Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 19:55

Jolien en Sam gefeliciteerd !

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:05

Gefeliciteerd jarigen!

Ik was vroeger hele dagen met mijn Barbies in de weer, had de helft vd zolder ingericht met een huis, stallen, winkels etc. Ook veel grand champion paarden die daarin meespeelde.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:13

Lego fanaat hier! *\o/* en My Little Pony <3 Beide collecties heb ik nog. Lego is inmiddels aardig uitgebreid :o

Barbies waren hier in no-time kaal :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:15

Barbies, Lego, Playmobil waren ook zeer favoriet. Alles ligt nog bij mijn ouders op zolder.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:18

Ik was echt van de Barbies, maar zat ook uren te ministecken en puzzels te maken.
Ik had ook een Furby alleen toen die een beetje aan zijn eind kwam begon hij ineens hele enge geluiden te maken. Leek wel alsof er een excorsist nodig was voor dat ding.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:20

Ik had 1 Barbie.

Dat was een of andere turn Barbie. En die had ik omdat deze de knieën en armen kon buigen en daardoor op het paard (knabbeltje?) kon :D

Helaas heb ik niet veel meer van mijn oude speelgoed.
Wel wat mlp en de my beautiful horses.
Alleen heeft iemand ooit 2 ponies van mij gestolen ;(
Heb ze nooit meer terug gekregen en hou nog steeds mp in de gaten maar helaas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:26

Oh de nostalgie. <3
Voor mijn ouders was een Furby ect ook te duur. Geloof wel dat ik een Tamagotchi heb gehad?

Ik doe mijn best om mij in te houden voor mijn zoontje, gisteren vond ik €60 euro voor een dansende pinguïn ook echt te duur. Hij zal er wel geen trauma aan over houden. :')
Urbanus haar methode gebruiken wij ook, hoewel wij dus nu met de feestdagen zelf niks kopen doen we dat voor zijn verjaardag wel op die manier. En proberen de grootouders ook zo op te voeden. :+

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:29

Ik las iets over speelgoed. Tamagotchi en Furby waren echt m’n meest gebruikte speelgoed ooit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:32

Ik had geen furby.. maar het leek op een furby. En hij ging aftellen als er een ei uitkwam! Met een baby van zichzelf.. hoe heet dat beest nou :o

Omg. Knuffelluv!

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:44

Die ogen kijken dwars door m'n ziel heen _O-

Jolien, alleen met 5 december. Kerst + verjaardag is een groot cadeau van ons en that's it.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:45

pimaude schreef:
Ik had geen furby.. maar het leek op een furby. En hij ging aftellen als er een ei uitkwam! Met een baby van zichzelf.. hoe heet dat beest nou :o

Omg. Knuffelluv!

[ [url=m/M7epfE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die ken ik ook! Heb het zelf nooit gehad.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:46

Ooohhh mini-steck, uren gespeeld!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:47

Hadden jullie ook Polly pocket ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:47

Ik had in de jaren 90 een skatebike, dat vond ik cool!

Charaz schreef:

Jaaaa! Ik heb nog een complete liggen, zo tof!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 20:49

Charaz schreef:

Nee, maar ken het wel :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:02

Ik ben nooit heel erg into meisjesdingen geweest. Dus nooit poppen gehad of dergelijke. Ik was wel heel fan van playmobil! En dan vooral alles wat met dieren te maken had. Ik had een hele installatie op de zolder. :)) Toen ik ietsje ouder werd is dat dan verschoven naar Schleich paardjes. Ik had zelf een youtube kanaal waarop ik filmpjes maakte over o.a. verhalen die ik uitvond of zogezegde 'barn tours' en dergelijke.

Afbeelding

Ik heb altijd heel 'netjes' gespeeld met veel verbeelding. Herinner me nog goed hoe ik met cassetten (VHS tape) stalletjes en gebouwen maakte bij oma op haar tapijt enzo :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:04

Ik speelde altijd veel met Schleich paardjes (die heb ik nog steeds staan :'))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:08

Ik had wat barbies, maar ook boten en veel auto's, inclusief een radiografisch bestuurbare auto. Ik was het enige meisje in mijn klas, dus ik speelde altijd met jongens. Poppen was ik niet van, dus wandelwagens en poppen verzorgen, no way. Vissen ja, dat heb ik veel gedaan. En slootje springen, vlotten bouwen, ik had zo'n pvc buis en dan schoten we zelf gemaakte peilen van krantenpapier. Dus ik deed vooral veel jongensdingen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:25

Poppen had ik ook, met wiegje, poppenwagen etc.

Ik was ook dol op trollen, daar speelde ik graag mee. En kortwiekte ze met regelmaat. :o

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:32

Speelgoed… Barbapappa <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:48

Secret Santa Week Vraag

Citaat:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:50

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Haken, gitaar spelen, schilderen, breien, verven, lego-en, knutselen, fotoboek maken.. ik kan nog even doorgaan. :+ Ik ben zo'n type mens.. vind alles leuk maar haak ook gauw genoeg af.

Ik mag wel iets minder roblox spelen vind ik zelf, in die tijd kan ik prima een extra wasjes vouwen of een rondje buiten wandelen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:53

Speelgoed: ik was altijd gek op Barbie, MLP, gameboy en Nintendo… ik speelde ook vaak met de smurfen, playmobiel en monopoly, yatzee, etc.

Autoparfum: nee, ik krijg daar hoofdpijn van en word er misselijk van :o

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:

Ik zou best minder aandacht mogen geven aan fb, insta, en internet in het algemeen… en eigenlijk ook de iPad en Pokemon Go op mn telefoon :o
Ik geloof verder dat ik alles dat ik interessant vind al heb uitegeprobeerd :)

Verder de reden dat ik deze week wat minder actief was:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:56

Gefeliciteerd, Sam en Jolien!

Ik speelde als klein kind met Barbies, Grand Champion paarden, My Little Ponies en met het LEGO en Knex van mijn neven. De Furby van vroeger heb ik bewaard en aan dat ding heb ik veel plezier beleefd toen ik jong was. Ik was niet van de (baby)poppen. Mijn zus had een Baby Born, maar ik heb nooit begrepen wat ze daar zo leuk aan vond.

Om antwoord te geven op de SSWV: Ik kom teveel toe aan mijn telefoon, dat zou wat minder mogen. Ik zou verder graag meer brevetten in freediven willen halen (heb nu SSI freedive level 1), maar ik heb momenteel geen tijd om te trainen of om een cursus te volgen. Daarnaast wil ik echt weer meer beeldend werk maken (zoals beeldhouwwerken, schilderen e.d.). Hopelijk kom ik na mijn master weer toe aan al die dingen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 21:58

Fluffy <3

Ik zou heel graag een instrument: gitaar of piano willen kunnen/leren spelen. Ik ben jaloers op mensen die dat kunnen.
Verder minder tijd voot tablet/SM is altijd goed.