Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 15:04

M_D_H schreef:
Citaat:
Die hebben wij dus niet eens.

Heb je geen deurbel?
Maar hoe doe je dat dan als er een pakketje wordt gebracht? Of als iemand op bezoek komt? Of met een verjaardag?
Klopt dan iedereen op de deuren? Vind dat altijd zo goor, die handafdrukken overal :') _O-
Sta ik weer de hele tijd te poetsen :+

Wij hebben wel een deurbel maar niemand die ooit aanbelt, alleen de Albert Heijn. Pakketjes staan altijd onder de veranda, ook als we thuis zijn en bezoek komt altijd via de achterdeur. Met of zonder bericht :+

secricible

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 17:03

Ook de bezorgservice komt hier achterom, laatst ging mijn telefoon

“Ja ik sta volgens mij bij u maar het is donker en ik hoor niemand”
“Ehm, ik heb een hond, dus ik denk dat je mis zit want mijn hond is niet aangeslagen”

Stond hij bij mijn achterdeur, hond had niks door, wij hadden niks doorgehad. Hij had ook niet bedacht om ff aan te bellen oid haha

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 17:46

Onze bel is te vaak leeg. Dus er wordt geklopt als het nodig is.
Wat betreft telefoneren, ook dat kan ik uren doen. Heerlijk ouwenelen met een vriendin, mijn moeder of omaatje. <3

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 17:50

Ik heb totaal geen geduld voor bellen. Alleen met mijn vader, want die is - net als ik - aan de telefoon kort van stof. Ik erger me dood als degene aan de andere kant van de lijn ellenlange verhalen met honderd zijtakken houdt (ben het verhaal dan helemaal kwijt of geestelijk bekaf na zo'n - doorgaans eenzijdig - gesprek. Spreek dan af om elkaar in het echt te spreken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 18:04

Was mijn vader ook, alleen wat belangrijk was en klaar :')
Mijn moeder zei altijd ‘jij hebt ook nooit iets te vertellen’ heb echt een schurft aan onzinnig geklets aan de telefoon :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-22 18:09

Ik houd van bellen. Ik was volgens mij de eerste persoon in Nederland met onbeperkt abonnement. Ik vind eindeloos appen zo vermoeiend, ik wil intonatie horen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 18:21

Appen heb ik ook een hekel aan dan liever bellen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 18:53

Urbanus schreef:
Ik houd van bellen. Ik was volgens mij de eerste persoon in Nederland met onbeperkt abonnement. Ik vind eindeloos appen zo vermoeiend, ik wil intonatie horen.

Ja! Alleen spraakberichten zijn dan wel oké maar daar heb ik een hekel aan om het zelf in te spreken :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:04

Ik heb vooroordelen over mensen die hun veulens vernoemen naar nederlandse 'zangers' en 'bands'

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:09

chanicha schreef:
Was mijn vader ook, alleen wat belangrijk was en klaar :')
Mijn moeder zei altijd ‘jij hebt ook nooit iets te vertellen’ heb echt een schurft aan onzinnig geklets aan de telefoon :o

Mijn moeder is 'jaloers' op de gesprekken tussen mijn vader en mij: "Jullie praten alleen maar in codetaal". Is niet zo, maar we zijn gewoon kort van stof. Als mijn moeder erbij is, dan houden mijn vader en ik ook korte gesprekken in het echt. Is ze weg, dan komen we 'los' en met name hij (kan hij eindelijk eens zeggen wat hij zelf wil, zonder overruled te worden door mijn moeder). :D
Mijn moeder kan echt niet praten zonder punten, komma's, aanhalingstekens of überhaupt ademhalen tussendoor. Of ze maakt evengoed haar hele verhaal af, ook al geef ik aan dat ze dat laatst al verteld heeft (had ze vroeger al, dus het is niet ineens zo). Ook gaat ze via zoveel zijwegen, dat ik het pad kwijt ben. Als ik daar vroeger wat van zei, dan werd ze boos. Nu valt er een korte stilte en maakt ze alsnog haar verhaal af en probeert ze het in te korten, maar echt succesvol is dat nog steeds niet. Ze is al- en altijd aan het woord en wel op zo'n manier dat je je eigen gedachten niet eens meer kunt ordenen. Doodvermoeiend. :x :O
Zo, dat was even mijn biecht.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:24

fleurtjeuh schreef:
Ik heb vooroordelen over mensen die hun veulens vernoemen naar nederlandse 'zangers' en 'bands'

