Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Ik heb een luxe-ergernis. Ik wil wind vanuit het westen, dikke windkracht 4. Want ik wil zonder onhandige waterschoentjes kitesurfen en ik durf dat niet in Lauwersoog want schelpjes. (en voor kiten moet de wind richting het land zijn...). Ik wil gewoon het Ijsselmeer opMaar als ik de weerkaarten bekijk is het 'geen wind en paasei heet'. Meh.
Winged schreef:Zelfde hier.Ik heb een luxe-ergernis. Ik wil wind vanuit het westen, dikke windkracht 4. Want ik wil zonder onhandige waterschoentjes kitesurfen en ik durf dat niet in Lauwersoog want schelpjes. (en voor kiten moet de wind richting het land zijn...). Ik wil gewoon het Ijsselmeer opMaar als ik de weerkaarten bekijk is het 'geen wind en paasei heet'. Meh.
Winged schreef:Ha, meer watersporters-met-geen-wind-leed dus![]()
Voor zeilen is denk ik nog wel meer wind nodig?
Hier zaterdag gelukkig met thermiek best lekker op het water geweest. Maar ik ben die noord-oostenwind zo zat. Wil gewoon mijn board kunnen voelen zonder dat ik in schoentjes schuifKan ik tenminste met vertrouwen springen zonder het idee te hebben dat ik ondertussen mijn board verlies. #klaagmodus
Telpeva schreef:Het mag van mij een paar graden afkoelen.
En aan een van de dames bij mijn vrijwilligerswerk (sinds gisteren ex-vrijwilligerswerk), die er drama van maakt dat ik ben gestopt. Want het is al zo ruk om mensen te vinden, als iedereen met een pijntje thuis zou blijven dan kan de boel wel sluiten, nu komt al het werk bij een paar mensen terecht en die situatie is niet houdbaar. Ze kan zelf al nooit eens een dag vrij nemen of vakantie hebben en nu wordt het nog erger.
Ik heb er jaren gratis als vrijwilliger gewerkt, geen bedankje, geen tot ziens, geen ik ga je missen, geen beterschap... Nope, het is vooral voor haar heel erg dat ik lichamelijk zo achteruit ben gegaan dat ik mijn geliefde werk niet meer kan uitvoeren.
Ze mag er ook even helemaal in stikken wat mij betreft