Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:@Iloveiswan, ik heb je pakketje daarstraks in de oranje TNT bus gepropt, letterlijk gepropt want hij was eigenlijk nét te dik geworden, maar ik vond dat het moest passen en als ik ik dat vind dan past het ook
Cerastes schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik heb nu net lavendel en salie in de brander zitten van H&H hij ruikt droog lekker maar wel iets chemie's. Ik ben echt gek op salie en de lavendel lijk ook puur en dan kan die nog wel eens heel lekker zijn dus ben heel benieuwd.
Oh ik ben benieuwd, ik heb die ook namelijk.
Ik zat gister te twijfelen tussen laverder van WW en die van H&H.
Het was die van WW geworden...
muppetmayo schreef:Jeetje wat gaan jullie allemaal hard! Niet bij te houden hihi.
Wat een superlieve poezels worden er geshowdHier 2 poezels
Ik zou graag nog wel bij de duizendpoot willen bestellen, als er iemand nog een code overheeftMoet de watercolors natuurlijk ook nog bestellen.. en een electrische brander.. en.. en.... euhh veel dus weer
Van de week de Karma van WME opgehad, beviel erg goed! Vriendjelief vond het luchtje lekkerder dan de goedkope xenos/action luchtjes, hij vindt het gelukkig al minder erg dat ik er zoveel heb besteld hihi.
Ik zie weer een hoop leuke bestellingen voorbij komen trouwens! DeMolenhoek die van jou was wel heel groot zeg!
Wie was het nou die mistletoe had opgezet? Beviel die goed? Dan wordt het die of de champa vanavond