Iruss94 schreef:Rocamor schreef:Over die pasjes, ook jaaaaaaaaaren terug. Ik zou met mijn toenmalige lief naar Polen gaan. Bij een vriend van me op bezoek.
De grens Polen-DLD was toen nog dicht en je had een paspoort nodig om Polen in te Mogen komen. Een aantal maanden ervoor had ex een nieuwe identiteitsbewijs gehaald en ik zou zweren dat ie een identiteitskaart had en geen paspoort. Omdat ik ons op 6-7 uur reizen van huis al zag staan voor de grens, had ik opgezocht of je een paspoort nodig had of dat een identieteitskaart ook volstond. Destijds MOEST je dus een paspoort hebben.
Omdat ik toch redelijk zeker was dat ex geen paspoort had, maar een identiteitskaart, heb ik hem op zijn minst 5 keer gevraagd of ie er zeker van was, dat ie een paspoort had en geen identietijdskaart. En telkenmale werd bevestigd, ik heb een paspoort.
7 uur reizen en ik toon aan de grens netjes mijn paspoort. En wat toont meneer? Juustum, die identieteitskaart. Dus ik vroeg nog, waar is je paspoort. Nou hier. Dieieieieieieiepe zucht van mijn kant en zo'n meneer met een pistool op zak, maakte de grens open. daar moesten we omdraaien en konden zooooo weer terug naar huis.
Ohhhhhhhhhh, zegt ie, bedoelde je dat
Zucht, waarom viel dat muntje nou pas op 650 km enkele reis van huis? 1300 km voor piet snot in die wagen gezeten
Ik snap dat het je ex is
Dat is stukgelopen omdat lange afstand niets werd nadat je hem daar hebt laten staan bedoel je?
Zo typisch man...