Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 16:36

Bij ons in de buurt staat dat wel eens vrij betaalbaar op social deal!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 16:43

fleurtjeuh schreef:
Berdien schreef:
Nou weet ik nog niet wat voor apparaat het van de Kruidvat is :')

Ik moet denk ik nog meer kratten halen bij de IKEA maar daar heb ik zo geen zin in -O-

DuoPenotti schreef:
Ik ook :j
Wat dan toch dat stomme maar stiekem handige ding is :)

Deze is het

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Edit:

Hier had ik een klein stukje getest op mn onderbeen

[ Afbeelding ]

Danku! Morgen even halen :D :D :D

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 16:49

Aan mezelf. Of eigenlijk "past me".

Ik ben nog steeds bezig met mijn eindopdracht voor mijn opleiding. Ik doe creative business, waardoor we geen standaard onderzoeksscriptie moeten schrijven, maar een concept moeten aanleveren op basis van design based research. Echt een verschrikking.

Toen ik begon in januari 24, heb ik gekozen voor een vraagstuk van een lokaal festival met betrekking tot jongeren. En toen klapte mijn hele leven in elkaar en heeft het hele afstuderen een jaar stil gelegen. Nu ben ik wel weer begonnen en moet ik binnenkort inleveren, maar het is gewoon zo'n rotvraagstuk. De doelgroep heeft gewoon nul interesse in het festival (wat ik snap, heb ik zelf namelijk ook niet, ik ben er alleen maar vrijwilliger omdat het werk leuk is. Niet omdat ik het festival tof vind), en ik denk eigenlijk ook dat het de investering niet waard is om te proberen ze aan te trekken. Maar ja, dat mag ik niet als eindconclusie opleveren.

Ik had toen ik weer opstartte in gesprek moeten gaan over een andere opdracht maar ik dacht dat het wel los zou lopen, niet dus.

Ik zie het allemaal echt niet meer en sta echt op het punt de handdoek gewoon in de ring te gooien. Dan maar geen diploma.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:04

imaudy schreef:
Ik vind onkruid wieden best ontspannend om te doen :+
Hebben nog meer mensen dat? :')

Ja, alleen vergeet ik altijd de tijd en heb ik vervolgens idioot veel spierpijn :+

Die scheer/scrub dingen ben ik jaren geleden tegengekomen bij de huishoudbeurs haha. Inderdaad super handig, maar ik gebruik normaal altijd een tondeuse :')

Erger me aan mijn ongezonde eetgewoontes momenteel.

Pluisje, waarom zou dat niet je conclusie mogen zijn? Als dat he uitkomst is, is dat je uitkomst, toch?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:14

Dat je als je een nieuwe telefoon koopt (die al duur zat is #) ) ook nog een pleur geld kwijt bent aan een hoesje en schermprotector. Ik ben een motorisch gestoorde kneus en mijn telefoon vliegt regelmatig door de lucht dus een goedkoop hoesje is een slecht idee.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:20

wyoming schreef:
Marocje schreef:
Kreeg vanmorgen een bericht van mijn ex, of dochter (9) daar kan logeren vrij/za omdat hij dan een etentje heeft.

Het is mijn weekend, de kinderen hebben vakantie en zijn eerst 3 weken bij hem geweest, nu 3 weken bij mij. We zouden vrijdag naar mijn vriend gaan en zaterdag naar het pretpark, afsluiter vd vakantie.

Pff, ik vind dit lastig. Normaal weiger ik mijn ex nooit wat, leuk juist (ook voor de kinderen of in dit geval kind).

Heb uiteraard nog niks tegen dochter gezegd, wil niet dat zij moet kiezen (of het gevoel heeft dit te moeten). Maar zelf de beslissing maken dat ze naar haar vader gaat (en we dus niet naar het pretpark gaan) voelt ook niet goed, net als de beslissing niks te zeggen, vader te appen dat het dit keer niet uitkomt en we ons aan het plan houden..

Hoop dat ik straks een heldere ingeving krijg wat het beste is..

Ik herken je twijfel, ik heb er zelf ook moeite mee.

Maar soms moet je als moeder ook gewoon kiezen. Waarom zou jij je plannen voor hem moeten veranderen?

