tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 17:14

Tinder vind ik ook super deprimerend... Is leuk voor 3 dragen en daarna word ik er alleen verdrietiger van :') En ik snap je angst, ik had tinder gedownload enkele dagen na het uitging met een ex die er tegen mijn verbazing in een punt achter had gezet. Kwam ik hem toch wel tegen... Ja deed even pijn...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 17:57

Nouja inderdaad. Geen idee of ik het hier besproken heb, maar net toen ik over mijn ex heen was die mij midden in de nacht heeft gedumpt ben ik twee jaar later terug op Pepper gegaan. Leuk iemand ontmoet die vol voor mij leek te gaan, ik was (door mijn 2 exen) wat terughoudend maar uiteindelijk ging ik er ook voor. Leuke dingen meegemaakt in korte tijd en echt non-stop appen. Ook met regelmaat afgesproken, blijven slapen etc. Zijn hond was(is) ook helemaal weg van mij dus dat zat wel oké. Gewoon iemand met een goede basis. En toen ik puntje bij paaltje vroeg waar we stonden was hij ineens niet toe aan een relatie :')

Aan de ene kant zal het me een worst zijn als ik alleen oud wordt. Aan de andere kant heb ik ook echt wel behoefte aan een maatje. Alleen ik heb altijd het idee dat ik me zo moet uitsloven voor iemand, alsof ik mezelf moet bewijzen dat ik het waard ben. En natuurlijk is een klein beetje normaal, maar heh. Het is vermoeiend :P

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 18:45

Ja heel vermoeiend idd!
Voorlopig dus lekker niet!
Mis wel een maatje maar gelukkig redelijk wat mensen om me heen!
Aan niemand wat bewijzen is ook wel es heel fijn!
Aan de andere kant als t goed zit hoeft dat volgens mij niet!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:17

Inderdaad heel vermoeiend zo... Je vertrouwen wordt er ook niet beter op. Om je gerust te stellen Denies, dat heb ik ook verschrikkelijk, ik wil me ook uitsloven om me te bewijzen en eigenlijk is dat helemaal niet goed, mensen leren dan meestal niet de juiste kant kennen. Tjha, we hebben nog tijd zat maar iemand die het goed bedoelt zou wel fijn zijn :P

Moet wel toegeven dat het op zich wel gaat, maar ik zit mezelf wel verschrikkelijk op te sluiten de laatste 4 dagen. Ga vanuit m'n bed naar mijn paard en terug rechtstreeks in bed. Heb besloten om een TGV ticket te boeken en gewoon even langs te gaan bij mijn vader in Amsterdam. Hopelijk geeft dat me een iets beter gevoel.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:26

Haha, nu ik vakantie heb doe ik momenteel ook niet anders. Maar dat is niet jongen-gerelateerd maar gewoon m'n lichaam die zegt; zoek jij het lekker zelf uit. Bijna einde boost-behandeling en heb nog niet het idee dat ik weer op en top fit ben. Gaat nog wel heeeeeul lang duren ben ik bang :')

Ach, ze zeggen toch .. op ieder potje past een dekseltje? Dan komt dat dekseltje vanzelf wel. Of wellicht ben ik de deksel al en zoek ik het potje :')

En anders ben ik zo ook prima gelukkig hoor. Maarja, mijn hond(en) heeft ook niet het eeuwige leven en dat is momenteel toch echt wel m'n maat. Twee jaar, dus voorlopig magtie nog wel even blijven!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:30

Gohja als ik wat meer tijd had en geld nam ik er een tweede paard bij :') Zou ik 100 keer gelukkiger mee zijn! :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:32

Ik vind één genoeg. Had er twee ... maar trok ik niet meer :') (toen begon alle ellende ...)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:05

Ik ben ook nog steeds met vlagen erg moe. Kan voor mijn gevoel wel uren slapen.

Voor de dames onder ons die zich nog steeds na maanden zo ellendig voelen: probeer iets te vinden waar je energie van krijgt. Wellicht iets wat je al eent ijdje niet meer gedaan hebt, maar waar je vroeger dol op was.

Ik had aan het einde van mijn relatie helemaal geen puf meer voor mijn paard. Het voelde niet meer als vroeger, toen kreeg ik er onwijs veel energie van. Nu was het vooral een verplichting. Sinds begin dit jaar heb ik er weer plezier in! Ik heb doelen gesteld, waaronder het afrijden voor mijn rijvergunning zodat we misschien nog dit jaar zelfs op concours kunnen.

