Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:16

Model zelf heeft ook haar twijfels erbij Haha. Verschrikkelijk.

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:39

nondeju, da's lelijk :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:42

xSannee schreef:
Haha wow :')
Niet mijn ding om zo maar te zeggen _O-

en dat franjeding kwam ik ook al tegen inderdaad, die is helemaal apart _O-
Wij zagen de krantenkoppen al voor ons:
"vrouw verdrinkt door wurging eigen bikini"

_O- _O-

Wilde bikini valt vrouw aan in zee :')

Aroha

Goeie combinatie ook met die slippers.

MarlindeRooz

"nieuw zeezoogdier ontdekt"

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:44

:'). Ik denk dat alle mensen in je omgeving gillend weg rennen omdat je bikini ze onder water aanrand.

Ik spring tenminste wel altijd gillend weg als iets me onverwachts aanraakt in de zee. :+

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:46

TammyVN schreef:
:'). Ik denk dat alle mensen in je omgeving gillend weg rennen omdat je bikini ze onder water aanrand.

Ik spring tenminste wel altijd gillend weg als iets me onverwachts aanraakt in de zee. :+

Je bent niet de enige :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:47

Dat doet mijn verzorgpony ook in het water, heel leuk als hij tegen de stroom in poept en dus flipt van zijn drijvende poep. _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:48

TammyVN schreef:

Dit _O-

Heb je tenminste wel een lekker rustig stukje zee voor jezelf :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:51

Als je in het water plast en een gele cirkel creeert, dan heb je ook vaak een eigen ruime plek. Geen octopus bikini voor nodig, wa! <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:57

xSannee schreef:
Ik vind het niet echt mooi, maar ook niet lelijk, die foto van rihanna of die daarboven haha.

Brazillians bikinis vind ik wel mooi! Dat zou ik ook wel dragen denk ik.

Ben her er overigens wel mee eens dat de meerderheid zich best vrouwelijker en meer naar haar rondingen mag kleden, lekker sexy voelen mag best, veel mensen hebben snel het idee dat het ordinair wordt terwijl dat echt wel mee valt. :D

Oh, En hier bedoel ik mezelf trouwens ook mee hoor :')

Ik voel mezelf nu heel erg aangesproken. Ik heb echt best veel moeite met de vorm van mijn bovenlichaam (vooral mijn borsten) en verschuil me altijd in oversized, te grote t-shirts waarin alles maar zo klein/vormloos als mogelijk lijkt. :') Best zonde eigenlijk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:58

Ja inderaad Rebecca!

edit: ik bedoel dus dat je een prachtig figuur hebt dat je mag lieten zien he! :') :D
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 14-05-15 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:59

Rebeccaa schreef:
Ik voel mezelf nu heel erg aangesproken. Ik heb echt best veel moeite met de vorm van mijn bovenlichaam (vooral mijn borsten) en verschuil me altijd in oversized, te grote t-shirts waarin alles maar zo klein/vormloos als mogelijk lijkt. :') Best zonde eigenlijk!

Maar toch niet aangesproken op een negatieve manier mag ik hopen? :(:) Ik vind je echt een prachtige meid en ik ben inderdaad wel van mening dat jij je wat meer op je figuur mag kleden :D Maar helemaal bovenaan staat nog altijd of jij je er prettig in voelt, en als jij je prettig voelt in oversized t-shirts met een spijkerbroek maak je dat op je eigen manier weer vrouwelijk.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:02

Emmaa_ schreef:
Tsja, dat mijn stijl wat gewaagder is de meesten hier dat wist ik al een tijdje haha. heb niet zulke grote borsten dus met uitgaan vind ik het ook echt geen probleem :n

Ik zou willen dat ik lekker zonder bh uit kon gaan. Ja thuis op de bank met een knot op mn dak :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:09

Haha, jullie zijn zo lief! :*

Nee joh, niet op een negatieve manier! Maar gewoon omdat het wel heel erg waar is haha. Ik vind jeans + oversized shirt + sneakers heerlijk zitten en vind het prima om zoiets te dragen, maar zou me ook best wel iets 'leuker' willen kleden of zo!

