Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Maar als je weet dat het verkeerde types zijn waarom probeer je dan niet eens iets anders (dating sites) klinkt heel makkelijk dit.. ik kan makkelijk dit zo zeggen, geloof wel dat dating coaches je kunnen helpen
Yvankaxx schreef:Ik heb het ook echt wel getroffen met mijn schoonouders, enige nadeel wat ik kan bedenken is dat schoonmoeders vegetarisch is
Wij zijn ook nog steeds heel gelukkig samen. Volgende maand een jaar samen, augustus op vakantie. In september ga ik vlakbij zijn dorp stagelopen dus dan gaan we proefsamenwonenDan ben ik daar vast de halve week. Als ik afgestudeerd ben een baan zoeken en dan gaan we samenwonen en op zoek naar een huisje samen.
Soms denk ik wel even oh god, engJe bouwt opeens samen iets op, en het idee dat dat mogelijk stuk kan lopen is wel eng.
Janinevv schreef:Een jaar alweer! Lekker hoor dat het zo goed gaat!
Silly ; nee al de klik er niet is is het ook niks, spannend met een Roemeen. Benieuwd als het nu leuk is prima toch.
Ik ga binnenkort nachtje naar zee met vriend, nog voor mijn verjaardag! Eerste keer, wel beetje spannend.
lovelyfiefy schreef:Silly, wat leuk zeg een roemeen.
Neem aan dat jullie dan beide wel prima in het engels overweg kunnen?
Lijkt mij toch wat lastig daten in een andere taal![]()
Maar dat is misschien gewoon meer ik zelf dan![]()
Het is zeker leuk dat dit er uit gekomen is.
Beide geen spijt van dat ik actie ondernomen heb en dat hij ja gezegd heeft
Silly1972 schreef:lovelyfiefy schreef:Silly, wat leuk zeg een roemeen.
Neem aan dat jullie dan beide wel prima in het engels overweg kunnen?
Lijkt mij toch wat lastig daten in een andere taal![]()
Maar dat is misschien gewoon meer ik zelf dan![]()
Het is zeker leuk dat dit er uit gekomen is.
Beide geen spijt van dat ik actie ondernomen heb en dat hij ja gezegd heeft
Ja hoor dat gaat uitstekend, ik spreek op mijn werk ook bijna altijd Engels.
Het is wel even wennen in de zin dat het toch weer ander soort gesprekken zijn.
in Augustus gaat hij beginnen met Nederlandse les.
Misschien toch je voorbeeld eens gaan volgen op mijn oude dag
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Haha dankje! Komt goed, hij zei laten we samen hotel uitzoeken zouden we doen maar hij had zelf al iets gevonden met uitzicht op zee, dus ik laat mij verassen
o wat super leuk zeg!
ben benieuwd hoe het is
MarJon schreef:Ik ga straks even uitgebreid reageren; maar even snel op lovelyfiefy: wat fijn voor je! GefeliciteerdIk kan me nog herinneren dat je over de buitenrit vertelde ja. Heel fijn voor je!
Hier gaat alles ook nog steeds goed; maandag zijn we een half jaar samen. De komende 8 dagen ben ik bij hem thuis, want z’n familie is op vakantie. Hij werkt overdag veel en de hond kan niet zo heel veel alleen zijn, dus ik heb een hondenkindBen nu op hem aan het wachten, als het goed is komt ie zo thuis. Ik ken hem alleen langer dan vandaag, dus het kan ook nog wel even duren :’)