Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:16

Dat lijkt me ook en ik zou ze denk ik steeds aan elkaar spiegelen, wat voor niemand eerlijk zou zijn.

Auw, dat maakt het inderdaad wel even anders, stom genoeg dacht ik dat je het al langer wist, vraag me niet waarom.

Ik blijf zeggen dat het niet netjes is en dat ik toch wel respect heb voor de manier waarop hij het nu doet. Hij toont, wellicht wat te laat maar okay, voor jullie beide nu respect. Nu wat meer voor haar, ik gok na vrijdag een stuk meer voor jou.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:18

Yvankaxx schreef:
Berdien schreef:
Op zich heb je daar een punt, maar kom op, hij wist ook voor het afspreken van het etentje van het bestaan van z'n andere scharrel af. Niet fraai :n

Hij wist al voor onze eerste poging dat zij bestond. Hij wist twee weken terug toen hij met mij (én iemand anders) gezoend heeft ook al dat zij er was. Hij is er inderdaad wat laat mee om zich daar nu nog banketstaaf over te voelen :roll:

Het zijn en blijven wel mannen hè :o

Maar hij kan toch gewoon uit eten, dat is toch geen crime?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:19

Lekker cliché weer, het blijven wel mannen :P

Kan ik nu ook gaan roepen, niet zo moeilijk doen en paar dagen wachten, altijd dat gedoe met vrouwen :roll:

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:22

Ik wacht even af wat hij gaat zeggen, zegt hij ik vind het echt niet oké. Dan heeft hij nog even, maar maak hem wel duidelijk dat het dan ook echt zijn laatste kans is en dan mag hij meteen ook een stuk meer moeite gaan doen. Anders houd het gewoon op.

Listiglistje vind ik dus ook, maar dat is misschien ook omdat ik het wat lastig vind dat plannen die al eerder omgeschopt worden, nu weer in de war raken.

Ailill, ik snap jouw redenatie ook :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:22

Ailill schreef:

Kan ik nu ook gaan roepen, niet zo moeilijk doen en paar dagen wachten, altijd dat gedoe met vrouwen :roll:

Nou het is een feit dat mannen veel meer testosteron hebben en van daaruit handelen en daarna pas nadenken :D :') Lol

Maar ik ben het wel met je eens wat betreft de kwestie hieronder...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:24

Ailill schreef:

Wij dames reageren meer vanuit de hormoonhuishouding :+ drama & bitching :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:25

Yvankaxx schreef:
Ik wacht even af wat hij gaat zeggen, zegt hij ik vind het echt niet oké. Dan heeft hij nog even, maar maak hem wel duidelijk dat het dan ook echt zijn laatste kans is en dan mag hij meteen ook een stuk meer moeite gaan doen. Anders houd het gewoon op.

Listiglistje vind ik dus ook, maar dat is misschien ook omdat ik het wat lastig vind dat plannen die al eerder omgeschopt worden, nu weer in de war raken.

Ailill, ik snap jouw redenatie ook :j
Ik snap ook wel dat je d'r even van baalt (wilde zeggen even op je pik getrapt bent, kan natuurlijk niet, lol). Wacht het belletje af en inderdaad, make him work :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:26

listiglistje schreef:
Ailill schreef:

Nou het is een feit dat mannen veel meer testosteron hebben en van daaruit handelen en daarna pas nadenken :D :') Lol

Maar ik ben het wel met je eens wat betreft de kwestie hieronder...
Da's heus niet altijd even makkelijk hoor, al dat testosteron :')

listiglistje schreef:
Ailill schreef:

Wij dames reageren meer vanuit de hormoonhuishouding :+ drama & bitching :')
I know, over lastig en complex gesproken. Laat staan enig regelmaat _O- _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:31

Mannen denken soms te simpel en vrouwen soms veel te moeilijk :D best lastig dat we zo anders zijn...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:38

listiglistje schreef:
Mannen denken soms te simpel en vrouwen soms veel te moeilijk :D best lastig dat we zo anders zijn...
En toch zou het elkaar, theoretisch gezien, moeten kunnen aanvullen. Soms. Soort van. Een beetje.

:')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:42

Yvanka, jeetje wat is dat nou weer voor iets raars. Enerzijds natuurlijk goed dat hij er eerlijk over is, maar komt ook een beetje hypocriet over gezien al het vorige. Gewoon zijn telefoontje maar eens afwachten en kijken wat je ermee wilt. Ik zou er inderdaad wel een beetje op afknappen.

