Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Ik ga weer even een date loze week in haha. Wel eens goed. Wel veel contact met tinderman maar ik weet het niet zo goed even. Vandaag is misschien sowieso een slechte dag en ik zou proberen om niet teveel na te denken.
Wel echt heel leuk gehad met shoppen en bioscoop en eten. Hij heeft me meegevraagd op een weekendje weg... Ik weet het niet zo goed. Ben bang dat ik druk ga voelen die ik niet wil voelen en dat ik juist ga rennen.
Doubtless schreef:Robijntjah schreef:Ik ga weer even een date loze week in haha. Wel eens goed. Wel veel contact met tinderman maar ik weet het niet zo goed even. Vandaag is misschien sowieso een slechte dag en ik zou proberen om niet teveel na te denken.
Wel echt heel leuk gehad met shoppen en bioscoop en eten. Hij heeft me meegevraagd op een weekendje weg... Ik weet het niet zo goed. Ben bang dat ik druk ga voelen die ik niet wil voelen en dat ik juist ga rennen.
Zou je niet ook even tijd nemen om te verwerken dat het nét uit is met je ex, de bruiloft niet doorgaat en je eerst daar goed bij voelen?
Britt wat erg!
Leuk om te lezen Marly
Lougino schreef:Wat goed ketly dat klinkt leuk!! M'n tinderapp doet t niet meer loopt steeds vast..als ik em verwijder ben ik denk ik alles kwijt das ook weer niet de bedoelingiemand dit ook wel is gehad?
Britt_Sisi schreef:Hij stuurde een random foto van een konijnen beeld wat tegenover het neude staat alleen dan van in Washington. Dus ik vroeg waarom die dat naar mij stuurde..
Hij vond het grappig.
Toen heb ik dit gestuurd:
Maar eh, wat is je adres? Want als penvriendinnen moeten we niet appen maar schrijven!
Stuurt hij z'n adres dus serieus... hahaha
Britt_Sisi schreef:Hij stuurde een random foto van een konijnen beeld wat tegenover het neude staat alleen dan van in Washington. Dus ik vroeg waarom die dat naar mij stuurde..
Hij vond het grappig.
Toen heb ik dit gestuurd:
Maar eh, wat is je adres? Want als penvriendinnen moeten we niet appen maar schrijven!
Stuurt hij z'n adres dus serieus... hahaha