Janinevv schreef:mirthheee schreef:Leuke broer?![]()
Hahah jaa 8 jaar verschil maar met mij
4 met mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:Yonker schreef:Jij gaat bij leuke foto's ervanuit dat hij pikante foto's bedoeld? Niet zo slim neemaar wel grappig
![]()
Ja als dat toch gelijk de eerste vraag is op whatsapp dan verwacht ik dat! Ben inmiddels wel een beetje klaar met alle dickpic's
Yonker schreef:Pascalle90 schreef:
Ja als dat toch gelijk de eerste vraag is op whatsapp dan verwacht ik dat! Ben inmiddels wel een beetje klaar met alle dickpic's
Hahahah ik ben dan zo'n iemand die weer uit gaat van t goede van de mens en zou gewoon foto's sturen![]()
Als die dan wat anders wil zien zegt hij t en als dat zo is dan is het doei
Gianti schreef:Janinevv schreef:Haha herkenbaar renee zulke jongens vind ik niks.
Praat met eentje die vroeg of ik lang was dus ik nee, ben rond 1,70 hij jammer val op lange dames whut haha.
Haha iedereen z'n wensen tochmeeste vrouwen willen toch ook lange vent
F_Orumster schreef:Janine, is een christelijke datingsite niet prettiger voor je om sneller een gelijkgestemde te vinden? Mijn nicht heeft er een onwijs leuke vent vandaan
musiqolog schreef:_Reneee schreef:Ik heb ook gevraagd waarom ie dat in godsnaam wil weten. 'Ja ik wilde je uit de tent lokken'. Ga lekker fietsen joh. Ik vraag toch ook niet hoelang zijn derde been is..
Zo'n type zal daarop wel reageren met "O, mag je best weten hoor." Plus een foto.