Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:18

Trui schreef:
Kan je als 14 jarige met blonde (maar wel rechtopstaande ) haartjes op je bovenbeen in een korte broek lopen op vakantie als het lekker weer is? Vinden jullie dat kunnen?

Ja aparte vraag :')

Ja natuurlijk, gewoon doen :)

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:27

Ik scheer ook alleen mijn onderbenen :j Het verbaast me eigenlijk dat er ook mensen zijn die hun bovenbenen scheren, die haartjes zijn toch net zo klein/dun als op je armen? (of scheren jullie die dan ook nog?)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:28

Blijheid schreef:
Ik scheer ook alleen mijn onderbenen :j Het verbaast me eigenlijk dat er ook mensen zijn die hun bovenbenen scheren, die haartjes zijn toch net zo klein/dun als op je armen? (of scheren jullie die dan ook nog?)

Bij mij helaas niet, ik heb echt donkere haren op mijn boven benen en armen :(

SteephJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:44

Blijheid schreef:

Mijn armharen zijn nog zichtbaarder als mijn bovenbeenharen :') beide scheer ik niet

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:50

Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn armen of bovenbenen te scheren :x Ik kan mijn tijd wel beter besteden...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:54

Ik scheer mijn onderbenen niet eens als ik weet dat ik toch alleen maar lange broeken draag :') Laat staan dat ik mijn bovenbenen en armen nog zou scheren.

Dus ja, je kunt prima een korte broek dragen. Ik ben bijna 24 en draag ook rustig korte broeken terwijl ik alleen mijn onderbenen t/m mijn knieën geschoren heb.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:59

Ik scheer dus mijn bovenbenen wel maar ik heb ook daar echt donkere zichtbare haren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:05

En lang ook, ik heb lange donkere haren op mn bovenbeen. Vooral op de achterkant :oo
En zelf ben ik zo wit als sneeuw, dus dat contrastreert nogal.. :o

Blonde haartjes als 14 jarige zou ik me niet druk om maken, niemand die die haren ziet!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:23

Ik scheer mijn bovenbenen wel, vind haar persoonlijk niet zo mooi en ik vind echt niks zo'n fijn gevoel als slapen in een korte broek met gladde benen <3

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:38

Als ik een auto koop bij een garage (tweedehands 1500 euro) en ze bieden geen garantie (logisch voor zon autootje) dan ben ik toch nog steeds beschermd door het consumentenrecht? Stel de auto voldoet toch niet aan de verwachting of er is toch iets mis mee?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:04

Zou het niet doen. Sommige garage's zijn echt smeerlappen daarmee. Als je zeker wil weten dat je een goede auto koopt rij je tijdens de proefrit naar een onafhankelijke garage en laat hem helemaal keuren. En zelfs dan weet je het nog nooit zeker

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 23:39

Officieel ben je dan inderdaad verzekerd (wettelijk), maar ik heb helaas zelf mee gemaakt dat er dan vaak advocaten e.d. ingeschakeld moeten worden. Bij zo'n auto ben je dan uiteindelijk nog meer geld kwijt dan de aankoopprijs en je moet nog maar afwachten of je de rechtzaak wint (i.v.m. genoeg bewijs e.d.)

Trouwens... Als je een rechtsbijstandverzekering hebt kun je het er misschien nog wel op gokken, maar dan is het alsnog een heeeeel lang proces voor je eventueel je geld weer hebt. Moet je afwegen of dat eventueel al die moeite waard is.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 00:14

benen wel, armen niet (ja m'n oksels, okselhaar vind ik zoo nasty :r )

Waarom heb ik de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten ben... vorige week had ik het ook al en toen heb ik mijn collega gebeld met de vraag of ik iets vergeten was :') maar zij kon ook niks vinden/bedenken _O-

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 00:25

Ik scheer niks. Ja, benen... van mijn paard. Ik ben gezegend met bijna onzichtbare haartjes.

Daarentegen zijn mijn wenkbrauwen ook nagenoeg onzichtbaar.

Vaak zie je dat de wat harigere dames ook meteen een volle bos wenkbrauwen hebben, zou dat evenredig aan elkaar zijn?

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 11:33

Verbranden honden calorieën als ze met hun staart kwispelen? :+

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:39

_Anke schreef:
Verbranden honden calorieën als ze met hun staart kwispelen? :+

Natuurlijk, het is een beweging en daarmee verbrand je altijd calorieën :) De ene kwispel wat meer dan de ander, net hoe enthousiast de hond is op dat moment :') *\o/*

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:17

Ik was gisteren de haag aan het snoeien en vroeg me af: word ik geëlektrocuteerd als ik per ongeluk de draad van de elektrische kettingzaag doorsnij? := Of valt het ding dan gewoon uit?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:22

Dan valt hij gewoon uit. Heb ik al geprobeerd O:)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:23

geerte schreef:

:')

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:29

geerte schreef:

_O- Dat is toch een geruststelling :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:35

En hier springt dan ook de aardlek om.
Ook geprobeerd. :D

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:54

Kan ik een juwel aquarium die 3 jaar lang in de schuur heeft gestaan nog veilig gebruiken? Het vriest er nooit en is altijd lichtvochtig.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:00

Ik zou op een veilige plek even proberen of het nog waterdicht is :)
Het enige mogelijke probleem lijkt me dat de kitnaden uitgedroogd / lek geraakt zouden kunnen zijn, zodat je aquarium lek is geraakt.
En de houten delen zouden vervormd kunnen zijn geraakt, dat hoef je niet per se op een veilige plek hoeven uit te proberen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:23

TrIjNiE__ schreef:
Ik was gisteren de haag aan het snoeien en vroeg me af: word ik geëlektrocuteerd als ik per ongeluk de draad van de elektrische kettingzaag doorsnij? := Of valt het ding dan gewoon uit?

Kettingzaag of heggenschaar? Zou qua elektrische beveiliging weinig uit moeten maken.
Ik weet alleen dat een heggenschaar op verbrandingsmotor niet vanzelf stopt als je hem in je knie zet.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:44

Hoe kan ik voorkomen dat ik elke keer Spotify opnieuw moet installeren als ik via de Chrome Cast op mijn tv muziek wil luisteren? Hij ziet de 'beschikbare apparaten' steeds niet, alleen als ik de app opnieuw installeer -O- (vanaf Samsung Galaxy A5)