Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 10:37

Flinke bloedneus met waterdun bloed. Gevolg ongelakt nachtkastjes zit nu onder de bloedspetters. :\ Maar kan nu ook niet mijn ontstekingsremmende neusspray gebruiken. Terwijl het ook heerlijk aan het rommelen is met de bijholtes. -O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 10:39

Marcella schreef:
Flinke bloedneus met waterdun bloed. Gevolg ongelakt nachtkastjes zit nu onder de bloedspetters. : Maar kan nu ook niet mijn ontstekingsremmende neusspray gebruiken. Terwijl het ook heerlijk aan het rommelen is met de bijholtes. -O-

Bah. Balen. Hopelijk snel weer beter.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:06

Gelukkig zijn dat van die dingen die over het algemeen 1x per jaar ongeveer gebeuren betreffende bloedneus. En bijholtes zijn chronisch ontstoken dus zal altijd een blijvend dingetje zijn en verrekt lastig. Normaal kom ik met dit soort weer ook zo min mogelijk buiten, maar helaas natuurlijk werken

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 11:57

Mijn huisarts waar ik iedere keer weer opnieuw een half uur moet zitten wachten omdat hij niet op schema zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:11

Betweters, schreeuwers en egoïsten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:17

Mensen die op maandag A zeggen en dinsdag zijn vergeten dat ze A zeggen en dus B zeggen :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:42

Buurman die beroerd briek naast mijn auto geparkeerd heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:42

Briek?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:48

De storm

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 14:50

Dat het mij gewoon niet lukt om te beginnen met schrijven. Deadline is pas volgende week maandag maar ik wil het gewoon af hebben...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 16:47

Goede lunchroom in het dorp heeft een gigantische uitgebreide, nieuwe lunchkaart en toch komen ze voor de vegatarische opties niet verder dan een soort brood met mozeralla en pesto, een omelet met kaas of vega optie karige pokebowl. Really jongens.. |o
Al komen ze verder dan de concurrent die letterlijk alleen een geitenkaassalade heeft. Lekker ano 2020.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:02

Dat ik zo kapot ben gemaakt door mijn ouders.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:09

Dat ik een to do lijst heb van hier tot Tokio maar ik voel me zo beroerd dat ik niets gedaan krijg |o

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:10

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zo kapot ben gemaakt door mijn ouders.

:(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:30

black_kelpie schreef:
Dat ik een to do lijst heb van hier tot Tokio maar ik voel me zo beroerd dat ik niets gedaan krijg |o

Wat niet lukt, lukt niet. :(:)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 19:45

Adelaide71 schreef:
Briek?

Een Friesisme, het is eigenlijk 'bryk' en betekent 'krom' of 'scheef'. Het wordt hier in het noorden ook wel in het Nederlands gebruikt maar daarbuiten volgens mij niet.

Ik heb me behoorlijk geërgerd in de sportschool vandaag. Een persoon die ontzettend meurde naar oud zweet, instagrammende aandachtsmutsen, mensen die gewichten op de olympische stang niet terughangen en mannen die vanuit de douche komen en de vloer in de kleedruimte onderdruppelen. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:10

Rawr schreef:
Adelaide71 schreef:
Briek?

Een Friesisme, het is eigenlijk 'bryk' en betekent 'krom' of 'scheef'. Het wordt hier in het noorden ook wel in het Nederlands gebruikt maar daarbuiten volgens mij niet.

Ik heb me behoorlijk geërgerd in de sportschool vandaag. Een persoon die ontzettend meurde naar oud zweet, instagrammende aandachtsmutsen, mensen die gewichten op de olympische stang niet terughangen en mannen die vanuit de douche komen en de vloer in de kleedruimte onderdruppelen. :roll:

Ja ik had 'm uiteindelijk! Maar dank voor je antwoord. +:)+ Woon ook in het noorden maar hoor het hier niet eigenlijk (grens Grunn/Drenthe).

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:17

casperzazoe schreef:
Goede lunchroom in het dorp heeft een gigantische uitgebreide, nieuwe lunchkaart en toch komen ze voor de vegatarische opties niet verder dan een soort brood met mozeralla en pesto, een omelet met kaas of vega optie karige pokebowl. Really jongens.. |o
Al komen ze verder dan de concurrent die letterlijk alleen een geitenkaassalade heeft. Lekker ano 2020.

Ik erger mij dus echt aan dit soort mensen. ( sorry no offense :') ) Tis jullie keuze om vegetarisch of vegan te zijn/worden. Niet iedereen hoeft rekening te houden met jullie..

