Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:08

Maar dat zijn niet mijn woorden? %)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:10

MarlindeRooz schreef:
unihorses schreef:
Ik heb echt een hekel aan vegetariërs soms ja ik wil dat niet eten want dat rooster heeft vlees aangeraakt (gisteren voordat het afgewassen is ) kom op stel je niet zo aan

??? Nou ben ik zelf niet zo moeilijk meer, maar een beetje respect en begrip is teveel gevraagd?

Dit zijn niet jouw woorden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:13

Confession: ik geniet van discussies als deze. :D Zo leuk om pagina's bij te lezen in topics die uitmonden in een rel en al dat geleuter. Ik ben een slecht mens.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:15

Amandavd schreef:
Marlinde, dit topic was toch niet om te oordelen? Zelf de grootste mond over dingen maar nu wel een ander de pan uitvegen?

Dit zijn niet mijn woorden. :') Man man man maak je niet dik.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:16

MarlindeRooz schreef:
Amandavd schreef:
Marlinde, dit topic was toch niet om te oordelen? Zelf de grootste mond over dingen maar nu wel een ander de pan uitvegen?

Dit zijn niet mijn woorden. :') Man man man maak je niet dik.

Prima meid, ik denk dat je zelf wel weet wat ik bedoel. Je kraakt met alle plezier andere af, geeft er niks om als ze daar aanstoot aannemen, maar dan zegt iemand iets wat niet in jouw straatje valt en dan vallen de woorden respect en begrip.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:18

Ik snap niet wat je bedoelt en ik hoef het ook niet te snappen. Je reageert altijd zo vreselijk narrig en je voelt je zo snel aangevallen. Ik reageer liever niet op zulke mensen, heeft geen enkel nut.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:22

MarlindeRooz schreef:
Ik snap niet wat je bedoelt en ik hoef het ook niet te snappen. Je reageert altijd zo vreselijk narrig en je voelt je zo snel aangevallen. Ik reageer liever niet op zulke mensen, heeft geen enkel nut.

Heerlijk hoe je het persoonlijk gaat maken zodra je niet meer weet wat je moet zeggen.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:25

Yezzi schreef:
Confession: ik geniet van discussies als deze. :D Zo leuk om pagina's bij te lezen in topics die uitmonden in een rel en al dat geleuter. Ik ben een slecht mens.

Ja, hier ook guilty! :9

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:27

Oh ik weet precies wat ik moet zeggen. Maar ik wilde het ontopic houden maar bij deze;

Er staat nergens tussen mijn berichten dat ik vind dat je niet mag oordelen / reageren op confessions. Ik zie geen enkele reden waarom dat niet mag. Ik vind dat ik dat mag en dat anderen dat mogen. Dat bericht van jou slaat dus nergens op. En ik voel me niet aangevallen. Want het heeft geen betrekking op mij. Ik heb er alleen een mening over.

Dat jij nou alles wat ik zeg ziet als een reden om mij aan te vallen omdat IK VIND dat mensen met overgewicht 95% van de tijd gewoon te veel eten. (ziektes uitgezonderd). En dat beviel jou niet omdat dat schijnbaar een issue van jou is. Prima. Maar alsjeblieft ik word er helemaal gek van. Alle berichten die ik van jou op bokt zie verschijnen zijn negatief, aanvallend of je voelt je aangevallen. Vooral mijn berichten zie je als een mals hapje om je op te storten.

Bij deze sta je op mijn foei-lijstje. :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:31

MarlindeRooz schreef:
Oh ik weet precies wat ik moet zeggen. Maar ik wilde het ontopic houden maar bij deze;

Er staat nergens tussen mijn berichten dat ik vind dat je niet mag oordelen / reageren op confessions. Ik zie geen enkele reden waarom dat niet mag. Ik vind dat ik dat mag en dat anderen dat mogen. Dat bericht van jou slaat dus nergens op. En ik voel me niet aangevallen. Want het heeft geen betrekking op mij. Ik heb er alleen een mening over.

Dat jij nou alles wat ik zeg ziet als een reden om mij aan te vallen omdat IK VIND dat mensen met overgewicht 95% van de tijd gewoon te veel eten. (ziektes uitgezonderd). En dat beviel jou niet omdat dat schijnbaar een issue van jou is. Prima. Maar alsjeblieft ik word er helemaal gek van. Alle berichten die ik van jou op bokt zie verschijnen zijn negatief, aanvallend of je voelt je aangevallen. Vooral mijn berichten zie je als een mals hapje om je op te storten.

Bij deze sta je op mijn foei-lijstje. :)

Dan snap je dus werkelijk de strekking van mijn bericht niet. Dat jij dat vindt dat is prima, jouw mening. Daar gaat het mij niet om en dat heb ik geprobeerd uit te leggen. Vervolgens zeg ik er iets van en het enige weerwoord wat je hebt is persoonlijk worden in al je berichten naar mij toe, je kan schijnbaar niet inhoudelijk reageren maar wel op de man spelen. Prima, zegt meer over jou dan over mij. Veel plezier met je foei-lijst.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:34

Ik hou van drama's zoals deze :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:35

Gelukkig dat er mensen kunnen genieten van mijn narrige en aanvallende posts :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:35

Als dit al een drama is. _O-

Confession: Ik moet vanavond met de trein naar Utrecht, wat 1,5 uur duurt en ik stel het steeds uit. Als ik zo doorga moet ik morgen om 6:10 op. :oo

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:37

Wees blij met je 1,5 urige reis. Ik zou ervoor tekenen :) ik ben net aan mijn 4 urige reis begonnen..

