Een man moet aan zijn trekken komen, whaha! Ik zou zelf geen foto van mezelf versturen, maar joh, dan zoek ik wel gewoon een zootje plaatjes op van internet, print ik voor hem uit en stuur ik toe
Welja. Is me nog niet gebeurd hoor, maargoed. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een man moet aan zijn trekken komen, whaha! Ik zou zelf geen foto van mezelf versturen, maar joh, dan zoek ik wel gewoon een zootje plaatjes op van internet, print ik voor hem uit en stuur ik toe
Welja. Is me nog niet gebeurd hoor, maargoed. 
Ik vind dat ook een deel respect naar elkaar toe. Degene waar ik al die jaren mee heb geschreven, heeft altijd respect gehad voor bepaalde grenzen zonder dat de grenzen uitgesproken hoefden te worden.
shilady schreef:Ik ben ook heel open en zij ook naar mij... maar ik moet zeggen ze laten zich pas echt helemaal zien als je op bezoek bent je 'prive' kan praten met elkaar... dan hoor je dingen die je in gevangenis programma's niet eens zal horen... Maarja het is natuurlijk aan iedereen zelf hoe open die is en wat je wel of niet verteld... sommige praten over dat ze vandaag het huis weer hebben schoongemaakt en een ander vertelt gewoon over familie problemen en de diepste dingen op de ziel.....
Ik heb geen problemen met een keer een foto meesturen, stuur dan geen hele bijzondere foto's
En idd ook foto's van hond en paard!
Hij was zo benieuwd hoe dat er hier uitzag. Een vriendin van mee heeft ooit voor haar penpal herfstbladeren gedroogd en vervolgens gekopieerd. Hij zat op DR en kwam nauwelijks buiten en had al heel lang geen bladeren meer zien vallen zeg maar. Met haar kopieen kon hij de bladeren uit het papier scheuren en had hij ook een beetje herfst binnen. Ik heb dat altijd bijzonder gevonden, dat je zo out of the box denkt om iemand iets te kunnen laten beleven. shilady schreef:Ik ben ook heel open en zij ook naar mij... maar ik moet zeggen ze laten zich pas echt helemaal zien als je op bezoek bent je 'prive' kan praten met elkaar... dan hoor je dingen die je in gevangenis programma's niet eens zal horen... Maarja het is natuurlijk aan iedereen zelf hoe open die is en wat je wel of niet verteld... sommige praten over dat ze vandaag het huis weer hebben schoongemaakt en een ander vertelt gewoon over familie problemen en de diepste dingen op de ziel.....
Ik ben nooit op bezoek geweest toen B nog vast zat. Wilde hij ook niet hebben trouwens, iets met trots enzo
Wij hebben zo ongeveer alles gedeeld denk ik per brief. In de jaren dat we schreven is hij zijn moeder en ik een oom en een oma kwijtgeraakt. Dat zijn heftige dingen en door ook dat te delen heb ik ervaren dat je een nog sterkere band krijgt. Al zijn blije dingen toch altijd het leukst om over te praten
*hint hint*