Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Zo had ik laatst ook een klant die wou 20 euro bijpinnen, nou prima geen probleem. Vraagt ze of het zo klein mogelijk kan, ik zeg tegen die mevrouw dat ik het alleen met tientjes terug kan geven aangezien ik geen 5 en 2 euro's meer in mijn la had. Wordt ze hartstikke boos op mij want ze moest iemand terug betalen blabla... Uiteindelijk loopt ze de winkel uit en er gelijk weer in en koopt ze iets van 30 cent zegt ze 'nu moet je wel hè hahahahahha' met een heel gemeen lachje.. sommige mensen
secricible schreef:Jannickee schreef:Zo had ik laatst ook een klant die wou 20 euro bijpinnen, nou prima geen probleem. Vraagt ze of het zo klein mogelijk kan, ik zeg tegen die mevrouw dat ik het alleen met tientjes terug kan geven aangezien ik geen 5 en 2 euro's meer in mijn la had. Wordt ze hartstikke boos op mij want ze moest iemand terug betalen blabla... Uiteindelijk loopt ze de winkel uit en er gelijk weer in en koopt ze iets van 30 cent zegt ze 'nu moet je wel hè hahahahahha' met een heel gemeen lachje.. sommige mensen
Beetje laat, maar in dit geval had ik aangegeven dat ik het echt niet heb, had ik mijn keidinggevende gebeld voor wisselgeld en haar mooi laten wachten. Wie het laatst lacht...
Sammie schreef:Whahaha dat is kinderachtig. Ik had laatst een caissière die mocht niet eens wisselen. Ging ie eerst vragen wat er nodig was en toen zei die ik mag niet wisselen
Sammie schreef:Nee het was een briefje van 50 in de handen en dat omwisselen voor 2/3 andere briefjes. En toen vroeg ie welke briefjes. Ja zus en zo. “Ik mag geen geld wisselen”. (was trouwens na het afrekenen – per ongeluk gepind).
Als het er niet is oké dat snap ik. Maar een briefje van 50 of 20 opbreken in een paar van 5 of 10 niet mogen vind ik gewoon raar. En al helemaal als je eerst vraagt wat wil je hebben.
Konstantine schreef:Dat is dan geen supermarkt neem ik aan...
Wij beginnen met een volle la (350 euro, heel veel muntgeld, weinig briefjes) en als je van 's morgens tot 18.00 of zo zit, dan krijg je rond lunchtijd nog bij als het nodig is.
Als er tussendoor iets op moet je als het kan wisselen met een collega, of creatief zijn met ander geld. Maar ja, als je geen vijfjes hebt, zijn je euro's en 2 euro's ook zo op.
Van 1 en 2 cent hebben wij geen rollen, die nemen wel namelijk wel aan, maar geven we al lang niet meer uit. Dat doet hier alleen de Aldi nog.