Afbeelding
Had laatst dit jurkje gepast in de h&m en vond het best leuk staan (al zeg ik het zelf :')) maar omdat de bovenkant best hoog was, vond ik dat je te goed kon zien dat ik best veel voorkant heb zeg maar. Foto's kun je nog erg goed nemen, maar vooral vanaf de zijkant vind ik het dan heel snel ongemakkelijk of zo. Maar misschien moet ik me ook gewoon minder bezig houden met wat anderen ervan vinden, die borsten zitten er toch, kan ze niet kleiner toveren, dus het mag best te zien zijn dat ik niet een b-cupje heb, toch? :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:12

Zo "grappig" om te zien dat iedereen met compleet de tegenovergestelde dingen ontevreden is.
Ik heb dan wel een klein b-cupje, maar zou dat juist weer graag anders willen zien :')

Ik vind dit jurkje je trouwens ontzettend goed staan! Leuk is die!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:14

Rebeccaa schreef:
Haha, jullie zijn zo lief! :*

Nee joh, niet op een negatieve manier! Maar gewoon omdat het wel heel erg waar is haha. Ik vind jeans + oversized shirt + sneakers heerlijk zitten en vind het prima om zoiets te dragen, maar zou me ook best wel iets 'leuker' willen kleden of zo!

[ Afbeelding ]
Had laatst dit jurkje gepast in de h&m en vond het best leuk staan (al zeg ik het zelf :')) maar omdat de bovenkant best hoog was, vond ik dat je te goed kon zien dat ik best veel voorkant heb zeg maar. Foto's kun je nog erg goed nemen, maar vooral vanaf de zijkant vind ik het dan heel snel ongemakkelijk of zo. Maar misschien moet ik me ook gewoon minder bezig houden met wat anderen ervan vinden, die borsten zitten er toch, kan ze niet kleiner toveren, dus het mag best te zien zijn dat ik niet een b-cupje heb, toch? :+

Oh daar herken ik me 100% in. Ik heb een F cup en heb ook liever een oversized shirt, skinny jeans en sneakers aan. Ik voel me daar ook oprecht prettig in maar als ik dan zie wat voor leuke reacties ik krijg als ik die short met die panty aan heb, dan wil ik ook wel eens 'gek doen'. Ik weet alleen niet zo goed hoe (ja 10 keer dezelfde outfit aan :') ... )

Ik vind ook bijna niks leuk, ik vind skinny jeans leuk en dan het liefst zwart of donkerblauw en ZEKER geen felle kleurtjes aan mijn lijf :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:15

Valt altijd op, dat meiden met grote borsten zich er voor schamen/niet lekker mee voelen. Idem voor de meiden met kleine borsten. Ik heb een A cup, maar wel stevig/rond. Ik schaam me er niet voor, maar toch zou ik wel liever een B cup hebben. Nu staat het niet echt in evenwicht met mijn achterkant..

Rebecca, zoals ik op de foto's heb gezien heb je een prachtig lichaam. Een grote boezem kun je prachtig accentueren. Maar idd, doe aan waar jij je lekker en vrij in voelt, dan ben je vanzelf mega aantrekkelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:20

elkee schreef:
Valt altijd op, dat meiden met grote borsten zich er voor schamen/niet lekker mee voelen. Idem voor de meiden met kleine borsten. Ik heb een A cup, maar wel stevig/rond. Ik schaam me er niet voor, maar toch zou ik wel liever een B cup hebben. Nu staat het niet echt in evenwicht met mijn achterkant..

Rebecca, zoals ik op de foto's heb gezien heb je een prachtig lichaam. Een grote boezem kun je prachtig accentueren. Maar idd, doe aan waar jij je lekker en vrij in voelt, dan ben je vanzelf mega aantrekkelijk :)

Dat is mijn probleem denk ik; ze zijn niet stevig en rond :') Iedere top die ik aan doe die ook maar een beetje laag valt, resulteert in een decollete waar je U tegen zegt. Dat vind ik zonde. Wat bij jou als een simpel zwart hemdje zou staan is voor mij een pikant topje, omdat ik wel een grote boezem heb maar wel een 'normaal' lichaam dus een maat groter ziet er niet uit. Er wordt op school naar gestaard en soms zelfs opmerkingen over gemaakt. Ik ben wel mondig genoeg om daar wat van te zeggen maar ik verberg het liever dan dat ik aangestaard word omdat ik aan doe wat ik leuk vind (en dat zijn nou eenmaal lage tops).

