zit wel wat strak maar da's goed, ik ben bezig met wat kilo's kwijtraken namelijk. Mooie motivatie.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:28

Shirtje lijkt nu te knellen rondom m'n heupen zie ik, maar dat ervaar ik irl niet echt.

Lauren het is meer aubergine!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 16:34

Leuke outfit Lau!

Klinkt als een geslaagd outfit Tytonidae! Netjes en simpel.

Ik twijfel een beetje nu ik die verhalen van H&M hoor.. Als ik vandaag of morgen bestel heb ik het dan wel voor de 7de juni in huis? Zou moeten toch?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:58

Mag ik vragen waar je die armband vandaan hebt, Doubt? :)