Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:24

Geen idee. Ik heb nu op z'n minst echter 6 paar Steve Maddens of zo en ze zijn echt geweldig. Lopen heerlijk en gaan lang mee, dus ze zijn het geld op zich echt wel waard.

Nieuwe schoenen. :D Converse & Michael Kors. <3
Afbeelding
Afbeelding

dees20

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:28

Wowwww die Michael Korsss! Hebben!!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:34

Die michael kors wauw! :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:04

Heel erg mooi Anthea!

En nog één vraagje over kledingmaten, ik wil deze blouse bestellen;
Afbeelding
Maar ik twijfel tussen maat M en L, iemand ervaring met deze of een soortgelijke blouse? Ik ben wel klein en redelijk slank, ik heb alleen wel een cup maat D. Ik ben bang dat een M misschien boven te strak zit, maar een L verder te lang is.. :') Wat zouden jullie bestellen?

Vandaag zijn trouwens ook mijn nieuwe schoenen binnengekomen! :#

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:14

Hmm nou mijn ervaring met Steve Madden is niet al te best, heb er een tijdje terug enkellaarsjes van gekocht, die waren na 10 minuten erop lopen helemaal versleten en kapot. Uiteindelijk een halfjaar moeilijk moeten doen om mijn geld terug te krijgen dus was daar toen niet echt over te spreken. Maar kan qua kwaliteit een toevalstreffer zijn natuurlijk!

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:14

Nou, ik heb met mijn maat D meestal een s hoor, bij blouses die normaal vallen en dicht moeten een M, en als ze wijd vallen ook gewoon S. Dus dan denk ik dat M wel goed hoort te zijn als je rede ijk slank bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:17

Natsuki schreef:
Nou, ik heb met mijn maat D meestal een s hoor, bij blouses die normaal vallen en dicht moeten een M, en als ze wijd vallen ook gewoon S. Dus dan denk ik dat M wel goed hoort te zijn als je rede ijk slank bent?

Ja, ik weeg verder gewoon rond de 50 kilo, dus ik mag mezelf wel slank noemen denk ik! Ik twijfelde een beetje omdat het Bershka is en Bershka natuurlijk wel vrij klein uit valt, maar ik denk dat ik toch voor een M ga.. anders is het wel erg groot, denk ik. :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:21

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat wit nog slechter gaat vallen dan te kort, maar zou toch even in de gaten houden dat je een relatief lang jurkje neemt. Ik ben zelf nogal van de vrij korte jurkjes, heb ook niet zo veel lange jurkjes eigenlijk, vooral omdat ik erg lang ben. Dan buk je en dan loop je nét niet in je onderbroek.. Ja dat kan je op een bruiloft niet maken. Maar het is nog erger om een witte/gebroken wit kleur aan te trekken

Eens :j
Ik ben 1,5 week geleden getrouwd en had het echt niet gewaardeerd als er een gast in het off-white kwam. Mijn eigen jurk was namelijk ook off-white.
Kort maakte mij trouwens niets uit, mijn schoonzusje liep er ontzettend netjes bij ook al liep ze in een heel kort jurkje.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:25

Zo heel duur zijn Steve Maddens nog niet... eigenlijk kosten ze evenveel als wanneer je in een goede schoenenwinkel gaat voor kwaliteitsschoenen van een ander merkje.
He he even doorsparen :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:31

Haaiiii ik kan niet vinden wat ik zoek en aangezien jullie daar veel beter in zijn dan ik deze vraag:

Ik zoek een witte bikini top + broekje en de top moet eigenlijk van een kantachtige stof of kantlijkende stof zijn.
Het liefst in de kleur wit of lichtroze/lichtblauw.
Die van de H&M is niet geschikt aangezien te lichte padding bij wit...

Thanks alvast :)

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 22:16

Bij mijn laatste bruiloft was de dresscode juist wit en de bruid was in het rood. Dat was pas gaaf! :j Het was redelijk in de zomer, onwijs mooi weer en iedereen in het wit (met een lekker tintje) :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:01

_mexx_lady_ schreef:
Zo heel duur zijn Steve Maddens nog niet... eigenlijk kosten ze evenveel als wanneer je in een goede schoenenwinkel gaat voor kwaliteitsschoenen van een ander merkje.

Haha ja klopt, deze zijn €90 en dat heb ik voor een mooi paar schoenen best over maar ik vind deze wel erg seizoensgevoelig en daarnaast zal ik ze niet overal onder dragen dus dan vind ik ze in verhouding toch weer wat te duur helaas. Vind dat soort schoenen eigenlijk echt van die 'voor in deze zomer schoenen' waar ik hoogstwaarschijnlijk na een seizoen op ben uitgekeken en nooit meer aantrek, en dan zit ik toch liever niet rond de 100 euro hehe.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:55

Nog gefeliciteerd Davinia! Ik ben wel benieuwd naar je jurk? :D

Mooie schoenen, maar ze lijken met niet echt handig/ comfortabel lopen... wel heel open! Misschien bij nelly, die hebben ook altijd veel schoenen?

