Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 15:50

purny schreef:
Hoog water op Scheveningen en blauwe sokken met stippeltjes erop

Is dit echt een modeflater? Ik vind dit vaak juist leuk en draag de laatste tijd juist gekke sokken bij een iets opgerolde jeans bijvoorbeeld, en krijg er ook vaak leuke reacties op! Ik heb bijvoorbeeld sokken met glitters, barbapappa, hamburgers, een superheldenkonijn, katjes, konijntjes en een pug <<) Krijg vooral veel leuke reacties op de barbapappa's: https://tictail.com/uyustore/barbapapa-socks

edit: maar zou ze nooit in sandalen dragen natuurlijk!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:23

Tutti_Frutti schreef:
purny schreef:

Is dit echt een modeflater? Ik vind dit vaak juist leuk en draag de laatste tijd juist gekke sokken bij een iets opgerolde jeans bijvoorbeeld, en krijg er ook vaak leuke reacties op! Ik heb bijvoorbeeld sokken met glitters, barbapappa, hamburgers, een superheldenkonijn, katjes, konijntjes en een pug <<) Krijg vooral veel leuke reacties op de barbapappa's: https://tictail.com/uyustore/barbapapa-socks

Jup heel erg zelfs. Leuk tot 5 jaa! Daarna niet meer :n

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:26

Tutti_Frutti schreef:
purny schreef:

Besteld _/-\o_ (Al zou ik ze bijvoorbeeld naar school ofzo niet aan doen. Lekker voor thuis :D )

Warboel

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:30

Ik heb echt een la vol Happy Socks, en soms draag ik ze ook wel eens onder hoog water broeken met lage Dr Martens eronder :Y) Krijg er eigenlijk altijd leuke reacties op, ook veel wildvreemden die dan roepen "hey leuke sokken!" ofzo :))

Dit zijn echt m'n all time favourites:

Afbeelding
:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:34

Die flamingosokken :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:35

Hier ook een gekke sokkenfan *D
Ik draag ze inderdaad ook in sneakers en dan de broek iets oprollen. Is ook nog eens lekker warm in de winter :') Ik draag ook wel eens witte sportsokken in m'n vans maar dan creeër je gelijk die ultra-skatelook :=

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:08

Ik vind happy socks vaak te duur :') heb mijn verzameling in Kopenhagen ingeslagen voor een prikkie, en sindsdien doe ik ineens elke week een sokkenwas omdat ik er zo vrolijk van wordt! Die flamingo's zijn wel echt geweldig ja!

Vind goeie sokken ook vaak superaantrekkelijk bij mannen. Combinatie goede sneaker/nette schoen en leuke sokken is echt :9

Maar terug on-topic naar dingen die we minder mooi vinden haha!
Wat vinden mensen hier van de fannypack/heuptasjes om je nek trend? Zelf ben ik fan maar volgensmij zien veel het anders -O-
http://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/375714- ... eus-handig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:10

Ik vind heuptasjes zelf heel handig op festivals etc, maar draag hem zelf eigenlijk altijd gewoon om mijn middel. Heb er niet echt een mening over, vind het niet per se verschrikkelijk maar snap niet zo goed waarom om je nek handiger is dan om je middel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:13

Oh wow wat vreselijk, ik heb het gelukkig ook nog nooit gezien? :')

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:15

Tutti_Frutti schreef:
Ik vind happy socks vaak te duur :') heb mijn verzameling in Kopenhagen ingeslagen voor een prikkie, en sindsdien doe ik ineens elke week een sokkenwas omdat ik er zo vrolijk van wordt! Die flamingo's zijn wel echt geweldig ja!

Vind goeie sokken ook vaak superaantrekkelijk bij mannen. Combinatie goede sneaker/nette schoen en leuke sokken is echt :9

Maar terug on-topic naar dingen die we minder mooi vinden haha!
Wat vinden mensen hier van de fannypack/heuptasjes om je nek trend? Zelf ben ik fan maar volgensmij zien veel het anders -O-
http://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/375714- ... eus-handig

ik ben er ook echt fan van <3 vind het heel tof :j

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:20

Emmaa_ schreef:
Ik vind heuptasjes zelf heel handig op festivals etc, maar draag hem zelf eigenlijk altijd gewoon om mijn middel. Heb er niet echt een mening over, vind het niet per se verschrikkelijk maar snap niet zo goed waarom om je nek handiger is dan om je middel.