Hahaha niet ik die net een pony heb gekocht genaamd Nirvana _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:26

Ik vooroordelen over mensen die op van die motors rijden, waar je met een auto rijbewijs opmag. Koop een auto of haal je motor rijbewijs en koop een echte motor. Ik heb soms de neiging om ze aan te rijden ofzo..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:50

Plop1997 schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hahaha niet ik die net een pony heb gekocht genaamd Nirvana _O-

Maar die heb je niet zelf vernoemd en nirvana is niet nederlands ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:51

Oh ja, zijn ze bezig over hun motor om daarna weg te rijden op een 125 cc. Of nog erger: Zo een 125 cc scooter. Gruwel. Dat zijn geen motors. Dat is alsof je audi a4 gaat vergelijken met een rijden zonder rijbewijs 45 km per uur auto :') Vind ik :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:56

fleurtjeuh schreef:

Hebben ze dan een 3 J's of Kraantje Pappie op stal staan ofzo? :+
Heb ze gelukkig niet in mijn omgeving :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:58

Ik vind kraantje pappie wel een hysterische naam voor een paard _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 19:59

c_alsemgeest schreef:
fleurtjeuh schreef:

Snollebolleke toch? Van die bokker ie vaker foute namen heeft, ik lag in een deuk :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:11

Meine güte :')

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:19

Ik laat mijn kinderen vaker en langer tv kijken de laatste tijd dan ik zou willen. Omdat ik gewoon zo moe ben van de slapeloze nachten.

Ik zit bij mijn (zieke) bijna 3 jarige terwijl hij allang slaapt. Mijn vriend is ondertussen alle afwas aan het opruimen.
(Overigens ga ik daar niet vanuit, normaal doe ik dat als ik klaar ben met de kinderen ivm zijn rug klachten. Maar blijf ik nu ik het hoor stiekem net iets langer zitten dan nodig? En ben ik online aan het shoppen? Euh ja, schuldig...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:30

MyWishMax schreef:
c_alsemgeest schreef:

Snollebolleke toch? Van die bokker ie vaker foute namen heeft, ik lag in een deuk :+

Zij is juist hilarisch!
Echt elk jaar weer met de namen, kijk er altijd naar uit en gun haar zo een merrie veulen :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:41

fleurtjeuh schreef:

Gerard Joling?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:48

Ohohoh, Dries Roelvink :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 20:56

Is het een biecht, als ik toegeef, dat ik was van de waslijn echt te lekker vind ruiken, en eerst mijn neus in de verse was steek voor ik het van de lijn haal en opvouw?? :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:04

Ik heb gister een muisje vermoord en had er niet eens moeite mee?

Mijn kat kwam met een muisje aan, zag eruit als een jonkie. Beestje kon amper nog lopen, kat had plezier. Maar doden deed ze niet.. dat vond ik echt te sneu, dus ik heb er mijn voet opgezet…Daarna heeft de kat hem opgegeten :r

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 21:28

Alja schreef:
MyWishMax schreef:

Zij is juist hilarisch!
Echt elk jaar weer met de namen, kijk er altijd naar uit en gun haar zo een merrie veulen :)

Ik ook hoor. Ik zou die namen niet kiezen, maar kijk toch elk jaar weer en moet er altijd hard om lachen als er weer een bijzondere voorbij komt haha