Elei leuk zo dat geel! Je kleed je ook erg zakelijk zo te zien, is dat altijd zo? Je ziet het namelijk nog vrij weinig, vooral onder jongeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:[naam]: gave broek! Staat je mooi ook. Mag ik vragen waar die van is?
_Friemel schreef:Ik ben alleen nooit zo'n voorstander van reguliere fashion die groter gemaakt worden, dito bij Bonprix, jurkjes daar gaan tot 52 oid ze zijn alleen net zo kort als bij maat 36, ze naaien er in de breedte gewoon wat extra stof bij en thats itweet alleen niet hoe dat bij asos is.. ga hem misschien wel proberen, ik vind hem echt leuk
Emmaa_ schreef:_Friemel schreef:Ik ben alleen nooit zo'n voorstander van reguliere fashion die groter gemaakt worden, dito bij Bonprix, jurkjes daar gaan tot 52 oid ze zijn alleen net zo kort als bij maat 36, ze naaien er in de breedte gewoon wat extra stof bij en thats itweet alleen niet hoe dat bij asos is.. ga hem misschien wel proberen, ik vind hem echt leuk
Ik ben 1.88 en ben daar bij asos nog nooit tegenaan gelopen, maar weet niet hoe dat is bij mensen met een ander figuur natuurlijk. Ik koop meestal dingen uit de tall collectie icm grotere maten en dat is de kleding die mij doorgaans het best zit.
Frummels schreef:Goed om te weten van Asos. Ik ben 1.80 en heb lengtemaat 36 en das best een uitdaging icm extra stretch.Ga dit weekend eens even gluren op de website!
BP probeer ik niet meer. Krijg mn kont er nooit in en is vrijwel altijd te kort helaas..
Emmaa_ schreef:Frummels schreef:Goed om te weten van Asos. Ik ben 1.80 en heb lengtemaat 36 en das best een uitdaging icm extra stretch.Ga dit weekend eens even gluren op de website!
BP probeer ik niet meer. Krijg mn kont er nooit in en is vrijwel altijd te kort helaas..
Lengtematen van asos tall gaan tot 38!!! Ik heb ook 36 in lengte en de broeken van asos zitten mij echt fantastisch.
Avis schreef:Ik vergeet hier altijd zelf te posten, maar vind het echt een ontzettend leuk topic!
En ik vind dat die broek je wel erg leuk staat, San!
Net zoals al die only broeken trouwens. Echt een succes hier.
Dit is een drietal outfits van mij de afgelopen dagen. Foto's zijn misschien iets wazig of onduidelijk, maar ik ben in gevecht met mijn telefoon![]()
[ [url=m/UsoDbd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MlzBvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Wah3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel altijd over deze, hij valt zo op, maar voor afgelopen zaterdag in Amsterdam was het wel heel veilig
[ [url=m/MBwrmH.jpg]Afbeelding[/url] ]