Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:unihorses schreef:Ik heb echt een hekel aan vegetariërs soms ja ik wil dat niet eten want dat rooster heeft vlees aangeraakt (gisteren voordat het afgewassen is ) kom op stel je niet zo aan
??? Nou ben ik zelf niet zo moeilijk meer, maar een beetje respect en begrip is teveel gevraagd?
Zo leuk om pagina's bij te lezen in topics die uitmonden in een rel en al dat geleuter. Ik ben een slecht mens. MarlindeRooz schreef:Amandavd schreef:Marlinde, dit topic was toch niet om te oordelen? Zelf de grootste mond over dingen maar nu wel een ander de pan uitvegen?
Dit zijn niet mijn woorden.Man man man maak je niet dik.
MarlindeRooz schreef:Ik snap niet wat je bedoelt en ik hoef het ook niet te snappen. Je reageert altijd zo vreselijk narrig en je voelt je zo snel aangevallen. Ik reageer liever niet op zulke mensen, heeft geen enkel nut.
MarlindeRooz schreef:Oh ik weet precies wat ik moet zeggen. Maar ik wilde het ontopic houden maar bij deze;
Er staat nergens tussen mijn berichten dat ik vind dat je niet mag oordelen / reageren op confessions. Ik zie geen enkele reden waarom dat niet mag. Ik vind dat ik dat mag en dat anderen dat mogen. Dat bericht van jou slaat dus nergens op. En ik voel me niet aangevallen. Want het heeft geen betrekking op mij. Ik heb er alleen een mening over.
Dat jij nou alles wat ik zeg ziet als een reden om mij aan te vallen omdat IK VIND dat mensen met overgewicht 95% van de tijd gewoon te veel eten. (ziektes uitgezonderd). En dat beviel jou niet omdat dat schijnbaar een issue van jou is. Prima. Maar alsjeblieft ik word er helemaal gek van. Alle berichten die ik van jou op bokt zie verschijnen zijn negatief, aanvallend of je voelt je aangevallen. Vooral mijn berichten zie je als een mals hapje om je op te storten.
Bij deze sta je op mijn foei-lijstje.
ik ben net aan mijn 4 urige reis begonnen.. Damned schreef:Ik hou van drama's zoals deze

MarlindeRooz schreef:Als dit al een drama is.
Confession: Ik moet vanavond met de trein naar Utrecht, wat 1,5 uur duurt en ik stel het steeds uit. Als ik zo doorga moet ik morgen om 6:10 op.
Ik kan er echt van genieten.
LSnuitje schreef:Confession: heerlijk, die reltopics.Ik kan er echt van genieten.
Als mensen banketstaaf doen tegen mij negeer ik het meestal, maar oh wee als ze alleen al naar mijn hond kijken! Niemand komt aan mijn hond
MarlindeRooz schreef:unihorses schreef:Ik heb echt een hekel aan vegetariërs soms ja ik wil dat niet eten want dat rooster heeft vlees aangeraakt (gisteren voordat het afgewassen is ) kom op stel je niet zo aan
??? Nou ben ik zelf niet zo moeilijk meer, maar een beetje respect en begrip is teveel gevraagd?