Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:55

lenaa_tje schreef:
Dan heb je toch al je keuze gemaakt?
Als jij het risico te groot vind ga je niet. Vind je het andere belangrijker dan ga je wel.
Ik zeg alleen dat je best naar de Efteling kan gaan als het om afstand houden etc. Gaat. Ook zij zitten niet te wachten op zoeken.

Precies.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:09

Dat ik nu precies de reactie krijg wat ik verwacht iedereen boos en teleurgesteld. En ik weer compleet over de toeren....

Ze gaan maar lekker ik heb er ook geen zin meer in.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 12:46

Bluh! De auto staat met een lekke band.
Zegt m'n vriend "hoe kan dat nou?"

Nou spijkertje ofzo? Het is nou niet dat ik expres over een spijker ben gaan rijden. Dan moet ik wel een loep hebben om te zien wat er op de weg wel niet kan liggen.

Mijn eigen karretje heeft meneer verkocht dus hij zal nu naar huis moeten komen om het te regelen.
Het is zijn Caddy en hij heeft de sleutel van de wielen.
(Er komt een 3x zo grote auto om de trailer te trekken) Heel lief maar niet handig in de stad.

Dus ik mis nou echt mijn fiat en heb nu 2 balende honden, we zouden naar het park gaan. En ze weten dat precies. Uitgelaten blij naar de auto en dan domper en weer terug op de bank.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 13:07

Dat ik m'n subwoofer en m'n speakers gwn aangesloten wil hebben, maar ik kan het zelf niet en degene die het gaat doen weet niet wanneer hij kan (daarvan heb ik de subwoofer ook gekocht). Eugh

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 13:27

Buren die over de trap heen stampen alsof ze beton blokken aan hun voeten hebben hangen. En nog niet gesproken over het dichtslaan van de voordeur. Mijn hele huis kraakt.

Alle deuren bij ons zijn krom, maar hij gaat harder dicht dan anders. Normaal hoor ik ze ook bijna niet over de trap heen lopen, nu wel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 17:44

Klanten die geen 1,5 meter afstand bewaren terwijl ik mijn best doe. Echt ga weg. Zelfs op mijn werk als ergotherapeut kom ik minder mensen tegen als op mijn bijbaan.

(Ja ik heb mijn bijbaan ook nog steeds, vind ik leuk :))

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:04

In mijn geval ergernis aan personeel en potdorie een aangenomen afstand handhaver die veel te dicht bij komen en lollig gaan lopen doen als je er wat van zegt. Was het rustig in de winkel krijg je het piepjonge personeel in je nek en tegen je aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:29

De prut met bijhorende stank die er daar beneden uit komt. Geen idee of dat normaal is na het zetten van een spiraaltje, maar kan iedere paar uur wel douchen bah

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:30

Hoofdpijn na vanmorgen. Blij dat ik zo nog lekker naar mijn werk kan even weg van huis.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:43

Marije_1997 schreef:
De prut met bijhorende stank die er daar beneden uit komt. Geen idee of dat normaal is na het zetten van een spiraaltje, maar kan iedere paar uur wel douchen bah

Nee, dat is niet normaal. Ik zou maandag even je huisarts bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:48

Steeph schreef:
Marije_1997 schreef:

Nee, dat is niet normaal. Ik zou maandag even je huisarts bellen.

Misschien overdrijf ik ook wel, want niemand ruikt het verder. Alleen ik zelf. En de krampen zijn ook zo goed als weg. Moet zeggen dat ik sowieso wel vaak veel afscheiding heb hoor

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:57

Marije_1997 schreef:

Ik heb een zelfde spiraal gehad en bleek er niet tegen te kunnen. Zou toch echt je huisarts bellen morgen, wellicht is het bij jou ook een reactie van je lichaam.

Ergernis: algehele €&@#% dag. Vanochtend is er iemand tegen onze boot gevaren, en alleen ik was aan boord, lag plat met migraine. Blijken nu ook schade te hebben. Gelukkig heeft de veroorzakende schipper zich gemeld en ook meteen schuld erkend maar toch. Verder m’n feestweek die aankomend is en waardoor ik me bluh voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:19

Mo_86 schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik heb een zelfde spiraal gehad en bleek er niet tegen te kunnen. Zou toch echt je huisarts bellen morgen, wellicht is het bij jou ook een reactie van je lichaam.

