Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 08:43

Mensen lezen steeds slechter lijkt het. En dan verzinnen ze er zelf dingen bij.

Zo vroeg iemand in een chatgroep wat men van een reisvoorstel vond. Ik geef aan dat er veel verborgen kosten in zitten en dat je elders voor minder geld meer krijgt. En dan reageren ze boos omdat je het afkraakt. Nee, ik kraak het niet af, maar je vraagt zelf wat mensen er van vinden. En het staat er ook niet van het is niets, want. Nee, er staat dit:
Persoonlijk vind ik Nemo te veel verborgen kosten hebben. Drinken komt er nog overheen. Anders schreven ze wel excl alcoholische dranken. En het onbeperkt huisrif duiken is maar heel beperkt. Andere duikscholen doen het van 6 tot half 8 en hier van 9 tot 5. Dat scheelt qua uren zeker 2 duiken. En je betaalt wel net zo veel. Dus liever een all inclusive plek dan met een huisrif wat niet zo beperkt open is. Alcohol hoeft niet inbegrepen te zijn, maar als ik elk glas cola extra moet afrekenen komen er nogal wat verborgen kosten bij.

Tja, als je iets wilt organiseren, maar niemand mag een eigen mening hebben, dan moet je niet vragen wat mensen er van vinden. Dan moet je zeggen: dit ga ik doen, wie gaat er mee.
In dit geval was het puur een brainstorm sessie, ik zou sowieso niet meegaan omdat ik al wat anders heb staan dit jaar, maar je kunt wel even mensen met minder reiservaring op dingen wijzen.

Valt me sowieso op hoe graag mensen teruggaan naar hetzelfde omdat het bekend is. Ik hou wel van het onbekende.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 08:44

De airco van de auto nog steeds niet gemaakt.Nu hopelijk donderdag.Nu blij met een auto van 15 jaar oud.Kan het raam een stukje open als ik ergens parkeer.Joyriding in een lompe station zal ook niet gebeuren(hoop ik) Ik weet het een luxe probleem.

Winged

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 09:39

Ik heb een luxe-ergernis. Ik wil wind vanuit het westen, dikke windkracht 4. Want ik wil zonder onhandige waterschoentjes kitesurfen en ik durf dat niet in Lauwersoog want schelpjes. (en voor kiten moet de wind richting het land zijn...). Ik wil gewoon het Ijsselmeer op -O- Maar als ik de weerkaarten bekijk is het 'geen wind en paasei heet'. Meh.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 09:42

Winged schreef:
Ik heb een luxe-ergernis. Ik wil wind vanuit het westen, dikke windkracht 4. Want ik wil zonder onhandige waterschoentjes kitesurfen en ik durf dat niet in Lauwersoog want schelpjes. (en voor kiten moet de wind richting het land zijn...). Ik wil gewoon het Ijsselmeer op -O- Maar als ik de weerkaarten bekijk is het 'geen wind en paasei heet'. Meh.

Ja, klote he. Wij willen graag zeilen, maar dat zit er met dit weer niet in :').

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 09:47

Ik hoop dat er weer een drijf- in bios op Pampus komt, komen jullie dan ook? Meetiiiiiing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 10:00

Winged schreef:
Zelfde hier. :') Ik wil gaan zeilen (kitesurfen kan helaas niet op de Cam :)) ), en er staat wel een briesje, maar dat zou nog niet eens genoeg zijn om een Optimist vooruit te krijgen. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 10:57

Urbanus schreef:
Ik hoop dat er weer een drijf- in bios op Pampus komt, komen jullie dan ook? Meetiiiiiing!

Oeh leuk, lekker voor Pampus liggen. Wanneer is dat?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:01

Ik heb dus echt geen idee, mijn besties hadden het er over.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:03

Siggislief schreef:
Mijn weekend gaat traag... 8)7

Dat zou ik juist heerlijk vinden.

Hier niet kunnen slapen door de hitte.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 11:13

Bij de psych en de airco staat op standje vrieskist en precies gericht op de stoelen in de wachthoek -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:18

Ha, meer watersporters-met-geen-wind-leed dus :D _O- Voor zeilen is denk ik nog wel meer wind nodig?

Hier zaterdag gelukkig met thermiek best lekker op het water geweest. Maar ik ben die noord-oostenwind zo zat. Wil gewoon mijn board kunnen voelen zonder dat ik in schoentjes schuif -O- Kan ik tenminste met vertrouwen springen zonder het idee te hebben dat ik ondertussen mijn board verlies. #klaagmodus

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 11:19

xPabloBokt schreef:
Bij de psych en de airco staat op standje vrieskist en precies gericht op de stoelen in de wachthoek -O-

En mijn psych is te laat. -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:26

Hheeeuuujjjj corona test negatief *\o/*

En nu zit ik nog aan een flinke bronchitis vast -O-

Dus braaf naar de huisarts geweest en een ab kuur opgehaald

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:40

Winged schreef:
Ha, meer watersporters-met-geen-wind-leed dus :D _O- Voor zeilen is denk ik nog wel meer wind nodig?