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:39

Damned schreef:

Ik ook :))

Anyway; ik heb voor mijn studie een project lopen. Nu zou alles vandaag af moeten zijn eigenlijk, zodat iemand het in elkaar kon zetten en we alles nog een keer zouden doorlezen. Mijn stukjes zijn keurig af, maar ik zou de bronnen ook nog in APA-style zetten. Nu heb ik gisteren al gevraagd of iedereen de bronnen naar mij wou sturen, van een iemand een reactie gekregen dat ie het vandaag zou sturen en van de overige twee 0,0 respons. Als ik nou echt een "goede teamgenoot" zou zijn, zou ik ze achter de broek aanzitten. Maar eigenlijk vind ik het wel een dikke prima zo, ik vraag er morgen wel weer naar en doe het dan wel. Ik heb het geprobeerd, toch? Zeg ja. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:40

MarlindeRooz schreef:
Als dit al een drama is. _O-

Confession: Ik moet vanavond met de trein naar Utrecht, wat 1,5 uur duurt en ik stel het steeds uit. Als ik zo doorga moet ik morgen om 6:10 op. :oo

Mijn confession: Ik ga expres vroeg opstaan om morgenochtend naar Amsterdam te gaan, want dan reis ik gratis en vandaag niet (kost me 7.70 als ik vandaag zou gaan) :))

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:44

Damned schreef:

Me2!

Ik vind het dan ook zo heerlijk dat ik een opleiding doe met voornamelijk jongens, ik heb dit probleem zelf nooit.
Maar kan echt wel genieten van andere mensen hun drama's xD

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:47

Damned schreef:

+1 :') stiekem best slecht

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:51

Confession: heerlijk, die reltopics. :') Ik kan er echt van genieten.

Als mensen banketstaaf doen tegen mij negeer ik het meestal, maar oh wee als ze alleen al naar mijn hond kijken! Niemand komt aan mijn hond :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:58

deze dikzak pakt ook gelijk effe de popcorn en de fles 7-up erbij... ~~}>

Mijn confession; jullie banketstaaf maar een eind weg, dit bevestigd zoooo erg waarom dat ik het grootste gedeelte bokkers niet voor vol aan zie, geeft mij een wijs gevoel...

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:08

LSnuitje schreef:
Confession: heerlijk, die reltopics. :') Ik kan er echt van genieten.

Als mensen banketstaaf doen tegen mij negeer ik het meestal, maar oh wee als ze alleen al naar mijn hond kijken! Niemand komt aan mijn hond :=

+1

Ik kan veel hebben, vooral ook met jonge kinderen(die met de dag brutaler worden). Maar zodra iemand iets doet tegen mijn hond wat niet goedgezint is.. nee sorry dat gaat er bij mij niet in en kan ik best wel uit mijn slof schieten.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:42

MarlindeRooz schreef:
unihorses schreef:
Ik heb echt een hekel aan vegetariërs soms ja ik wil dat niet eten want dat rooster heeft vlees aangeraakt (gisteren voordat het afgewassen is ) kom op stel je niet zo aan

??? Nou ben ik zelf niet zo moeilijk meer, maar een beetje respect en begrip is teveel gevraagd?

Nou sorry hoor, ik heb al het respect voor mensen die vegetarisch eten, moeten ze helemaal zelf weten. Maar als ze zoals hierboven niet eens iets willen eten wat van een rooster komt waar eerst vlees op heeft gelegen.. Ja sorry, dat vind ik gewoon echt absurd gedrag. Doe ff normaal :')

Overigens begon jij volgens mij ook een tijd geleden te roepen dat we elkaar niet moesten veroordelen voor elkaars confessions, en nu doe je het zelf. Beetje jammer.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:44

Confession:
Ik kom over als een extravert super sociaal persoon die precies zegt wat ie denkt maar ben eigenlijk een terug getrokken persoon die een hekel heeft aan de social talk. Zeker als mensen mij gaan bellen hoe t gaat of appen. Als je iets te melden hebt ben je welkom.

Confession 2:
Vroeger met schoolzwemmen ( 3 jaar geleden das dus voor mij vroeger) was ik standaard iedere week ongesteld ( geen idee of die vent dat niet door had). Niet omdat ik t zwemmen niet leuk vond maar omdat ik heel erg gepest werd en bang was om mijn lichaam in een bikini te wringen. En ik was echt niet dik ofzo verre van dat maar wat onzekerheid met je kan doen...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:50

Ik ben verslaafd aan cola :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 20:51

Schoolzwemmen... bestaat dat nog? o.O