Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarenQ schreef:Laurora schreef:Ik snap het ook echt niet, sowieso zou je imo toch wel een paar jaar samen moeten zijn met iemand voor je kunt zeggen of je überhaupt wil samenwonen, laat staan een wurm maken.
straks is ze binnen enkele maanden zwanger van haar tinderdonor, blijkt die vent helemaal geen vadermateriaal (niet meehelpen enzo)
Dan zou ik als ik haar was toch een zaaddonor zoeken, een kind uitpoepen en dan afwachten of er nog een man is die haar+kind wil, zeker als je je kinderwens ècht belangrijker vind dan je partner.
Ik moet zeggen dat dacht ik vroeger ook wel (oma praat), maar toen ik mijn vriend leerde kennen zijn we na één jaar ook samen een huis gaan zoeken. En ik ken diverse mensen in mijn omgeving die binnen een jaar zijn gaan samenwonen. Nu denk ik wel dat als je iets ouder bent, je er misschien ook wel ander mee om gaat? Of misschien is dit weer een specifiek groepje (zoals ik), want ze zijn allemaal nu al weer heel wat jaren bij elkaar. De meeste wel zonder (nieuwe) kinderen, dat wel.
Mars schreef:[ [url=m/DQAptl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond deze wel toepasselijk