Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:53

Overleg gepleegd met het Moddieteam:

Nieuwe updates kunnen via TEM bij ons gemeld worden waarna een moddie het toevoegd in dit topic Lachen.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:11

Nathalie heeft mail gehad van Lotte:

Hej nath ik mag niet meer op Bokt van me pa dus ik mail je maar (als je dat ook ff op bokt wil zetten dat ik er niet meer op mag van me pa dan weten ze dat) ik weet dus ook niet de voorderingen die er zijn. Als jij de belangrijkste berichten wilt kopieren en naar mij wilt mailen dan weet ik wat er verder gebeurt J

Verder is het hier echt poedersuiker moet echt naar huis man alles is hier zo anders en eng, me pa heeft me mobiel ook afgepakt dus ik kan geen smsjes meer ontvangen.. ik moet thuis loslaten ofzo pfff ik kan nietw achten tot ik naar huis mag.. verder mag ik 1 keer in de 4 dagen op internet me mail checken ik probeer meer maar kan het niet garanderen..

Maar ja ik hoop daty ik snel mail terug krijg

Xxxxlot

wil je het verder aan alle mensen doorgeven die om iets vragen van mij? THNXX

xxxxx

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:14

Nikkimisty heeft een SMSje gehad en meldt hetvolgende:

Ik wilde even mededelen dat er weer bericht is van Lotte. En wel een smsje:

Lotte mag niet meer op internet, maar ze kon Brenda waarschijnlijk wel eens in de vier dagen smsen. Haar vader leest dus ook haar smsjes. Inkomend en uitgaand.

Dus ga nou niet allemaal smsen naar het nummer van haar vader. Hij leest ALLES. Ik denk dat het makkelijker is dat Brenda contact met haar houd. En het via haar gaat.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132238
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:06

FlairS heeft gisteren het volgende berichtje ontvangen:

Hej hier een (illigaal) berichtje van mij ik m ag namelijk niet op de ocmputermaar me pa en voom zijn ff weg. Het gaat wel weer is wisselend en ik heb al een week lang hoofdpijn erg vervelend. Verder kan ik me vader niet utistaan hij is af en toe heel aardig maar soms begint die opeens weer te zeiken en weet ik het daar heb ik allemaal gene zin in hij bekijkt het maar als ik terug kom moet ik ook mijn proefwerken allemaal inhalen en nog 2 weken school zelfstandig doen in andehralve week als ik dus blijf zitten heb ik dat weer aan hem te danken , leuk..

nja hoop dat ik snelw eer iets kan mailen groeten aan iedereen en tot volgende week woensdag dan ben ik eindelijk weer terug JEUJJJ Haha!

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:45

Nieuw bericht van Lotte:
Jaja over een uurtje ga ik naar het vliegveld Jeujjj morgen om half 12 ben ik weer in nederland en dan kom ik savonds denk weer ff naar stal en donderdag zal ik Sterre weer rijden haha nou ja hoop dat de reis goed en sel gaat

Apple

Berichten: 76249
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:29

Weer bericht van Lotte:

Lotte is inmiddels weer veilig geland op Schiphol en is weer in Nederland Lachen.