Boterbloem90 schreef:Jaa bijna![]()
Heerlijk zoet geurende douchegels zijn ook welkom.
Waarom las ik nou doucheTegels? Vond het al zo gek

Hier ook geen bad maar douche spulletjes zijn altijd welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Wilde hier niet iemand een Tamagotchi?
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/sint ... chi-167411
Dat ik me daar vroeger zo mee kon amuseren, haha. Sommige dingen moeten gewoon in de 90s blijven.
Fem schreef:Ik heb deze al een tijdje op m'n verlanglijstje.
[ [url=m/EUhLkY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als de zorgbonus daadwerkelijk komt, dan mag ik 'm denk ik wel kopen van mezelf.
Ashleytjuhh schreef:Hier ook geen bad.
ik heb ook niks met de zogeheten 'crea-bea' dingen
Vraag mij wel of bokkers het ook leuk vinden om bijv. wat goede dingen voor het milieu te krijgen. Bijv. van die herbruikbare rietjes? ( best ss ik heb deze al)
Ashleytjuhh schreef:Vraag mij wel of bokkers het ook leuk vinden om bijv. wat goede dingen voor het milieu te krijgen. Bijv. van die herbruikbare rietjes? ( best ss ik heb deze al)
Pepperrr schreef:Van die opvouwbare boodschappentasjes zijn handig! Ik vergeet altijd een boodschappentas mee te nemen en dan koop ik daar weer zo'n plastic ding![]()
Vraag al een tijdje aan mn ma of ik er een van haar mag hebben maar zij heeft al haar 10 tasjes nodig blijkbaar
xZiva_ schreef:Boterbloem90 schreef:Jaa bijna![]()
Heerlijk zoet geurende douchegels zijn ook welkom.
Ik heb juist 3x moeten lezen ondat ik douche-egels las
IMAY1990 schreef:Pepperrr schreef:Van die opvouwbare boodschappentasjes zijn handig! Ik vergeet altijd een boodschappentas mee te nemen en dan koop ik daar weer zo'n plastic ding![]()
Vraag al een tijdje aan mn ma of ik er een van haar mag hebben maar zij heeft al haar 10 tasjes nodig blijkbaar
Ja, voor in iedere tas/jas 1 of 2. Dan heeft zij er altijd wel eentje bij zich, of 2 als ze te veel spullen heeft voor 1...