Gewerkt van 7 tot 15.30, toen gelijk door naar stal gegaan en 't paard gereden. Daarna boodschappen gedaan, thuis brownies gebakken voor morgen op het werk en nu een avondje niks doen en series kijken.
Beddengoed gewassen en buiten gehangen, gestofzuigd, boodschappen gedaan, 2x marinade gemaakt voor de hapjes van ons housewarming feest morgen, nu even de zon in.
Vanmiddag huis verder poetsen/op orde maken en wat aan school werken.
Gewerkt van 8 tot 12.30. Eerste paar afleveringen van het nieuwe seizoen OITNB gekeken, naar de EJ geweest voor laarzen en daarna 't paard gereden. Verder lui op de bank gehangen.
In de ochtend uitgeslapen. Daarna in huis opgeruimd. Fietsen achterop de auto gegooid en een fietstocht gemaakt door Friesland. Dertig kilometer gefietst. Daarna naar huis en even bijkomen. Vervolgens uit eten geweest met vrienden. Nu is het lampje uit voor vandaag.
Werken tot 18.00 en daarna uiteten met familie. Kan nu niet meer slapen en de wekker gaat pas over 2 uur pfffff...
Anoniem
Geplaatst: 13-06-15 09:40
Vanmorgen mijn vriend weggebracht en sinds ik weer thuis ben bezig met een deel verslag typen van project. Straks naar de Action, allemaal kleine dingen kopen voor in mijn nieuwe huis en verder nog sporten en paardrijden.