Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:Ik heb eventueel nog 5 code's van €5 euro bij besteding vanaf €75. Deze code is voor bij Agradi en kan je maar 1x gebruiken. Stuur maar even een pb als je interesse hebt.
Heeft er iemand een code van Epplejeck waar die niks mee doet ?
Saaams schreef:Lavitabella schreef:Ik heb eventueel nog 5 code's van €5 euro bij besteding vanaf €75. Deze code is voor bij Agradi en kan je maar 1x gebruiken. Stuur maar even een pb als je interesse hebt.
Heeft er iemand een code van Epplejeck waar die niks mee doet ?
Die codes zijn helaas account gebonden van agradi.
Appeltje_1 schreef:Ik heb 2 vouchers ter waarde van €100 (per stuk) van de Hunkemöller voor een paar tientjes.
Ik had ze overgenomen van DiscoDipp, maar helaas wisten we beide niet dat je ze niet online kan gebruiken.
Afanaisa91 schreef:Ik had net toch weer eens succes bij Agradi met:
WKOM50
JARIG10
[***]
Partnervouchers combineren gaat helaas niet, dus het is óf dolle óf hunzeheerd (of pzb19 of wetruiters5 of menschool5 en maar die geeft maar 5% korting ipv 10).
Zijn er nog meer actieve kortingscodes?
manzano schreef:Is er voor 2023 nog een nieuwe kortingscode voor Horsefitshop? Vaak hebben die een samenwerking met een ander bedrijf en dan een code. Vorig jaar was het met Worm&Co, maar helaas zat er dit jaar geen flyer bij m'n bestelling van de wormonderzoeken.