Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:41

Noblesse_ schreef:
https://www.instagram.com/charlotteholopainen/

Vooral foto's van m'n dieren. Paarden, honden,... ook gewoon foto's van het leven :)

[ [url=m/k6sVaY.png]Afbeelding[/url] ]

Haha ik dacht heet ze nou echt Holopainen? Maar nu zie ik dat je Nightwish fan bent, me tooo <3 Mijn insta is @theblackbeautiesss

Toothless

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:48

Zou volgend weekend een fotoshoot hebben, maar helaas was m'n haar een stuk korter toen ik van de kapster af kwam, dus voorlopig even geen nieuwe foto's :=

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:23

Ik heb zelf ook instagram, mijn feed ziet er op dit moment niet uit maar ben van plan om vanaf nu wel echt een mooiere pagina te ontwikkelen die ook echt wel een beetje een doel heeft. Wel leuk om hier te kijken voor inspiratie :D Wil zelf gewoon een beetje een persoonlijk/theater/misschien dans (want die twee dingen doe ik aan) account. Moet nog een beetje kijken, haha.

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:54

Vandaag een before-after photoshop foto gedeeld op @mmdfotografie. Nog nooit eerder gedaan dus eens kijken of dat ook iets oplevert :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:02

Wij hadden gisteren een meeting met allerlei andere Husky's dus ik heb nu allemaal foto's vol fluff en blauwe ogen <3 Ik wil ze het liefst allemaal tegelijk posten :))

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:04

Mag ik meekletsen? Ik post veel aesthetic dingen en ik werk in de muziek dus daar komt ook geregeld wat van voorbij :D

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:27

Ik ben weer gezakt in volgers. Paar erbij en vandaag ineens 6 minder.
Kom ik aan met mn 160 volgers :=

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:40

Ppfff, stom zeg!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:03

Cleo_ schreef:
Ik ben weer gezakt in volgers. Paar erbij en vandaag ineens 6 minder.
Kom ik aan met mn 160 volgers :=

Heb ik ook steeds.. Dan ineens 10 erbij, en ook zo weer 10 kwijt. Schiet niks op zo! :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:03

Ik groei alleen maar als een gek. Zit nu al op 277 in 2,5 week. :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:05

Ik ben motivatie alweer kwijt :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:07

Ik had vorige week een dip maar sinds een aantal dagen opeens 50 volgers erbij :D Je kunt er geen pijl op trekken :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:12

Hier blijven de volgers ongeveer stabiel (maar zie ook regelmatig nieuwe dus raak er ook weer kwijt) maar de likes zijn wel veel minder dan even geleden en eigenlijk niet meer in verhouding met de volgers. Eerst kreeg ik zeg maar 50 likes met 100 volgers, nu 50 likes met 240 volgers...

Maar denk dat je er verder niks aan doet? Merk wel dat ik het moeilijk begin te vinden om elke dag wat erop te zetten maar wil ook niet overslaan omdag je dan misschien ook mensen verliest. Ik weet het niet..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:15

Mijn volgers aantal groeit nog altijd, maar likes wordt inderdaad minder. Ik heb het idee dat dat met Instagram zelf te maken heeft en niet zozeer met het actief zijn door jezelf en je volgers.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:08

Mijn eigen account staat wat stil, maar heb ook niet zoveel om te posten, dus post nu soms maar gewoon wat om iets te posten. Bright zn fluffy winter foto´s doen het wel goed, haha, maar dan is ie ook zo schattig !

Ach, 160 volgers, we zijn allemaal ergens begonnen! Het worden er vanzelf meer! :j Komt goed!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:16

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:21

Hier gaan jullie vlot door!

Mijn motivatie is ook weg momenteel, heb al een aantal weken niks meer gepost. Wat erg slecht is.. maar omdat ik even heel veel moeite heb om Mn camera te pakken en op pad te gaan,
Spoiler:
door het overleiden van mijn Schoonpapa, waar aan ik mede alles te danken heb, kwa fotografie
maar ik hoop dat ik binnenkort er veel steun in vinden kan. En toch weer op pad kan gaan voor instagram materiaal.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:26

Hele goede reden, maar pak hem juist om te genieten van wat hij je geleerd heeft. <3 <3 Maar snap je ook wel heel goed hoor, als jij je er beter bij voelt om hem even te laten liggen, moet je dat lekker doen en hem pas weer pakken als jij je er goed bij voelt, heel veel sterkte :* :(:) Altijd heftige dingen.....

M_aris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:28

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 01:06

Hoi! Ik lees al een tijdje mee. Ik ben sinds kort een instagram gestart voor mijn eigen werk (fotografie). Helaas kan ik het account hier niet open neerzetten omdat ik door omstandigheden mijn Bokt account zo anoniem mogelijk wil houden (iig niet vindbaar via google oid). Kan evt wel via pb natuurlijk.

Ik zit nu vanaf 7 nov op 128 volgers, ben niet heel actief, probeer wel elke week iets te plaatsen. Merk hier ook dat er telkens weer volgers verdwijnen. Volgens mij beledigd omdat ik ze dan niet terug volg. Verder ook hier de welbekende fitnessboys en zelfs een SM/bondage account waarvan ik mezelf echt afvraag hoe die nu weer bij mij terecht gekomen is _O-.

Maakt het veel uit of je dagelijks post? Mij gaat het namelijk niet perse om het aantal volgers, meer om het up to date houden van mensen uit mijn netwerk en opdrachtgevers!

minikatje schreef:
Ach heb geloof ik 50 volgers?
Niet iedereen houdt van schaapjes en natuur.
https://www.instagram.com/fir_tre/?hl=nl

Ik ga je zo even volgen want ik vind een aantal van je foto's fijn sfeervol! Ik heb niet alles gelezen dus misschien gemist, maar werk jij met schapen of wat doe je precies? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 10:19

Lisitano schreef:
Wij hadden gisteren een meeting met allerlei andere Husky's dus ik heb nu allemaal foto's vol fluff en blauwe ogen <3 Ik wil ze het liefst allemaal tegelijk posten :))

DOE MAAR <3 <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 10:24

Nog paar volgers tot de 600. Wie weet haal ik ooit nog die 1000.
Mijn volgers moeten wel geduld met me hebben, heb periodes dat ik super fanatiek post en soms echt een maand niks.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 10:27

Ik snap ook niet zo heel veel van de volgers en likes ratio. Ik ben nu zo'n twee week bezig, 17 posts verder en m'n volgers aantal is nog steeds even hoog als de derde dag. Er komt er elke post wel weer wat bij, maar dus ook weer af. %)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-17 10:32

Mijn eigen account gaat goed. Maar een ander account wat ik onderhoud. My god wat lastig om daar volgers voor te krijgen.
Was even vergeten hoe moeilijk het was.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 11:41

Joscaa schreef:
Hele goede reden, maar pak hem juist om te genieten van wat hij je geleerd heeft. <3 <3 Maar snap je ook wel heel goed hoor, als jij je er beter bij voelt om hem even te laten liggen, moet je dat lekker doen en hem pas weer pakken als jij je er goed bij voelt, heel veel sterkte :* :(:) Altijd heftige dingen.....

Daar heb je zeker gelijk in.. ik wil ook echt wel weer aan de gang gaan, het kriebelt steeds meer. Maar Tis nog zooo druk. En wanneer er wat meer rust is ga ik weer knallen