Op vakantie/naar verjaardagen/etentjes etc. doe ik het allemaal zonder problemen aan en dan doe ik ook 'lekker gek', maar ik zit nou eenmaal de helft van mijn tijd op school en misschien een vijfde van mijn tijd op verjaardagen en etentjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:23

Jaaaaa Danique, soulmates zijn we haha! Herken ik ook allemaal, haha! Alhoewel ik zelfs thuis/met vrienden niet in een hemdje loop. Ik heb trouwens ook geen stevige borsten (wat een details haha) en tja, vind het gewoon niet mooi. Maar ach, het is ook niet het belangrijkste van de wereld, ik moet gewoon een beetje gaan kijken hoe ik het mooi kan accentueren. :D

Overigens vind ik kleine borsten gewoon heel mooi bij vrouwen, maar grote ook. Vind bijna iedereen wel mooie borsten hebben, dus dat ik die van mezelf zo niet-mooi-vind is ook een beetje raar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:31

Rebeccaa schreef:
Jaaaaa Danique, soulmates zijn we haha! Herken ik ook allemaal, haha! Alhoewel ik zelfs thuis/met vrienden niet in een hemdje loop. Ik heb trouwens ook geen stevige borsten (wat een details haha) en tja, vind het gewoon niet mooi. Maar ach, het is ook niet het belangrijkste van de wereld, ik moet gewoon een beetje gaan kijken hoe ik het mooi kan accentueren. :D

Overigens vind ik kleine borsten gewoon heel mooi bij vrouwen, maar grote ook. Vind bijna iedereen wel mooie borsten hebben, dus dat ik die van mezelf zo niet-mooi-vind is ook een beetje raar. :')

_O_ Soulmates!

Ik vind het bij mezelf ook lelijk dat als ik een bikini aanheb, je nog een stuk van mijn borst ziet (gaat het even tekenen... momentje)
Afbeelding
Maar volgensmij heeft ook iedereen dat :') Het valt gewoon op bij mezelf. Als ik dan de bandjes van mijn bikini wat omhoog trek zit dat er niet maar omdat mijn borsten dus ook zo zwaar zijn kan ik die bandjes echt niet zo strak doen (en dan floept de bikini er van onderen overheen :') )

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:40

Hier ook een kleine cup, maar zonder bh ga ik echt de deur niet uit, dan steek ik iedereen zijn ogen uit.
Thuis loop ik wel graag zonder bh en kan me dan ook niet schelen wie het ziet, ben niet zo preuts..
Vind het trouwens niet erg als andere mensen het wel doen. Totaal geen probleem mee.

Ogod, die kleding van de hm. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:45

Jaaaa, dat heb ik ook! Ik heb nu geen eens een bikini en moet er echt eentje kopen, maar vind het echt vreselijk, dus stel dat steeds maar uit. _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:11

Volgens mij vind iedereen bikini's dramatisch :')
Ikzelf in ieder geval wel.

Mijn h&m bestelling is onderweg *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:14

Rebeccaa schreef:
Jaaaa, dat heb ik ook! Ik heb nu geen eens een bikini en moet er echt eentje kopen, maar vind het echt vreselijk, dus stel dat steeds maar uit. _O-

Ik heb nu subtiele van de H&M die gelukkig goed zitten, op de gok mijn 'oude maat' gekocht en de ene zit iets te strak en de ander precies goed. Met beugel.

Ik vind al gauw dat ze zo extreem bedekken en dan lijken ze NOG groter :=

Mijn broek is nog steeds onderweg, hoop dat die morgen nou een keer komt want er zit ook geen track&trace bij. Kolere H&M.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-15 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt