Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 17:00

Foaly schreef:
Ah zo. Ja, dat klopt wel :+ Maar aan de buitenkant zat ie gewoon (dacht ik iig) goed vast.

[ [url=m/GRQvTX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: het pakketje is er ook met zulk grof geweld doorgedrukt dat de verpakking volledig doormidden was, dus het is echt wel hard gegaan :=

Zo hard dat er zelfs een barst in de muur zit :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 17:17

Onze planner is zo goed in plannen dat ik daar straks al 30 minuten mijn tijd heb zitten verdoen met wachten op een cliënt waarvan we weten dat die pas na 16.30 thuis is. In tussentijd kon ik niet naar een andere cliënt en zegt de planner nu doodleuk dat dat dan mijn etenspauze was. Dacht het toch even niet hè. :j

purny

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 17:24

Ik ben vorige maand geopereerd en zit nu nog in mijn opbouwende fase. Toen ik aangaf dat ik vorige week wel heel moe was omdat ik over mijn tax ben geweest kreeg ik te horen van een collega die de griep had gehad dat zij dat ook was.
Dan denk ik echt hebben ze bij jou ook een stuk darm omhoog getrokken?
Continu dat vergelijken… om gek van te worden

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 17:45

Cowboy55 schreef:
Cambionn schreef:
Doet me denken aan als je een visum voor Amerika wil aanvragen. Dan krijg je vragen als: "ben je van plan terroristische aanslagen te plegen". Want ja, elke terrorist vult daar natuurlijk in "ja ik wou m'n vliegtuig kapen en laten neerstorten" ofzo.
<KNIP>
En dan het gevoel voor humor van een Amerikaanse gezagsdrager testen. Is een aanrader......NOT!

Net als de Nederlandse sportjournalist tijdens een WK? OS? in de jaren '90 in het vliegtuig vlak voor vertrek het woord 'BOM' riep. Dat vliegtuig is ook heel lang nergens naar toe gegaan.......
We kregen hier ook een waarschuwing over bij de grens naar Engeland tijdens schoolreis. Blijkbaar hebben Engelse ook geen humour en sta je uren vast als je iets als "BOM" roept.

Gepraat over Amerika, journalisten en landsgrenzen gesproken doet me ook weer ergens aan denken. Mijn securitydocent vertelde eens het mooie verhaal van een collega van hem die uit Amerika verband is omdat hij liet zien hoe makkelijk je vooraan in het journalistenstukje van een conference kon komen, paar meter van de president af, en dat op social media een selfie van zichzelf met de president op de achtergrond zette met een tag naar de NSA en de tekst dat als hij een terrorist was hij de president had kunnen neerschieten. Hij had enkel zijn naam en foto op een journalistenpapiertje gephotoshoped en kreeg zo de juiste pasjes en visums en alles omdat ze blijkbaar verder niks checken, wat juist zijn punt was. Dat ze hun beveiliging moesten fixen. Als soort responsible disclosure, maar dan publiekelijk. Ik geef toe dat die er wel iets meer om vroeg gezien dit een geplande "kan dit" was ipv een grapje en je dit normaal enkel test met toestemming, maar een gratis security test konden ze ook niet waarderen dus :+ .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 17:57

Aan mijzelf... beste is gewoon zonder telefoon dan heb ik minder spanning. Of mijn werktelefoon zoals nu gebruiken want daar komen geen sociale media berichten binnen ( uitgezonderd bokt want dat is gewoon echt routine :'))

Ik heb eigenlijk gewoon zin om mijn mountainbike uit de garage te trekken naar een rustig natuurgebied te gaan en daar even een uurtje te zitten janken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 18:07

Ik ben echt zo moe -O-
Nauwelijks wat gedaan maar echt gesloopt

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 18:21

Samee. Ik heb echt al lang regelmatig zo'n mega gestrest/opgejaagd gevoel en ik word er enorm moe van :(

Ik ben zelfs moed aan het verzamelen om naar de dokter te gaan :o het lijkt zo overdreven he..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 18:23

Lijkt me toch ook vrij logisch dat het niet op prijs gesteld wordt dat je bom roept.