Ik vind het lekkerder zitten, vooral tijdens het dansen :)! Zelf heb ik hem nu bijna elke dag mee. Als ik een rugzak mee heb naar werk vind ik het handig om telefoon/peuken/pasjes enzo makkelijker bij de hand te hebben, maar ook als ik een totebag ofzo heb pleur ik hem daarin dat hoef ik niet meer zo te graaien!

Snap best dat mensen het echt verschrikkelijk vinden hoor, heel modieus is het inderdaad misschien niet maar voor ongeorganiseerde sloddervossen als ik is het echt top! En stiekem vind ik het ook gewoon leuk staan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:23

Ja dat is voor mij ook de rede dat ik graag een heuptasje meeneem hoor! Precies al m'n spullen passen erin zonder dat ik de hele tijd een grote tas mee hoef te slepen, en dat is vooral handig omdat ik meer spullen meeneem als mijn tas groot genoeg is :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:25

Emmaa_ schreef:
Ja dat is voor mij ook de rede dat ik graag een heuptasje meeneem hoor! Precies al m'n spullen passen erin zonder dat ik de hele tijd een grote tas mee hoef te slepen, en dat is vooral handig omdat ik meer spullen meeneem als mijn tas groot genoeg is :')

Hebt ook gewoon schoudertasjes die klein zijn en met rits :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:26

Tutti_Frutti schreef:

Als ik de sokken van een man kan zien betekent dat enkel dat zijn broek te kort is.
En als mijn vriend bij onze eerste date er zo bij had gelopen had ik uit beleefdheid een kop koffie gedronken en daarna hard weg gerend. Echt een no go. Maar echt een hele erge no go.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:27

Ashleytjuhh schreef:
Emmaa_ schreef:

Hebt ook gewoon schoudertasjes die klein zijn en met rits :+

Klopt, maar ik vind dit persoonlijk leuker staan en ik vind het fijn dat ik niks om m'n schouders heb hangen als ik aan het dansen ben. Die van mij is ook nog eens panterprint.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:35

Hippe sokken onder een goed pak... ja zeker :9

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:41

Brrrr nee dat vind ik toch allemaal niks. Allemaal afknappers :=

Gekke sokken zijn voor thuis, of verstopt in schoenen. Niet voor de buitenwereld :')

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:43

Oh ik vind de happy socks juist fantastisch! Echt geen modeblunder hoor, word er helemaal vrolijk van juist :D
En inderdaad... Bij mannen onder een pak. Heel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:51

Eens met Goof, en er zijn echt verbazingwekkend veel mannen met een te korte broek bij hun pak. Mijn manager bij m'n vorige baan droeg altijd Simpsons sokken naar kantoor en ik vroeg me altijd alleen maar af waarom zijn vrouw hem zo de deur uit liet gaan :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 18:59

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:49

zo'n mini rugtasje staat alleen leuk als je kortpittig bent ;)

Mensen die toch zo nodig sokken moeten dragen zelfs al is het 30+ graden buiten en dan van die 'je hoort ze niet te zien, maar je ziet er toch altijd een randje bovenuit piepen' korte sokjes in gympies dragen vind ik vreselijk. Van die dingen die onder je enkel komen, blegh..wordt er spontaan a-sexueel van die enge dingen :7

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:57

Koia schreef:
zo'n mini rugtasje staat alleen leuk als je kortpittig bent ;)

Mensen die toch zo nodig sokken moeten dragen zelfs al is het 30+ graden buiten en dan van die 'je hoort ze niet te zien, maar je ziet er toch altijd een randje bovenuit piepen' korte sokjes in gympies dragen vind ik vreselijk. Van die dingen die onder je enkel komen, blegh..wordt er spontaan a-sexueel van die enge dingen :7

Wat draag jij dan in je schoenen ?
Als ik een stuk moet lopen met warm weer doe ik dat toch met schoenen. Sokken zijn pure noodzaak.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:01

Ieuw schoenen zonder sokken :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:07

Woehoe, leve de sokjes die je niet ziet.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:56

Pantykousjes :')