Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:40

Ik vind stemgeluid wel fijn, maar dat kan ook met een whatsapp voiceberichtje. Ik heb zelf nogal een hekel aan bellen met mensen die ik niet ken, dus ik verwacht dat ook zeker niet voor een date.

Edit: en degene die mij spontaan belt op een random moment is sowieso al afgeschreven. Ik werk onregelmatig, dus ik slaap ook onregelmatig, ik eet onregelmatig en ik lééf onregelmatig. Dan werkt het dus echt niet als er een grapjas denkt te kunnen bellen.

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:44

Ik belde nooit of zelden voor een date. Dat is toch alsnog ‘op afstand’ en voor mij is (was) het belangrijker hoe iemand in het echt over kwam.

Mijn scharrel van een aantal jaar terug woonde op een uur rijden. Ik werkte vooral overdag, hij vooral ‘s avonds (horeca). Dat was wel wat onhandig.

Huidige vriend woont op een half uur rijden, maar die is in de weken dat hij zijn zoon niet heeft fulltime bij mij :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 10:37

Leuk dates :D Enjoy!

Ik heb de afstand op een straal van 40 staan.

En bellen doe ik ook niet :+ Wel een tijdje contact gehad met iemand die voicememo's stuurt. Da's ook een ding :')

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 10:45

Ik bel mijn dates juist wel graag! Vind ik leuker en persoonlijker dan appen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 11:07

Ja hier ook wel fan van bellen. Al is het maar om uit te sluiten dat een man geen 12 jarig jochie is, of een vrouw of een bejaarde :+ .

Resultaat van gisteravond swipen:
1. Hele knappe kerel. En ja hoera het is een match. Maar hij komt me toch zo bekend voor. O... het is een foto van Jamie Dornan ^) :evaw:
2. Leuke kerel, prachtige lach. Leuk verhaaltje. Ik begon al enthousiast te worden. Laatste regel: "aub geen huisdieren". Meh ^) :evaw:

Next :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 11:35

Ik deel hier over het algemeen alleen maar de leuke dates, maar ik heb in de afgelopen weken ook hele stomme, saaie, suffe dates gehad.

Een fries, die melkt koeien en last voor zijn werk en woonde bij zijn werkgever op het terrein. Wat hij in zijn vrije tijd graag deed, kon hij me niet vertellen.

Daarna een groninger. Die wilde over 15 jaar nog in de productie werken en misschien ooit eens een beetje leiding geven ofzo. Hij luisterde graag naar jazz en klassiek want zijn opa doet dat ook. Verder deed hij geen actieve dingen. Gren hobby's een opleiding oid. Echt letterlijk 0. Werk was waar hij voor leefde.

Ook nog een date gehad met een jobhopper. Geen vastigheid in zijn leven, wist niet wat hij wilt i de brede zin van het leven. Woonde nog bij zijn ex. Was 6 jaar samen geweest met haar en al 4 maanden single, maar wilde gelijk weer serieus daten.

Een schrijver, de gesprekken waren leuk, maar ik kreeg al heel snel beste vriend vibes. Daarbij vond ik hem wat oud (43 ik ben 30) hij had 2 kinderen. Je kon hem van de berg af rollen en hij zou eerder beneden zijn dan wanneer ik zou rennen. Hij was gelijk heel bezitterug na 1 date, terwijl ik al heel vroeg aan gaf dat ik niet wist of er meer in zat dan vriendschap.

En nog een andere date, blijkt een (ex)verslaafde te zijn. Is wel van de drugs af, maar nog niet de drank. Stopt zichzelf enorm in een slachtoffer rol, maar doet er niks aan. Rn wederom zeer bezitterig, terwijl we alleen maar een keertje gezoend hadden. Hij wist day ik me opgegeven had voor Slam en dat ik daar naartoe zou gaan. Daar had ik me voor opgegeven voordat ik hem kende. Dus dikke vette nee.

En een andere recente date. Bipolair. Wel echt een mega knappie, maar echt nog zo naïef en behoorlijk self centered. Gooi daar een rondje ongediagnostiseerde ADHD bovenop en je hebt een interessante mix.

Ik kan in ieder geval niet zeggen dat het saai is wat betreft de diversiteit aan mannen die ik in de, pak hem beet, afgelopen 2 maanden gedate heb. En waar het bij een 1e date is gebleven :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 11:39

Waar haal jij de tijd vandaan om zoveel te daten :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 11:53

Peelie :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:00

Ik houd van bellen! Ik ben echt iedereens nachtmerrie omdat ik spontaan bel. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:04

Urbanus schreef:
Ik houd van bellen! Ik ben echt iedereens nachtmerrie omdat ik spontaan bel. :')

Mijn nummer heb je niet meer, toch?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:12

Ach, als een onbekend nr belt, dan neem ik altijd eerst op met alleen maar 'ja?'

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:14

Als een onbekend nummer belt dan krijgen ze m'n voicemail

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:15

Vjestagirl schreef:
Als een onbekend nummer belt dan krijgen ze m'n voicemail

Same. Tenzij ik een belangrijk telefoontje verwacht. Toch een overblijfsel uit de tijd dat ik vaak ongewenst gebeld werd

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:19

Ik neem vrijwel nooit mijn telefoons op :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 12:28

Yonker schreef:
Waar haal jij de tijd vandaan om zoveel te daten :=

Alleen maar voor drankjes gaan, hun naar mij toe laten komen en na 1 hooguit 2 drankjes weer weg zijn. Hahahahaha.

Oh en gewoon door de weeks afspreken.

Ailill schreef:
Ik neem vrijwel nooit mijn telefoons op :o

Ik ook niet, ik bel vaak terug :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:17

Peelie!!! :') _O- _O-
OMG _O-

Toch is de stem echt wel belangrijk. Heb weleens een knappe man ontmoet maar toen hij ging praten dacht ik echt: je had beter je mond kunnen houden. Heel Boers accent.
Belgisch/Limburgs kan ik ook niks mee.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:36

Het is een stratgie :')

Als ze leuk zijn, willen ze meer. Dan gaan ze er maar voor aan het werk. Hup, plannen die 2e date...

Is het helemaal poedersuiker? Dan ben je ook zo weer weg.

Alleen maar plus plus plus :))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 13:56

Mijn ex had een beetje een verwijfde gay (accent) stem. Twijfelde ik over of ik hier wel tegen kon……voelde mezelf best slecht.

Vooral op voice berichten…..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:10

Tja ik heb ook een ex die door keelkanker een hogere stem had, aan de ene kant is stem belangrijk maar een stem kies je niet uit :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 15:39

Yonker schreef:
Tja ik heb ook een ex die door keelkanker een hogere stem had, aan de ene kant is stem belangrijk maar een stem kies je niet uit :)

Nee maar dat is met alles. Daarom kan het nog wel onaantrekkelijk zijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 15:42

Zonnetje81 schreef:
Mijn ex had een beetje een verwijfde gay (accent) stem. Twijfelde ik over of ik hier wel tegen kon……voelde mezelf best slecht.

Vooral op voice berichten…..

Oh ik ben ook zo hoor. Misschien oppervlakkig.

Hartstikke leuke vent. En toen ging hij praten... Nou... Dat was niet best voor mijn interesse in hem.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:30

Stem vind ik ook belangrijk. Ooit een mega knappe gespierde politieman gedate... Maar zijn piepstemmetje was echt zo'n afknapper _O-

Dus nu wil ik vaak wel even iemands stem horen, maar wel via voice memo want bellen vind ik eng :')

Dinsdag een date! Hij was online meteen erg enthousiast en meteen wat ingepland. We gaan karten :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:33

Bijv mark uit MAFS ….. toen ie ging praten dacht ik uhhh laat maar terwijl op instagram het een leuke vent is.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:43

Jezus wat een werk om bij te lezen.

Ik twijfel of ik een normale hetero ben.. Ik ben wel hetero, maar wat is normaal? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:44

Lolacabana schreef:
Jezus wat een werk om bij te lezen.

Ik twijfel of ik een normale hetero ben.. Ik ben wel hetero, maar wat is normaal? :o?
Dat hebben we al bewerkstelligd: normale/gewone hetero's wandelen niet door de Himalaya's. Het is aan jezelf of je uit de Himalayakast wil komen of niet. :))