Nieuwe schoenen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natsuki schreef:Nou, ik heb met mijn maat D meestal een s hoor, bij blouses die normaal vallen en dicht moeten een M, en als ze wijd vallen ook gewoon S. Dus dan denk ik dat M wel goed hoort te zijn als je rede ijk slank bent?
Emmaa_ schreef:Ik denk dat wit nog slechter gaat vallen dan te kort, maar zou toch even in de gaten houden dat je een relatief lang jurkje neemt. Ik ben zelf nogal van de vrij korte jurkjes, heb ook niet zo veel lange jurkjes eigenlijk, vooral omdat ik erg lang ben. Dan buk je en dan loop je nét niet in je onderbroek.. Ja dat kan je op een bruiloft niet maken. Maar het is nog erger om een witte/gebroken wit kleur aan te trekken
_mexx_lady_ schreef:Zo heel duur zijn Steve Maddens nog niet... eigenlijk kosten ze evenveel als wanneer je in een goede schoenenwinkel gaat voor kwaliteitsschoenen van een ander merkje.
He he even doorsparen
BaileyMix schreef:miss_lizzje, toch nog even advies; Ik woon in een erg gereformeerde omgeving en wat ik veelal zie bij dit soort gelegenheden zijn voornamelijk rokken of van die -afgrijselijke- tunieken. Heb je geen rok tot op kniehoogte? Daar gewoon een blouse op en een vestje erover. Dat laatste wordt meestal zeer op prijs gesteld. Vergeet ook niet een (huidskleurige) panty aan te trekken als je er een beetje bij wilt passen.
't zijn zacht gezegd niet de mooiste outfits, maar goed daarvoor moet je ook niet bij gereformeerde deuren aankloppenSucces, en ik hoop echt dat je niet dat witte jurkje aantrekt want hoewel dat prachtig is zal dat niet op prijs gesteld worden!
Jodie_ schreef:_mexx_lady_ schreef:Zo heel duur zijn Steve Maddens nog niet... eigenlijk kosten ze evenveel als wanneer je in een goede schoenenwinkel gaat voor kwaliteitsschoenen van een ander merkje.
He he even doorsparen
Haha ja klopt, deze zijn €90 en dat heb ik voor een mooi paar schoenen best over maar ik vind deze wel erg seizoensgevoelig en daarnaast zal ik ze niet overal onder dragen dus dan vind ik ze in verhouding toch weer wat te duur helaas. Vind dat soort schoenen eigenlijk echt van die 'voor in deze zomer schoenen' waar ik hoogstwaarschijnlijk na een seizoen op ben uitgekeken en nooit meer aantrek, en dan zit ik toch liever niet rond de 100 euro hehe.