friezenfan2 schreef:helaas lag mijn telefoon binnen anders had ik wel bewijs gehad.
Het mag niet dus moet je het ook niet doen.
Ik wil super graag een knuffel van iemand maar ik knuffel nu niemand hé want het mag niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:friezenfan2 schreef:helaas lag mijn telefoon binnen anders had ik wel bewijs gehad.
Het mag niet dus moet je het ook niet doen.
Ik wil super graag een knuffel van iemand maar ik knuffel nu niemand hé want het mag niet.
Maar dan nog lijkt het nu eerder of jij iets zoekt waarmee jij de buurvrouw kan pakken.
Daarom vraag ik je of je dit ook had gehad als je een sterke band had gehad met je buurvrouw?
En dit is dus ook de angst die ik heb voor de samenleving en daarmee bedoel ik dus na deze crisis.
LadyMadonna schreef:Jessix schreef:[Ja ach... ik reed net een straat naast mijn straat en zag daar een mini koningsdag. In eerste instantie georganiseerd voor de kinderen, denk ik, maar ook alle volwassenen stonden met elkaar op straat. Ik vind dat dan wel jammer, maar voel me niet geroepen daar de politie voor te bellen. Voor mij zou dat ook weer niet goed voelen.
Maar als de regels hierdoor weer aangescherpt worden of alles nog langer duurt dan balen we daar natuurlijk wel allemaal van.
Ik heb het niet over nu, maar over 2/3/4/5/weet ik veel maanden, als dit gewoon weer mag
friezenfan2 schreef:Ik zat gewoon lekker in de tuin van de zon te genieten. dat lijkt me behoorlijk iets voor mezelf doen zijn.
Als het niet mag moet je het niet doen. En de politie is vast te druk om hier heen te komen.
Maar het mag niet hé. Dadelijk is iedereen ziek hé iedereen en gaan er nog meer mensen dood.
En dat wil niemand dus blijf lekker thuis en hou je aan de maatregels.
Die zijn er niet voor de leuk ofzo
En ik moet voor mijn werk gewoon naar buiten hé nog meer frustatie daar want mensen gaan niet aan de kant.
Destination schreef:https://www.ladbible.com/news/news-mcdo ... IftlyxeOUQ
In Leicester krijg je een Coronatest bij je BigMac
friezenfan2 schreef:Ik zat gewoon lekker in de tuin van de zon te genieten. dat lijkt me behoorlijk iets voor mezelf doen zijn.
Als het niet mag moet je het niet doen. En de politie is vast te druk om hier heen te komen.
Maar het mag niet hé. Dadelijk is iedereen ziek hé iedereen en gaan er nog meer mensen dood.
En dat wil niemand dus blijf lekker thuis en hou je aan de maatregels.
Die zijn er niet voor de leuk ofzo
En ik moet voor mijn werk gewoon naar buiten hé nog meer frustatie daar want mensen gaan niet aan de kant.
Destination schreef:https://www.ladbible.com/news/news-mcdo ... IftlyxeOUQ
purny schreef:Destination schreef:https://www.ladbible.com/news/news-mcdo ... IftlyxeOUQ
Des te lekkerder smaakt de big mac
friezenfan2 schreef:Jullie hebben makkelijk praten, ik kom niet zo maar van mijn frustratie af.
Vooral omdat ik het nu nog hoor. Die veelste harde muziek.
friezenfan2 schreef:Jullie hebben makkelijk praten, ik kom niet zo maar van mijn frustratie af.
Vooral omdat ik het nu nog hoor. Die veelste harde muziek.