En ik snap je angst, ik had tinder gedownload enkele dagen na het uitging met een ex die er tegen mijn verbazing in een punt achter had gezet. Kwam ik hem toch wel tegen... Ja deed even pijn... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En ik snap je angst, ik had tinder gedownload enkele dagen na het uitging met een ex die er tegen mijn verbazing in een punt achter had gezet. Kwam ik hem toch wel tegen... Ja deed even pijn... 

Zou ik 100 keer gelukkiger mee zijn!
(toen begon alle ellende ...)
CalipsoLover schreef:Gohja als ik wat meer tijd had en geld nam ik er een tweede paard bijZou ik 100 keer gelukkiger mee zijn!

Renske_W schreef:CalipsoLover schreef:Gohja als ik wat meer tijd had en geld nam ik er een tweede paard bijZou ik 100 keer gelukkiger mee zijn!
Ik heb er 2 maar zou best wel een man erbij willen.![]()
Ben wel heel blij dat ik ze beide nog heb.
Als en mijn relatie over zou zijn en ik zou mijn paarden moeten verkopen...
Dat was niet goed gegaan denk ik.
Dat klinkt heel gek heh? Haha.

SophievdV schreef:Fokken van hamsters? Zit daar handel in?
Ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat ik het welzijn van de dieren bekend wil maken. En gezondheid en karakter is ook een mooi punt.

CalipsoLover schreef:Intussen is meneer op vakantie vertrokken, hij lijkt het heel makkelijk te hebben met onze split.

Het houd je van de straat, je ontdekt jezelf weer en uiteindelijk kom je er wel weer bovenop. Maar wat een klotetijd was dat zeg
9 maanden lang depressief rondgelopen zo'n beetje. Effect is dus dat momenteel relaties erg eng zijn en dat ik daardoor een geweldig persoon heb laten lopen. Time will tell hoe dat gaat aflopen

xDenies schreef:CalipsoLover schreef:Intussen is meneer op vakantie vertrokken, hij lijkt het heel makkelijk te hebben met onze split.
Dat zegt iedere meid, haha. Schijnt reuze mee te vallen, komt vaak later bij hun.
Mijn eerste ex stuurde negen maanden na de break up een email met hoeveel spijt hij had. Tsja. Jij ging vreemd.
"Nu voel ik me nog ellendig, en doe jij alsof het je allemaal koud laat. Maar ik ken je, vanaf ik me weer beter begin te voelen en jij ziet dat het beter gaat sta je wel iedere keer terug voor mijn neus" zijn antwoord: "ik weet het"
Dan is het aan mij om deze keer nee te zeggen.
Ben dan ook hartstikke depressief geweest en er echt aan onderdoor gegaan, natuurlijk speelde andere dingen ook nog een rol. Ben zeer blij dat ik hieruit heel veel heb geleerd en het deze keer ook allemaal niet zo ver laat komen.