Dus ik zou in dit geval appen. Sorry dat gaat niet lukken, we hebben al plannen staan. Volgende keer beter. (Of iets in die richting)

(Mijn kinderen zouden in ieder geval een pretpark leuker vinden dan een etentje)

Ja, ik wilde het daarom niet aan mijn dochter voorleggen, want dan komt ze in een loyaliteitsconflict. Ze vind het superleuk om met mijn vriend naar een pretpark te gaan, anders was ik op een doordeweekse dag gegaan wanneer hij toch moet werken. Vandaar ook dat ik niet daarmee kan schuiven (ja, of we stellen het uit en gaan een heel ander weekend, maar dat wordt dan een stuk later)

Ik heb nu idd naar ex gestuurd dat we het weekend al plannen hebben. Maar dat ze wel op woensdag kan. (Normaal heeft hij dan de kinderen maar vanwege de vakantie dus niet).

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:25

Als het in principe jouw week is als het ware, zou ik het ook gek vinden als hij dan wat zou plannen en om die reden nee zeggen.

Maar ik denk dat je het zo netjes hebt opgelost.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:25

black_kelpie schreef:
Dat je als je een nieuwe telefoon koopt (die al duur zat is #) ) ook nog een pleur geld kwijt bent aan een hoesje en schermprotector. Ik ben een motorisch gestoorde kneus en mijn telefoon vliegt regelmatig door de lucht dus een goedkoop hoesje is een slecht idee.

Eens.

Ik ben geen groottallige Ali besteller. Maar telefoonhoesjes dus wel.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:40

_chou schreef:
Als het in principe jouw week is als het ware, zou ik het ook gek vinden als hij dan wat zou plannen en om die reden nee zeggen.

Maar ik denk dat je het zo netjes hebt opgelost.

Klopt, het is sowieso mijn weekend. Hij heeft dan wel vaker zijn dochter alsnog een nachtje, maar altijd in goed overleg en (het belangrijkste) dat dochter dit ook heel leuk vindt. Maar dit keer dus niet voorgesteld aan haar want ik weet dat ze dan moet kiezen tussen pretpark met mijn vriend, of naar haar vader. Die keuze wil ik haar niet laten maken.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:45

DuoPenotti schreef:
black_kelpie schreef:

Eens.

Ik ben geen groottallige Ali besteller. Maar telefoonhoesjes dus wel.

Hier altijd Otterbox, zo eentje waar je ongeveer met een tank overheen kunt rijden. Ik durf mijn telefoon überhaupt niet te gebruiken voordat er zoiets omheen zit, als ik op Ali moet wachten kan ik de eerste weken na aanschaf niets met dat ding :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 17:55

Echt hoor. Makkelijk 6-700 euro kwijt voor een telefoon en vaak krijg je niet eens een oplader erbij. Best sneu.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 18:15

Suzanne F. schreef:
Jullie worden allemaal geinfluenced. :')

Misschien moet ik er geld voor gaan vragen :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 18:21

Voor de mensen die graag frisbeeën met hun telefoon.
Hebben jullie al eens naar een CAT of DOGEE gekeken?
Vriend is een lompe adhder, maar wij maken altijd de grap of de vloer wel heel is als hij z'n telefoon weer eens laat vallen.
De telefoons zelf zijn ook lomp, maar de batterij gaat ook makkelijk bijna een week mee, hoeft geen hoesje omheen en ze zijn loeisterk

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 18:25

black_kelpie schreef:
Hier altijd Otterbox, zo eentje waar je ongeveer met een tank overheen kunt rijden. Ik durf mijn telefoon überhaupt niet te gebruiken voordat er zoiets omheen zit, als ik op Ali moet wachten kan ik de eerste weken na aanschaf niets met dat ding :')

Ali is er voortaan in een week.

Otterbox ken ik niet. Ga ik eens naar kijken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 19:19

Klein wondje op de moestuin van 2 bij 2 mm en bloed spoot eruit. Toch daar maar even mee naar de huisarts. Kan door medicatie komen, maar staat ook opmerking in mijn dossier over stollings probleem.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 19:36

Marcella schreef:
Klein wondje op de moestuin van 2 bij 2 mm en bloed spoot eruit. Toch daar maar even mee naar de huisarts. Kan door medicatie komen, maar staat ook opmerking in mijn dossier over stollings probleem.