En mannen blijven mannen, die komen echt van een andere planeet :')

Ik heb contact met een oude bekende. Gaat heel fijn, maar we zitten nu met "hoe nu verder?'. Hoe maken we dit werkend? Een vervelend vraagstuk, komt tijd komt raad.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:14

CalipsoLover schreef:
Gohja als ik wat meer tijd had en geld nam ik er een tweede paard bij :') Zou ik 100 keer gelukkiger mee zijn! :o

Ik heb er 2 maar zou best wel een man erbij willen. _O-

Ben wel heel blij dat ik ze beide nog heb.
Als en mijn relatie over zou zijn en ik zou mijn paarden moeten verkopen...
Dat was niet goed gegaan denk ik. :=

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:26

Renske_W schreef:
CalipsoLover schreef:

Ik heb er 2 maar zou best wel een man erbij willen. _O-

Ben wel heel blij dat ik ze beide nog heb.
Als en mijn relatie over zou zijn en ik zou mijn paarden moeten verkopen...
Dat was niet goed gegaan denk ik. :=

Zou het ook wel graag willen, maar heb voor zowel een extra paard als een man eigenlijk te weinig tijd... Fulltime studeren, werken, een paard, ballet, en een sociaal leven is al druk genoeg _/-\o_
Moest ik mijn paard niet hebben gehad weet ik ook niet waar ik zou staan. Dat beest heeft mij overal al doorgetrokken, en kan er geen dag zonder!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:29

Ik krijg momenteel maar van één ding energie .. en dat zijn injecties :') Dat klinkt heel gek heh? Haha.

Ik heb mijn merrie al sinds ze een maand oud is. Daarvoor had ik ook nog een andere merrie, die ben ik uit het oog verloren helaas. Maar mijn merrie is echt mijn maatje. Heb nu sinds het nieuwe jaar amper tot niet gereden en kon vandaag bij wijze van op stappen en weg gaan. Zowel mijn merrie als mijn jongste hond zijn echt de rode draden in mijn leven. Klinkt dat dramatisch?

En ach .. ik werk fulltime, ga normaal 4 dagen in de week naar stal, sport één avond met de hond (of cursus), heb een Hamstery ... ik verveel me normaal gesproken niet. Het lichaam wilt alleen even niet zoals ik het wil. -O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:46

Een wat? Wat is een Hamstery?

En injecties? Whuuuutttt :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:48

B12 toch? :+ hamstery is voor zover ik weet hamsters fokken dan wel houden hihi :P

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:53

Karuna heeft het mooi samengevat inderdaad :')

Een Hamstery is het fokken met hamsters. Ik doe dat heel kleinschalig maar al wel zo'n vijf jaar. Ben dus een bekend begrip in die wereld en zie het eigenlijk nog niet zitten om dat aan te kant te schuiven. Ik heb geen vijftig hamsters hoor ... kleinschalig.

En ik krijg VitB12 injecties. Loop al jaren met dezelfde klachten maar de dokters van tegenwoordig ... Kortom, nu zit ik met een extreem te kort. Die injecties krijg ik nu als een boost (2 injecties in de week) en doordat het weer in mijn lichaam komt is er een soort extreme schoonmaak voordat het weer kan 'herstellen'. En dat .... merk je :j
Je moet het zo zien: een gezond mens heeft in zijn/haar lever een voorraad voor drie jaar. Die voorraad is er bij mij (grotendeels) niet meer.

Iets wat bij mij wel de vraag neerlegt of ik momenteel wel op een relatie of iets in die richting zit te wachten.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:02

Hier gelukkig ook een lekker druk leven.
De Welsh is 3 dus loopt af en toe aan de longe en de haflinger pas 2 dus dat is vooral knuffelen.
Verder wel bezig met de 3 jarige haflinger van stal, en natuurlijk de veulens knuffelen. <3
Dat zijn pas super vitamientjes. :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:10

Fokken van hamsters? Zit daar handel in?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:20

SophievdV schreef:
Fokken van hamsters? Zit daar handel in?

Niet alsin geld verdienen :') Ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat ik het welzijn van de dieren bekend wil maken. En gezondheid en karakter is ook een mooi punt.

Ik ben ze overigens wel altijd al voor geboorte kwijt. Ze zijn schijnbaar populair :)

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 07:29

Hey girls. Ik lees met plezier jullie verhalen en bij iedereen is er een stukje dat ik ook voel.

