Thats_Me schreef:Ik voorzie pakjes vol met keutels gezien konijnen wel 350 keutels per dag kunnen leggen whahahahalaat ik nou 2 hele schattige huppeltjes hier hebben lopen 700 keutels!!
Nou dan maak ik het compleet! Hond, kat, konijn, baardagaam, stenodactylus poepjess erbij Ik moet volgend weekend maar is op pad, heb het eerste ding al binnen
Sterkte felicity!Wat zijn sommigen snel zeg! Ik heb al wel wat ideetjes, even kijken of het uitvoeren daarvan ook lukt Hier geen konijnen keutels voor in het pakket, wel varkens drollen... Iemand interesse?
renskep schreef:Vooralsnog heb ik alleen de keutel van mijn vriend in de aanbieding excuses alvastIk pas... Voor mij geen keutels hahaha
heb eventueel met goed zoeken wel hondenkak , op een stukje berm ligt weleens een hoop. Of gewoon kak van tak
Hahah bah bah! Hoop dat mijn secret Santa geen huisdieren heeft of een vriend! Maar volgens mij heeft iedereen hier wel dieren zo te lezen haha!
Rudina schreef:Hahah bah bah! Hoop dat mijn secret Santa geen huisdieren heeft of een vriend! Maar volgens mij heeft iedereen hier wel dieren zo te lezen haha!Wou je anders een huisdier of een vriend geven ?
EngeltjeS schreef:Vrienden zijn onbetaalbaar toch Dat dus. De mijne in ieder geval wel!Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen!
Klopt, maar ik doe ze niet als hint erbij! Hoewel als jullie ook keutels erin gaan ddoen, wordt het moeilijk hahaha