Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zap schreef:Ik had ook zoiets moois:
Klant: Ik wil graag een PallMallvan 4,80
Ik: Mevrouw, PallMall heb ik van 4,70 of 5,80
Klant: Ja, dat bedoel ik, 4,80...ofnee, 5,70.
Ik: Mevrouw, het is of 4,70 of 5,80
Klant: jaa..die
Ik: Wilt u dan de 5,80?
Klant: Nee, de 4,80
Ik: Dat wordt dan de 4,70 en ik scan het
Klant: legt 6 euro neer...nee ik wil de 5,70
Ik pak de 5,80 en scan het
Klant: nee doe toch maar die van 4.....
Arrghhh
secricible schreef:Wij hadden gisteren "mevrouw snoep" weer in de winkel. Mevrouw heeft deze bijnaam gekregen omdat ze altijd voor ons een zakje snoep meeneemt.
Echter: Voordat we het zakje overhandigt krijgen moeten we eerst controleren of alle snoepjes nog zacht zijn, of het zakje nog helemaal gesloten is en of de houdbaarheidsdatum niet verstreken is, zodat we overtuigd zijn dat ze ons geen oude snoepjes geeft! Dan krijgen we het zakje snoep en een extra plastic zakje om het snoep in op te bergen.
Dat gaat iedere keer als ze bij ons komt zo, en iedere keer is het weer lachen als ze weg is.
riannhuh schreef:deze hoorde ik gister
mijn buurman en buurjongen waren aan het tanken, de buurman voor z'n auto en mijn buurjongen voor zijn brommer. Mijn buurjongen rekende eerst af en ging daarna naar buiten. Terwijl mijn buurman aan het afrekenen is, zegt de tankshopmedewerkster tegen een collega: 'Dat vind ik echt zo'n leuke jongen!'
'Ik ook,' zei mijn buurman, 'dat is namelijk mijn zoon!'Nou je kunt je wel voorstellen dat dat meisje helemaal rood werd
YankeeBoy schreef:@ zap, wat dacht ze, dat je bovenkamer neit helemaal in orde was?
Ben je toch meteen klaar mee, als mensen zo tegen je praten
xxmichellexx schreef:Er kwam vandaag een klant aan mijn kassa en die zei tegen mij dat ik echt een Aldi gezicht had...
En bedankt he
ruth91 schreef:ik werk in een callcenter, en mensen zeggen soms echt vage dingen haha, laatst belde k naar een bedrijf en dat heeft meestal niet zoveel zin, dus ik zeg:
'ow, eehm, sorry, ik ben denk ik verkeerd verbonden!''
meneer zegt: 'nou, dan zou ik als ik jou was maar teruggaan naar het ziekenhuis!'
en meteen daarna hing ie opvolgends mij moest ie er zelf heel erg om lachen maar ik moest toch egt eerst even nadenken haha
DeSa schreef:Bahbah, dat toontje! Daar had ik echt niet zo vriendelijk tegen gedaan.