Kan Nederland onderhand lekker uit de match zijn? Al dat klote verkeer als ze moeten spelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 18:52

Knallende koppijn die ineens komt opzetten.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 19:29

Sinds zondag al een naar gevoel in mijn onderbuik, vandaag naar de huisarts. Blaasontsteking...
Ik moest haar echt ervan overtuigen dat ik wat had, of ik een of andere dommie was. Zo neerbuigend ook, ik was er echt niet van gediend.
Na herhaaldelijk te hebben gezegd dat ik zeker wist dat ik wat had mocht ik de urine inleveren.
Ik laat me niet zomaar onder de tafel banketstaaf, maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen. Wie weet wat die allemaal onder de leden hebben.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:00

Alja schreef:
Kimberley_ schreef:
Leiding openlucht zwembad geknapt. Kakzooi niet zwemmen dus |(

Emmer-Compascuum?

Jaaa

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:02

Kimberley_ schreef:
Jaaa

Ze boden vandaag aan dat je in nieuw weerdinge mocht zwemmen met je pas?
Wellicht morgen ook of is het probleem al verholpen?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:07

Alja schreef:
Kimberley_ schreef:
Jaaa

Ze boden vandaag aan dat je in nieuw weerdinge mocht zwemmen met je pas?
Wellicht morgen ook of is het probleem al verholpen?

Probleem is verholpen maar geen idee of ze morgen open gaan.
Heb ook nog gewoon een bad in de tuin staan hoor maar had wel even zin om naad e-c te gaan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:27

Grrr krijg iets niet gevonden en kan daar niet tegen :')

Op het vergrendelscherm van m'n telefoon kan ik een stukje tekst zetten. Ik wil daar nu een noodnummer zetten maar krijg het niét gevonden in de instellingen. Het moet kunnen want er staat nu een andere tekst. ^) iemand enig idee? Heb een Android.

Oh en een groot festival die allerlei uitbreidingen / verbeteringen heeft gedaan maar vervolgens niet de moeite neemt om meer dan één douche- en toiletblok te plaatsen op de camping. +:)+
Echt als er iets poedersuiker is, is het daar in de rij staan wel. Kom op zeg..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:33

Zoek bij je instellingen naar "vergrendelscherm bewerken", daar kun je contactgegevens aanpassen.

Afbeelding

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:47

Ja helaas werkt het niet zo makkelijk :=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:55

Nyaleti schreef:
Grrr krijg iets niet gevonden en kan daar niet tegen :')

Op het vergrendelscherm van m'n telefoon kan ik een stukje tekst zetten. Ik wil daar nu een noodnummer zetten maar krijg het niét gevonden in de instellingen. Het moet kunnen want er staat nu een andere tekst. ^) iemand enig idee? Heb een Android.

Welke tekst staat er nu?
Bij Samsung is het over het algemeen de tekst ingedrukt houden zodat je het kunt aanpassen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 20:55

Niet? Hier staat in de instellingen Vergrendelscherm & AOD, en dan onderaan "zoekt u iets anders?", daar staat bij mij "vergrendelscherm bewerken" bij.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 21:18

De wedstrijd Nederland - Oostenrijk :+

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 21:49

Kan iemand me oprapen?
Ik heb nu al meer dan 24 uur zelfs geen water kunnen binnenhouden.Wat voel ik me slecht zeg.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 22:06

Ohhh bah beterschap Merlen!

Een tekst en telefoonnummer die ik daar zelf ooit heb neer gezet. Noodnummer bedoel ik niet, die zit apart onder de SOS knop.
Het is een OnePlus dus net wat anders maar werkt wel op Android dus had hoop dat het hetzelfde was.
Afbeelding
Grrr waarom irriteert me dit ook zo erg :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 22:15

Nyaleti schreef:
Ohhh bah beterschap Merlen!

Een tekst en telefoonnummer die ik daar zelf ooit heb neer gezet. Noodnummer bedoel ik niet, die zit apart onder de SOS knop.
Het is een OnePlus dus net wat anders maar werkt wel op Android dus had hoop dat het hetzelfde was.
[ [url=m/vUBIZc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grrr waarom irriteert me dit ook zo erg :')

Volgens onderstaande forum word gezegd dat die optie niet meer bestaat..
https://community.oneplus.com/thread/12 ... 6925451273

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 23:08

Ik kan het niet lezen zonder me ergens voor aan te melden helaas. Maar wel gek dat er nu nog tekst staat dan, voor altijd denk ik dan :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 07:52

Dat het zo'n vieze plaknacht was en we nog nog eens om 2 uur op muggenjacht moesten gaan..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-24 08:01

Hier ook om 2 uur een mug. Lag wel onder een klamboe, maar het was alsnog een zeer luide mug -O-

En een collega die om 4 uur even een overleg wil. Ik ben om half 7 begonnen vandaag om de hitte een beetje door te komen. How about no :+