Gup slaapt in een longsleeve in een hydrofiele zomerslaapzak zonder mouwen op zijn lam onder een wollen deken. Die laatst genoemde ligt in de ochtend altijd op een hoopje aan het einde van zijn ledikant.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Gup slaapt in een longsleeve in een hydrofiele zomerslaapzak zonder mouwen op zijn lam onder een wollen deken.
Liezel1 schreef:waar kun je die schapenvachtjes vinden eigenlijk?
pmarena schreef:Die bontkragen zijn leuk, maar wel een tip om dit in de gaten te houden:
https://www.consumentenbond.nl/kind-en- ... bontkragen
Ik vind dat gele kleurtje dat je nu ineens zo veel ziet wel geinig, precies de kleur waarin ik een aantal wol en zijde kleertjes geverfd heb voordat het hip werd.... toch nog een trendsetter
Het staat gewoon heel leuk bij zo'n blond koppie en verreweg de meeste kinderen zijn blond tegenwoordig lijkt het wel
Oh dat mutsje met die vogeltjes! Goed gevonden zeg
Ziet er super schattig uit. Ze kan zo een Unox reclame in
Dieselpaard schreef:Oh meiden, ik heb een probleem!
Ik heb zoonlief vannacht al in z'n pyjama (gewoon katoen) en romper zonder mouwen in een dikke winterslaapzak (met mouwen) laten slapen omdat meneer het koud had en koud aanvoelde.
Het is nog niet eens winter!! Welke slaapzak moet ik nu gaan gebruiken voor de winter? Hij is net een jaar trouwens, niet ziek oid...