Het doet gewoon deugd om te weten dat er nog mensen zijn die hierdoor moeten. Ik probeerde ook om al mijn energie in mijn paardje en hondjes te steken. Maar jammer genoeg werkte dat maar voor korte periode... Bij alles wat ik deed of zag moest ik aan hem denken. Maar ik wou echt proberen om gewoon door te gaan. Nu gaat het al een paar dagen alleen maar bergaf en begin ik weer veel meer te wenen... ik voel me rot slecht en het enige wat ik nu nog wil is naar hem toe gaan en hem niet meer loslaten.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 09:44

Wat rot Elise, ik voel met je mee... Dit topic heeft mij ook al veel steun geboden. Hier kan je zonder enig schuldgevoel alles even neerpennen wat je dwarszit en ik hoop dat je dat blijft doen. Hoe hou je haaks meid, zoek wat andere afleiding. Een vriendin misschien? We zijn er voor je!

Intussen is meneer op vakantie vertrokken, hij lijkt het heel makkelijk te hebben met onze split. |o

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 09:57

Huilen heeft een functie! nl het verwerken van je verdriet! Laat het toe.. het voelt nu ellendig maar uiteindelijk is jou geest hard bezig hem achter je te laten!
Ook mij overvallen huilbuien mij nog steeds..gelukkig ook periodes dat de tranen weer opdrogen! En dat ik kan denken het is goed zo!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:07

CalipsoLover schreef:
Intussen is meneer op vakantie vertrokken, hij lijkt het heel makkelijk te hebben met onze split. |o

Dat zegt iedere meid, haha. Schijnt reuze mee te vallen, komt vaak later bij hun.

Mijn eerste ex stuurde negen maanden na de break up een email met hoeveel spijt hij had. Tsja. Jij ging vreemd. :Y)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:07

Ik had dat ook Elise..
Toen het net uit was zag ik wel in dat ik flink aan mijn eigen leven moest werken.
Ben gaan sporten en volg nu naast werk een opleiding voor sportmasseur.
Heb het er druk genoeg mee, en aan het begin hielp het heel goed om verder te gaan.
Maar de laatste tijd lijkt het ook niet meer 'genoeg'.
Blijf heel erg hangen in het verwerken.
Gewoon doorgaan is makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat merk ik nu ook wel :+
Hoop dat je, je snel beter voelt :(:)

Heel veel mensen doen zich 'goed' voor na een breuk Calipsolover..
Eerlijk gezegd heb ik dat ook gedaan :')
Maar waarschijnlijk voelt hij zich ook verschrikkelijk ellendig hoor..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:27

Even uit de meeleesmodus: toen het destijds uitging met mijn ex was ik mijn complete identiteit kwijt. Ik zat echt even helemaal emotioneel en lichamelijk aan de grond. Uiteindelijk heb ik heel vakantieveilingen zowat gehad om van alles te proberen wat mij leuk leek :+ Het houd je van de straat, je ontdekt jezelf weer en uiteindelijk kom je er wel weer bovenop. Maar wat een klotetijd was dat zeg -O- 9 maanden lang depressief rondgelopen zo'n beetje. Effect is dus dat momenteel relaties erg eng zijn en dat ik daardoor een geweldig persoon heb laten lopen. Time will tell hoe dat gaat aflopen -O-

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:50

xDenies schreef:
CalipsoLover schreef:

Dat zegt iedere meid, haha. Schijnt reuze mee te vallen, komt vaak later bij hun.

Mijn eerste ex stuurde negen maanden na de break up een email met hoeveel spijt hij had. Tsja. Jij ging vreemd. :Y)

Heb hem dit ook gezegd _O- "Nu voel ik me nog ellendig, en doe jij alsof het je allemaal koud laat. Maar ik ken je, vanaf ik me weer beter begin te voelen en jij ziet dat het beter gaat sta je wel iedere keer terug voor mijn neus" zijn antwoord: "ik weet het" := Dan is het aan mij om deze keer nee te zeggen.

Winged: Ik heb dit ook gehad, ik was ook compleet mezelf en zelfvertrouwen kwijt. Ik wist ook niet hoe ik met andere jongens moest omgaan of zelfs hoe ik me moest kleden of uberhaupt moest gedragen 8)7 Ben dan ook hartstikke depressief geweest en er echt aan onderdoor gegaan, natuurlijk speelde andere dingen ook nog een rol. Ben zeer blij dat ik hieruit heel veel heb geleerd en het deze keer ook allemaal niet zo ver laat komen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 18:00

Heel goed, houd dat er in! :)

We sleuren elkaar er wel door heen!