Ik had gisteren een stomme dag op het werk, ging vervolgens zonder avondeten sporten met m'n crush, ben snotverkouden én tot overmaat van ramp is het weer de tijd van de maand. Zat er helemaal doorheen, probeerde mijn chagerijnigheid natuurlijk niet op hem af te reageren maar hij ging er echt superlief mee om <3 Zo'n groot contrast met mijn ex die niets snapte van vrouwelijke hormonen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:44

Ailill schreef:
listiglistje schreef:
En toch zou het elkaar, theoretisch gezien, moeten kunnen aanvullen. Soms. Soort van. Een beetje.

:')

Eigenlijk bijna nooit dus? :P

Nee hoor, sluit me wel bij jou aan. Het is beetje vaag excuus, maar vind op zich zijn redenering wel netjes, als hij het echt eerst met die ander wilt afronden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:46

Hoop doet leven *\o/*

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:49

Ailill schreef:
Dan nog kan hij wellicht nu pas tot dat inzicht komen, misschien er nu pas echt over na gaan denken, misschien komen er nu pa echt gevoelens bij kijken of heeft hij er met iemand over gesproken.

Het is sowieso niet netjes van hem, we doen allemaal weleens iets wat niet zo handig is.

Ik snap wat je bedoeld maar nee. Het is niet dat hij ineens een ander meisje heeft en dat etentje uit het niets komt. Als ik nu uit eten ga met een jongen waar ik al mee gezoend heb weet ik van te voren dat mijn vriend dat niet tof gaat vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 17:45

Nouu Yvanka, ik zou er eigenlijk al klaar mee zijn hoor.. Ook omdat ie tussendoor ook nog ff een ander zoent.. Dingen afzeggen doe ik sowieso zelden en al helemaal niet voor dates eigenlijk, afspraak is afspraak.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 17:57

Relaxed schreef:
Nouu Yvanka, ik zou er eigenlijk al klaar mee zijn hoor.. Ook omdat ie tussendoor ook nog ff een ander zoent.. Dingen afzeggen doe ik sowieso zelden en al helemaal niet voor dates eigenlijk, afspraak is afspraak.

Dat zoenen was ik van op de hoogte, maar drank had mijn discipline wat aangetast op dat moment :+
En heb mijn les er niet perse voor afgezegd (app per week of ik mee rij of niet), maar had dus wel gezegd dat ik er deze week niet bij zou zijn.
Hmm zit behoorlijk mezelf tegen te praten merk ik :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 18:00

Meer je boosheid goedpraten? :P Je moet sowieso doen waar jij je goed bij voelt. En dat je even kwaad bent; logisch. Laat het even bezinken en kijk goed wat jij er mee wilt en hoe je er verder mee wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 18:01

Yvankaxx schreef:
Relaxed schreef:

Dat zoenen was ik van op de hoogte, maar drank had mijn discipline wat aangetast op dat moment :+
En heb mijn les er niet perse voor afgezegd (app per week of ik mee rij of niet), maar had dus wel gezegd dat ik er deze week niet bij zou zijn.
Hmm zit behoorlijk mezelf tegen te praten merk ik :')

:') Een beetje maar :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 18:32

Wat jammer Yvanka :(:)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 18:53

Wat klote Yvanka! Ik zou afhaken in zo'n pril stadium en dan dit. Hij had dat andere meiske ook wel eerder in kunnen lichten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:03

Vind ik ook yvanka. Zulke mensen wil je niet mee zijn..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:25

Ik zou dus ook niet gecharmeerd zijn van zo’n actie. Beetje eten van 2 walletjes.

Hier ligt het stil. Heb ook geen enkele poging meer ontnomen. Had het van de week met een vriendinnetje over alle eikels die ik tegen ben gekomen in de laatste tijd en gewoon geen puf of zin om weer aandacht aan mannen te geven.

Heb het trouwens ook erg druk, dus komt goed uit haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:27

Wel benieuwd of je nog wat wijzer bent geworden van het telefoongesprek Yvanka???

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:28

Ik voel ein-de-lijk een date aankomen!! Laatste tijd paar x een match gehad waarbij ik wel het idee had dat er een date zou kunnen komen, maar toch elke keer merkte ik dat de aandacht verslapte of dat het gesprek weer stil viel. Maar nu heb ik er 1, waarvan ik merk dat ik nu al een pasje harder mn best doe om ook echt die date af te spreken. Ik wil wel graag weten of deze meneer net zo leuk is als op de foto en hoe hij overkomt. Ik overtref mezelf weer, haha!

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:08

Wat leuk Jibbel!

Hier ook gewoon alles leuk, gisteren vroeg hij of ik er voor open sta zijn familie te ontmoeten, dus wellicht word onze 3e afspraak bij zijn gezin thuis.
Nu al zin in, maar vind het super spannend!