SpikkelFire schreef:Iemand die iets heeft gekocht van mij op Vintend en daarna 100 vragen stelt over de maatvoering die ik moet opmeten. Doe dat lekker voor je een bod doet.
Gewoon negeren en opsturen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Daphne__ schreef:Deze week moeten er 3 paarden verhuizen, gaat de auto net kapot... En natuurlijk nét na een dikke dierenarts rekening. Wat een k*tzooi weer..
Aaah dat is balen... Kun je een auto lenen/huren?
Tancreda4 schreef:purny schreef:Dat ik er minder op vooruit ben gegaan qua salaris dan ik dacht.
Zuur he. Hier ook een halve druppel op een gloeiende plaat. Oké, beter iets dan niets. Maar blijft zuur dat alles qua kosten flink stijgt, en m'n salaris met een flupje.
MarlindeRooz schreef:Influencer die tot op het uur precies deelt hoe lang ze nog op vakantie is… laat haar huis leeg achter en dat wordt leeggehaald door inbrekers.
Hallo regels van het internet? Dat leer je toch meteen van doe tenminste alsof er iemand in je huis oppast.
Het is natuurlijk sneu en asociaal dat iemand ingebroken heeft maar je maakt het wel heel makkelijk.
Froukje_J schreef:MarlindeRooz schreef:Influencer die tot op het uur precies deelt hoe lang ze nog op vakantie is… laat haar huis leeg achter en dat wordt leeggehaald door inbrekers.
Hallo regels van het internet? Dat leer je toch meteen van doe tenminste alsof er iemand in je huis oppast.
Het is natuurlijk sneu en asociaal dat iemand ingebroken heeft maar je maakt het wel heel makkelijk.
Weet direct over wie je het hebt...
Vind het ook zeer bijzonder