Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Die verklaren blijft ook doorgaan. Zelfs heb je een kind. Waarom ga je niet voor een 2de? Krijg je dat over jou hart om haar zonder broer of zus op te groeien? Of die k*topmerkingen: Ik ben benieuwd wanneer de 2de komt. Is nummer 2 niet onderweg? Wacht maar, jij bedenkt jou nog wel. Vooral mijn schoonouders willen het niet vatten...
Mensen vinden jou niet compleet zonder kind/met maar 1 kind. Precies alsof je voorbij gaat aan 1 of ander opgelegd levensdoel?
Aria_zz schreef:Dat is het natuurlijk wel een beetje.
Als je lichaam het je gewoon sowieso al onmogelijk maakt.
Gelukkig heeft ze geen kinderwens, anders zou het wel erg moeilijk zijn er vrede mee te nemen.
wittepit schreef:Ik vind je reactie best heftig Achterom, heel vervelend als je lijf je in de steek laat, maar als ze ze toch al niet wilde? Mijn lijf heeft bedacht om onverklaarbare gewrichtsontstekingen op me los te laten, ook de keus om geen topturnster te worden is niet de mijne geweest bij wijze van spreken, maar reageer niet zo heftig op mijn omgeving als ze me een stijve hark noemen. Of is dit nou het effect uit het artikel uit VN wat magrathea hier plaatste, dat onze cultuur bepaalt dat we een vrouw niet compleet vinden zonder kinderwens?