Leuke sneakers, maar de sleehakken zijn heel mooi!

Ik heb vandaag lekker veel besteld bij wehkamp en hm, wilde nieuwe jurkjes en korte broeken... Ik heb nogal dikke bovenbenen en wil dus niet die uber korte shortjes... Schuren mn benen zo tegen elkaar :\ Dus heel internet afgespeurd en nu vanalles besteld, ben benieuwd of er wat tussen zit wat ik mooi en fijn vind!
Ook al vanalles in mn winkelwagentje zitten bij zalando, maar daar kan ik pas over 2 dagen bestellen :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:56

miss_lizzje, toch nog even advies; Ik woon in een erg gereformeerde omgeving en wat ik veelal zie bij dit soort gelegenheden zijn voornamelijk rokken of van die -afgrijselijke :D - tunieken. Heb je geen rok tot op kniehoogte? Daar gewoon een blouse op en een vestje erover. Dat laatste wordt meestal zeer op prijs gesteld. Vergeet ook niet een (huidskleurige) panty aan te trekken als je er een beetje bij wilt passen.

't zijn zacht gezegd niet de mooiste outfits, maar goed daarvoor moet je ook niet bij gereformeerde deuren aankloppen :D Succes, en ik hoop echt dat je niet dat witte jurkje aantrekt want hoewel dat prachtig is zal dat niet op prijs gesteld worden!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:57

BaileyMix schreef:
miss_lizzje, toch nog even advies; Ik woon in een erg gereformeerde omgeving en wat ik veelal zie bij dit soort gelegenheden zijn voornamelijk rokken of van die -afgrijselijke :D - tunieken. Heb je geen rok tot op kniehoogte? Daar gewoon een blouse op en een vestje erover. Dat laatste wordt meestal zeer op prijs gesteld. Vergeet ook niet een (huidskleurige) panty aan te trekken als je er een beetje bij wilt passen.

't zijn zacht gezegd niet de mooiste outfits, maar goed daarvoor moet je ook niet bij gereformeerde deuren aankloppen :D Succes, en ik hoop echt dat je niet dat witte jurkje aantrekt want hoewel dat prachtig is zal dat niet op prijs gesteld worden!

Goede tip!
En anders zijn maxi rokken en dergelijke overal in de mode en ook goedkoop te scoren in 'goedkopere' markt achtige winkels.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 12:13

Jodie_ schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Haha ja klopt, deze zijn €90 en dat heb ik voor een mooi paar schoenen best over maar ik vind deze wel erg seizoensgevoelig en daarnaast zal ik ze niet overal onder dragen dus dan vind ik ze in verhouding toch weer wat te duur helaas. Vind dat soort schoenen eigenlijk echt van die 'voor in deze zomer schoenen' waar ik hoogstwaarschijnlijk na een seizoen op ben uitgekeken en nooit meer aantrek, en dan zit ik toch liever niet rond de 100 euro hehe.

Ja dat snap ik! Duurste hakken die ik heb kosten ook 100 euro maar die waren een kerstcadeautje. Enkellaarsjes dus niet echt goed te dragen in de zomer overdag :p
Misschien Nelly, Asos en met veel geluk heeft H&M ze na een tijdje ook wel :D ik zal ernaar kijken als ik eraan denk

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:17

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:54

Heeft iemand ervaring met bestellen via ASOS (en dus verzenden met SKYNET)?
Wil nl kijken of ik ergens kan zien hoelaat ze ongeveer komen leveren, maar ik krijg alleen maar te zien dat mijn pakketje out for delivery is (al 2 dagen -O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:55

Out for delivery betekent imo dat ze hem hebben overgedragen aan PostNL en dat zij het dan komen brengen. Hoe lang geleden heb je besteld? Mijn Asos bestellingen zijn er meestal wel binnen 3/4 dagen namelijk.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:57

Euhm maandag :j (Ben nogal ongeduldig := , maar wil zo graag mn schoenen hebben :+ )
Maar je krijg dan niet een trackandtrace dat je via PostNL kunt kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:58

Ik geloof het niet, maar als het maandag besteld is en hij is nu out for delivery zal je hem vandaag of morgen krijgen :) Ik kan je zo goed als garanderen dat het iig voor het weekend komt haha

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 16:00

Hahaha, naja hij stond dus gisteren ook al op out for delivery en er is gisteren de hele dag iemand thuis geweest dus vind het een beetje vreemd dat ie vandaag weer opeens voor out for delivery staat :')

edit: En ook geen briefje van de postNL ofzo :n

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:09

Joehoeeee, ik heb ze. Ben zo blij :D ze zijn prachtig en zitten heerlijk. Ik loop nu letterlijk op wolkjes :+

Afbeelding

Edit: jeetje wat heeft tinypic er een vreselijke kwaliteit van gemaakt
Laatst bijgewerkt door xRoosss op 05-06-14 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:11

Wauw, ze zijn echt tof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 17:19

Mooi Roos!