Ergernis: algehele €&@#% dag. Vanochtend is er iemand tegen onze boot gevaren, en alleen ik was aan boord, lag plat met migraine. Blijken nu ook schade te hebben. Gelukkig heeft de veroorzakende schipper zich gemeld en ook meteen schuld erkend maar toch. Verder m’n feestweek die aankomend is en waardoor ik me bluh voel.

Ik kijk het even aan. Zit ook nog aan de pil. Dus m'n lichaam zal wel in de war zijn vermoed ik. Als het blijft en de krampen ook bel ik ook wel. Maar heb liever dat het gwn dat er niet meer aan geprutst word hahah

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:25

Huh? Aan de pil en een spiraal? Hoe zit dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:28

Zertab schreef:

Koperspiraal. En controle moet na de laatste dag van de ongesteldheid ofzo, dus dan was nog even aan de pil blijven wel handig.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:30

Marije_1997 schreef:
Zertab schreef:

Koperspiraal. En controle moet na de laatste dag van de ongesteldheid ofzo, dus dan was nog even aan de pil blijven wel handig.

Ah oké. Lijkt me nogal gek om ze beide te gebruiken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:44

De eerste keer dat ik probeer 1500 kcal te eten, ging goed. Tot nu. En dat resulteerde in een mini vreetbui. Lekker bezig Zertab, zo word je nooit slank hé.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:53

Aan mijn ex, wat is het toch een ......

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:34

Ben je een week verder en is de hoefzweer bijna klaar, zet je ze op t land met de kudde, na een uur even erbij kijken en wat mest ruimen, ineens mega dikke sprong met een wondje erop, gelukkig staat ze er nog wel op en kan ze bijna normaal stappen, maar wat ze nou weer uitgevroten heeft :? Niets raars gehoord ook van gillen en meppen.

Ben er wel beetje klaar mee, afgelopen maand echt van t ene wondje of dingetje waardoor ze niet goed loopt in t andere aan t rollen |o |o

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:35

Zertab schreef:
De eerste keer dat ik probeer 1500 kcal te eten, ging goed. Tot nu. En dat resulteerde in een mini vreetbui. Lekker bezig Zertab, zo word je nooit slank hé.

Minder op het exacte aantal kcal letten. Daar werd ik zo gefocused op dat ik ook vreetbuien kreeg. Nu houdt ik gewoon normaal rekening met eten en gaat t vanzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:36

Zertab schreef:
Marije_1997 schreef:

Ah oké. Lijkt me nogal gek om ze beide te gebruiken.

Vond ik zelf ook, maar huisarts zal het wel weten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:39

Rambogirl schreef:
Zertab schreef:

Minder op het exacte aantal kcal letten. Daar werd ik zo gefocused op dat ik ook vreetbuien kreeg. Nu houdt ik gewoon normaal rekening met eten en gaat t vanzelf.

Ik vind het fijn om te kijken of er bijvoorbeeld nog een handvol chips oid in mijn dag past. En dat weet ik niet zonder kcal te tellen... en dan met name in het weekend. Doordeweeks probeer ik naar geen koek etc. toe te werken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:53

De belastingdienst zit me huurtoeslag over te maken terwijl ik helemaal geen recht heb op huurtoeslag, ik dat al meerdere keren heb aangegeven en ik het ook niet stop kan zetten via mijn toeslagen :').

Wáárom moet het daar altijd zo moeizaam...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:59

_San87_ schreef:
De belastingdienst zit me huurtoeslag over te maken terwijl ik helemaal geen recht heb op huurtoeslag, ik dat al meerdere keren heb aangegeven en ik het ook niet stop kan zetten via mijn toeslagen :').

Wáárom moet het daar altijd zo moeizaam...

Waarom kan je het niet stopzetten via mijn toeslagen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:17

Dat ik me zo gek kan maken in mijn hoofd. En mensen waar ik dan graag mee praat en waar ik echt fijne feedback van krijg, zijn niet ‘bereikbaar’. Waardoor ik weer het idee krijg dat ik me aanstel.