Kan mij sowieso enorm ergeren aan mensen die áltijd iets op te merken hebben aan een kaart. Dan ga je toch lekker ergens anders eten?? :o?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:21

DiscoDipp schreef:
casperzazoe schreef:

Ik erger mij dus echt aan dit soort mensen. ( sorry no offense :') ) Tis jullie keuze om vegetarisch of vegan te zijn/worden. Niet iedereen hoeft rekening te houden met jullie..

Kan mij sowieso enorm ergeren aan mensen die áltijd iets op te merken hebben aan een kaart. Dan ga je toch lekker ergens anders eten?? :o?

Het is toch een lunchroom geen vleesroom :+

Maar ja idd, je zit niet vast aan een plek, lekker ergens anders heen gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 20:24

Dat ik lekker elke ochtend en avond m'n kat een pil mag geven, wat betekend alles open hebben. En hij mag niet naar buiten.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 21:51

Hamsterkind echt ziek. Dierenarts gaf hem vandaag antibiotica en heb vrijdag de vervolgafspraak; als er geen vooruitgang in zit is er niet zoveel meer aan te doen. Aldus de dierenarts. Heb hem nog geen halfjaar, snap niet wat er nou verkeerd is gegaan. :(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 21:56

Marije_1997 schreef:
Dat ik lekker elke ochtend en avond m'n kat een pil mag geven, wat betekend alles open hebben. En hij mag niet naar buiten.

Doen wij hier al sinds oktober, in een handdoek draaien helpt echt (ook voor poes want pil geven gaat sneller dus minder stress)... Ondertussen slikt ze de medicatie 2 keer per dag stuk makkelijker sinds 2 weken.... Dochter en ik zijn er stuk sneller en handiger in geworden samen dus dat helpt ook.

Ik ergerde me vandaag aan een gemeente die vergeten is om de code van de sporthal door te sturen zodat we daar met 10 eerst stuiterende en daarna teleurgestelde jongens stonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:06

Bloemetje75 schreef:
Marije_1997 schreef:

Doen wij hier al sinds oktober, in een handdoek draaien helpt echt (ook voor poes want pil geven gaat sneller dus minder stress)... Ondertussen slikt ze de medicatie 2 keer per dag stuk makkelijker sinds 2 weken.... Dochter en ik zijn er stuk sneller en handiger in geworden samen dus dat helpt ook.

Ik ergerde me vandaag aan een gemeente die vergeten is om de code van de sporthal door te sturen zodat we daar met 10 eerst stuiterende en daarna teleurgestelde jongens stonden.

Ik ben er achter dat gekke dingen doen terwijl ie in coma ligt helpt Whahaha. Ik heb nu een slapende kat die alles best vind. Hij moet zo'n kap om dus ik deed em om terwijl ie sliep. Zo'n hoofd van don't care hahaha wij geven hem ook iedere 3 maanden een wormen pil. Dus we weten hoe we het moeten doen (ook van de da een lesje gehad) hoofdje zo ver mogelijk achter over, pil achter in laten vallen en mond dicht houden

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:09

Ik ben gezakt voor mijn rij examen. Nam een bocht te ruim. Echt al in de eerste twee minuten, de rest ging zo goed als perfect maar ik wist dat ik het al niet ging halen. 215 euro verspild in 2 minuten. Wauwwww

En ik heb echt veel pijn vandaag. Moest werken, en was mijn pijnstillers vergeten te nemen in de pauze. Moest nog 4 uur. Dus ik vroeg of ik even snel mijn pijnstillers kon halen uit mijn tas (er waren drie kassa's open en bij twee daarvan waren geen klanten, zo rustig was het), en ze zeiden dat het niet mocht...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:31

Castilja schreef:
Hamsterkind echt ziek. Dierenarts gaf hem vandaag antibiotica en heb vrijdag de vervolgafspraak; als er geen vooruitgang in zit is er niet zoveel meer aan te doen. Aldus de dierenarts. Heb hem nog geen halfjaar, snap niet wat er nou verkeerd is gegaan. :(

Sterkte hopelijk knapt hij goed op!
Goede zorgen zijn niet altijd een garantie voor gezond en oud worden van een diertje, daar hoeft het imo echt niet aan te liggen! Afhankelijk van wat het is kan het meerdere oorzaken hebben, en misschien kom je er zelfs nooit achter. Dat is een nadeel van zo'n klein diertje, een kat of hond of paard kan je nog uitgebreid laten onderzoeken, maar die mogelijkheid is er voor die kleintjes doorgaans gewoon niet.
Ik duim dat het niets heel ernstigs is en dat hij opknapt van de antibiotica!