Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adelaide71 schreef:Briek?
Rawr schreef:Adelaide71 schreef:Briek?
Een Friesisme, het is eigenlijk 'bryk' en betekent 'krom' of 'scheef'. Het wordt hier in het noorden ook wel in het Nederlands gebruikt maar daarbuiten volgens mij niet.
Ik heb me behoorlijk geërgerd in de sportschool vandaag. Een persoon die ontzettend meurde naar oud zweet, instagrammende aandachtsmutsen, mensen die gewichten op de olympische stang niet terughangen en mannen die vanuit de douche komen en de vloer in de kleedruimte onderdruppelen.
casperzazoe schreef:Goede lunchroom in het dorp heeft een gigantische uitgebreide, nieuwe lunchkaart en toch komen ze voor de vegatarische opties niet verder dan een soort brood met mozeralla en pesto, een omelet met kaas of vega optie karige pokebowl. Really jongens..![]()
Al komen ze verder dan de concurrent die letterlijk alleen een geitenkaassalade heeft. Lekker ano 2020.
DiscoDipp schreef:casperzazoe schreef:Goede lunchroom in het dorp heeft een gigantische uitgebreide, nieuwe lunchkaart en toch komen ze voor de vegatarische opties niet verder dan een soort brood met mozeralla en pesto, een omelet met kaas of vega optie karige pokebowl. Really jongens..![]()
Al komen ze verder dan de concurrent die letterlijk alleen een geitenkaassalade heeft. Lekker ano 2020.
Ik erger mij dus echt aan dit soort mensen. ( sorry no offense) Tis jullie keuze om vegetarisch of vegan te zijn/worden. Niet iedereen hoeft rekening te houden met jullie..
Kan mij sowieso enorm ergeren aan mensen die áltijd iets op te merken hebben aan een kaart. Dan ga je toch lekker ergens anders eten??
Marije_1997 schreef:Dat ik lekker elke ochtend en avond m'n kat een pil mag geven, wat betekend alles open hebben. En hij mag niet naar buiten.
Bloemetje75 schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik lekker elke ochtend en avond m'n kat een pil mag geven, wat betekend alles open hebben. En hij mag niet naar buiten.
Doen wij hier al sinds oktober, in een handdoek draaien helpt echt (ook voor poes want pil geven gaat sneller dus minder stress)... Ondertussen slikt ze de medicatie 2 keer per dag stuk makkelijker sinds 2 weken.... Dochter en ik zijn er stuk sneller en handiger in geworden samen dus dat helpt ook.
Ik ergerde me vandaag aan een gemeente die vergeten is om de code van de sporthal door te sturen zodat we daar met 10 eerst stuiterende en daarna teleurgestelde jongens stonden.
Castilja schreef:Hamsterkind echt ziek. Dierenarts gaf hem vandaag antibiotica en heb vrijdag de vervolgafspraak; als er geen vooruitgang in zit is er niet zoveel meer aan te doen. Aldus de dierenarts. Heb hem nog geen halfjaar, snap niet wat er nou verkeerd is gegaan.