Ik ben vandaag in de regen de stad ingegaan en heb voor mijn lootje een paar leuke dingen gekocht als je mijn cadeau's ziet denk je waarschijnlijk dat ik allang 25 euro heb uitgegeven ofzo. Ik kom alleen pas net aan die 12,50 en ik wil nog wel meer dingetjes halen, supervol pakket maken.
Ik kom écht niet op een hint.. zo zo zo vervelend. Moet ook nog beginnen met shoppen oeps.
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 16-11-17 23:12
Ik zit ook al bijna aan budget en ben eigenlijk ook nog niet klaar met shoppen voor mijn lootje Ga er dus sowieso overheen.. Hint heb ik ook nog steeds geen flauw idee voor
Kom er nu achter dat ik ook over het budget zit Had echt €15.- in mijn hoofd! Maar heb wel met veel plezier een goed gevuld en leuk pakket gemaakt, dus prima hoor! Ik heb vandaag ook de hints toegevoegd, dus loop mooi voor op schema! Nu geduldig wachten tot de verzenddata......
Hier nog geen cadeau Werk heel veel en de winkels zijn bij ons vroeger dicht dan dat ik thuis ben. En gedoe met gezondheid mama waardoor ik daar moet zijn 2 weken naast werk en dus ook moet verzorgen en koken enzovoort.
Doos heb ik dan weer wel gelukkig
O en 2 december heb ik ook al sinterklaas met schoonfamilie daar ook nog niks voor en moet ook nog surprise en gedicht
Goldie
Geplaatst: 17-11-17 08:18
Sterkte iloveiswan, vergeet je niet om af en toe wat tijd voor jezelf te nemen. Ook dat heb je nodig
xApple
Geplaatst: 17-11-17 09:10
Ik had echt een leuk cadeautje besteld, nou dat kan terug.. Dat mensen dat durven op te sturen
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 17-11-17 10:36
xApple schreef:
Ik had echt een leuk cadeautje besteld, nou dat kan terug.. Dat mensen dat durven op te sturen
Sterkte Iloveiswan! Hopelijk weet je nog wat tijd voor jezelf en je lootje te vinden! Is online bestellen geen optie? Kan je lekker met een kop thee op de bank doen.
Ik hoop dat mijn SS het een beetje voor elkaar krijgt. Snap ook wel dat het lastig kan zijn! Ben nog wel op zoek naar kussentjes voor op onze nieuwe bank, dus die zijn altijd welkom! De bank is heel mooi diep donkergroen, dus alles wat daarbij past zou echt fantastisch zijn. (Note: geen verlanglijstje, enkel een tip voor als je er niet uitkomt. Alles is welkom! )
Jorex
Geplaatst: 17-11-17 11:11
Ik zit met 4 dingen ook al haast aan het budget, maar volgens mij is dat gewoon een minimum. Morgen ga ik verder shoppen.
Heb 2 topics zo een beetje op budget letten is wel zo handig
xApple
Geplaatst: 17-11-17 11:19
_KiMbErLeY_ schreef:
xApple schreef:
Nu ben ik wel heel benieuwd...
Kan ik nu nog niks van zeggen maar ik heb er een foto van en zet die er wel op als mijn lootje de doos heeft enzo. Dan kan ze zien wat ze is ‘misgelopen’..
Gwenvd
Geplaatst: 17-11-17 11:26
Ik moet ook nog beginnen, heb wel 1 grapje en hoop dat mijn lootje het ook zo ziet