Hier zaterdag gelukkig met thermiek best lekker op het water geweest. Maar ik ben die noord-oostenwind zo zat. Wil gewoon mijn board kunnen voelen zonder dat ik in schoentjes schuif -O- Kan ik tenminste met vertrouwen springen zonder het idee te hebben dat ik ondertussen mijn board verlies. #klaagmodus

Helemaal voor die boot van ons, windkracht 3 is wel het minimum, maar t liefst 5 of 6 :=.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 11:59

Hier ook maar thuis gebleven, lig met de laser anders ook overal maar beetje te dobberen :P

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:12

Telpeva schreef:
Het mag van mij een paar graden afkoelen.

En aan een van de dames bij mijn vrijwilligerswerk (sinds gisteren ex-vrijwilligerswerk), die er drama van maakt dat ik ben gestopt. Want het is al zo ruk om mensen te vinden, als iedereen met een pijntje thuis zou blijven dan kan de boel wel sluiten, nu komt al het werk bij een paar mensen terecht en die situatie is niet houdbaar. Ze kan zelf al nooit eens een dag vrij nemen of vakantie hebben en nu wordt het nog erger.
Ik heb er jaren gratis als vrijwilliger gewerkt, geen bedankje, geen tot ziens, geen ik ga je missen, geen beterschap... Nope, het is vooral voor haar heel erg dat ik lichamelijk zo achteruit ben gegaan dat ik mijn geliefde werk niet meer kan uitvoeren.

Ze mag er ook even helemaal in stikken wat mij betreft

Zoooo dan.

Die kon van mij ook ergens met een bloedende wond gaan vissen op open zee waar haaien zwemmen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:12

Ik heb een bijzonder productieve werkdag :=

Afbeelding

En mijn vriend heeft de hele dag afspraken dus ik mag onze kleine hooligan vermaken en behoeden voor ongeluk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:41

Berdien schreef:
Ik heb een bijzonder productieve werkdag :=

[ [url=m/st7CGC.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn vriend heeft de hele dag afspraken dus ik mag onze kleine hooligan vermaken en behoeden voor ongeluk.

Holy fiets, hoeveel tabbladen heb jij open staan. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:48

Veel {:} Geen zin om steeds links op te moeten zoeken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:54

Urbanus schreef:

Oeh dat klinkt wel heel erg leuk...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:58

Ik heb eindelijk een winkel gevonden waar de collier en armband die in de set bij mijn oorbellen horen, nog beschikbaar heeft.
Dat klinkt positief toch?

Die winkel is 1,5 uur enkele reis van mij af |(

Gelukkig ben ik woensdag vrij en heb ik ze weg laten leggen. Ik heb namelijk begrepen dat de set niet meer geleverd wordt en ook uit het assortiment gaat en dat zou ik heel erg balen vinden als ik dan alleen de oorbellen heb kunnen krijgen...

Maar even 3 uur voor 2 sieraden in de auto zitten, helemaal alleen, terwijl auto rijden mij heel veel energie kost, daar baal ik wel van...
Maar ja, ik wil ze echt heel graag hebben dus het moet maar...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 12:59

kunnen ze niet gewoon op de post?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:02

Gister...
Auto bij openen volledig in alarm.
Was niet uit te krijgen, niet te starten en geen code in te voeren.
Uiteindelijk gestopt met loeien. Gaf een inbraak storing aan.
Auto even laten staan, uurtje later nog een keer proberen te ontgrendelen, zelfde geloei en inbraakstoring in beeld.

Mercedes reparatie meneer kwam meteen langs...
Geen melding meer en geen geloei. :')
Dus geen idee wat het geweest is, ook bij het uitlezen kwam er geen storing naar boven. :+
Gelukkig had ik camera beelden als bewijs, anders dacht de beste man denk ik dat ik gek was geworden door de hitte.
Hopelijk gebeurt het nu niet meer... is nogal was als je snel ergens heen moet :+

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:07

DiscoDipp schreef:
Muggenbulten.
En ze jeuken zó erg |(

Zalf met lidocaine halen. Dat verdoofd. Vaak is het wel aambeienzalf, maar het werkt, dus het boeit me niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 13:12

EedihcrO schreef:
DiscoDipp schreef:
Muggenbulten.
En ze jeuken zó erg |(

Zalf met lidocaine halen. Dat verdoofd. Vaak is het wel aambeienzalf, maar het werkt, dus het boeit me niet.

Sorry. :') Ik zie zo'n scenario voor me dat overal waar je die zalf smeert er een anusje groeit. _O-