Ik snap dit nooit zo hé, al die energiedrankjes, suikers, koffie etc etc wat mensen grijpen als ze een dip hebben... Bij mij werkt dat dus allemaal totaal niet, eigenlijk eerder averechts: ik word er alleen maar nóg vermoeider van
Ik vind het verschrikkelijk, zeker als er alleen maar moeders bij zijn. Bij de laatste ging het echt ALLEEN maar over kinderen, toen ben ik gewoon eerder weg gegaan
Is dat niet de definitie van een babyshower. Dat het over baby’s gaat?
Earth
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-25 20:50
Melzazu schreef:
Uhh ja misschien, daaarom is het ook zo stom
Melzazu
Geplaatst: 13-07-25 20:53
Earth schreef:
Melzazu schreef:
Uhh ja misschien, daaarom is het ook zo stom
Yavanna
Geplaatst: 13-07-25 20:55
@Koper, waarom kook je het niet in dan, of maak je er jam van?
ik heb eigenlijk geen stom deze keer… Of ja, babyshowers, rehearsal dinners, moeders die bepalen over de trouwjurk van hun dochters, revealparty, allemaal uit Amerika overgewaaide dingen die stom zijn.
1x een babyshower meegemaakt, op zich was het best gezellig en het ging niet alleen over baby's/kinderen. Maar die typische babyshowers die je op tv ziet zijn aan mij niet besteed hoor, vreselijk! Maar altijd nog beter dan kinderfeestjes, daar doe ik echt niet aan
Ik ken echt dames die het over niets anders meer hebben dan hun kind(eren). Elk gesprek weten ze wel zo te draaien dat het over kinderen gaat. Bij deze baby shower voel ik dat totaal niet zo, ondanks dat het wel veel over kinderen gaat. Denk dat het verschil is, dat bij een aantal moeders die ik ken hun behoefte om over hun kinderen te praten, de ruimte van de ander in een gesprek overneemt. En dat kan een keer gebeuren. Of twee keer. Maar als dat vaste prik is, dan wordt het vervelend en komt een vriendschap niet meer van twee kanten. En helaas wel meegemaakt al.