Ik had laatst ook zo'n piepklein wondje bij nagelriem. Heeft serieus een half uur gebloed.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 19:44

fleurtjeuh schreef:
Vriend is een lompe adhder, maar wij maken altijd de grap of de vloer wel heel is als hij z'n telefoon weer eens laat vallen.
De telefoons zelf zijn ook lomp, maar de batterij gaat ook makkelijk bijna een week mee, hoeft geen hoesje omheen en ze zijn loeisterk

Is misschien wel een idee voor een volgende ja, al ben ik tot nu toe steeds gillend terug gerend naar Samsung als ik daar een keer van afweek :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 19:52

Ik ging na 12km wandelen met honger naar de supermarkt. Om 19:00 terwijl ik normaal veel eerder eet.

Maar met m’n goede gedrag heb ik peren gehaald en eentje in de auto naar huis gegeten. Maar nu ben ik thuis en heb ik geen zin meer in avondeten. :+

Eet je wat gezonds krijg je dat. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 19:57

black_kelpie schreef:
fleurtjeuh schreef:

Is misschien wel een idee voor een volgende ja, al ben ik tot nu toe steeds gillend terug gerend naar Samsung als ik daar een keer van afweek :=

Het zijn gewoon android telefoons, dus je hoeft niet meteen te wennen aan een nieuw besturingssysteem

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 20:32

Ben weer terug thuis na een weekje cat-sitting. Ik weet dat de deuren op slot zitten en de kat binnen is. Maar toch heb ik de urge om terug te rijden en het dubbel te checken (na al 3x te checken toen ik daar nog was :') )
Nu koffer weer uitpakken, zo'n hekel aan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 21:17

poedersuiker met graftakke herrie! Ik ga straks naar m'n nest want om 6u gaat m'n wekker ik moet werken om 7u. Dat wordt weinig slaap

Grrr nou gaat er een auto alarm continu af door de beat van de muziek....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 21:30

Mijn veulen blijft wat achter in de ontwikkeling. Hij is de oudste van dit jaar, maar de anderen ontwikkelen veel meer. Ik dacht ik geef het even de tijd, maar na vanmiddag maak ik mij zorgen. Hij is meer mensgericht dan op zijn vriendjes. Ik vind hem ook wel wat sloom in doen en laten (al zit dat ook wel in de familie , moeders en oma zijn ook niet hele vlotte dieren van zichzelf). Ook vind ik zijn coördinatie wat vreemd maar kan het ook niet helemaal omschrijven wat ik dan zie.

Hij heeft biest te kort gehad en een slechte start. Alles toen uit de kast getrokken. Maar ik heb het idee dat het plasma eerder toegediend had moeten worden. Maar goed weinig ervaring als ze niet voldoende biest hadden gehad, dus ik ging ook uit van de deskundigheid van de dierenarts.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 21:37

Zebrastreep schreef:
Mijn veulen blijft wat achter in de ontwikkeling. Hij is de oudste van dit jaar, maar de anderen ontwikkelen veel meer. Ik dacht ik geef het even de tijd, maar na vanmiddag maak ik mij zorgen. Hij is meer mensgericht dan op zijn vriendjes. Ik vind hem ook wel wat sloom in doen en laten (al zit dat ook wel in de familie , moeders en oma zijn ook niet hele vlotte dieren van zichzelf). Ook vind ik zijn coördinatie wat vreemd maar kan het ook niet helemaal omschrijven wat ik dan zie.

Hij heeft biest te kort gehad en een slechte start. Alles toen uit de kast getrokken. Maar ik heb het idee dat het plasma eerder toegediend had moeten worden. Maar goed weinig ervaring als ze niet voldoende biest hadden gehad, dus ik ging ook uit van de deskundigheid van de dierenarts.

Voer je hem bij? Zou sowieso even bloed laten afnemen voor onderzoek denk ik. Uit voorzorg. :P

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 21:45

Ik heb serieus al 2 weken een nieuwe telefoon in huis maar zie er zo tegen op om alles weer over te moeten zetten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 21:48

paddington schreef:
Ik heb serieus al 2 weken een nieuwe telefoon in huis maar zie er zo tegen op om alles weer over te moeten zetten.

Ppfff hou op!
Heb net een nieuwe maar wat een drama is dat 8)7
Heleboel ww opgeslagen maar ook weer een boel niet, gillend gek word je daarvan!
Succes paddington!