Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xSannee schreef:Ik vind het niet echt mooi, maar ook niet lelijk, die foto van rihanna of die daarboven haha.
Brazillians bikinis vind ik wel mooi! Dat zou ik ook wel dragen denk ik.
Ben her er overigens wel mee eens dat de meerderheid zich best vrouwelijker en meer naar haar rondingen mag kleden, lekker sexy voelen mag best, veel mensen hebben snel het idee dat het ordinair wordt terwijl dat echt wel mee valt.
Oh, En hier bedoel ik mezelf trouwens ook mee hoor
Rebeccaa schreef:Ik voel mezelf nu heel erg aangesproken. Ik heb echt best veel moeite met de vorm van mijn bovenlichaam (vooral mijn borsten) en verschuil me altijd in oversized, te grote t-shirts waarin alles maar zo klein/vormloos als mogelijk lijkt.Best zonde eigenlijk!
Rebeccaa schreef:Haha, jullie zijn zo lief!
Nee joh, niet op een negatieve manier! Maar gewoon omdat het wel heel erg waar is haha. Ik vind jeans + oversized shirt + sneakers heerlijk zitten en vind het prima om zoiets te dragen, maar zou me ook best wel iets 'leuker' willen kleden of zo!
[ Afbeelding ]
Had laatst dit jurkje gepast in de h&m en vond het best leuk staan (al zeg ik het zelf) maar omdat de bovenkant best hoog was, vond ik dat je te goed kon zien dat ik best veel voorkant heb zeg maar. Foto's kun je nog erg goed nemen, maar vooral vanaf de zijkant vind ik het dan heel snel ongemakkelijk of zo. Maar misschien moet ik me ook gewoon minder bezig houden met wat anderen ervan vinden, die borsten zitten er toch, kan ze niet kleiner toveren, dus het mag best te zien zijn dat ik niet een b-cupje heb, toch?
elkee schreef:Valt altijd op, dat meiden met grote borsten zich er voor schamen/niet lekker mee voelen. Idem voor de meiden met kleine borsten. Ik heb een A cup, maar wel stevig/rond. Ik schaam me er niet voor, maar toch zou ik wel liever een B cup hebben. Nu staat het niet echt in evenwicht met mijn achterkant..
Rebecca, zoals ik op de foto's heb gezien heb je een prachtig lichaam. Een grote boezem kun je prachtig accentueren. Maar idd, doe aan waar jij je lekker en vrij in voelt, dan ben je vanzelf mega aantrekkelijk
Rebeccaa schreef:Jaaaaa Danique, soulmates zijn we haha! Herken ik ook allemaal, haha! Alhoewel ik zelfs thuis/met vrienden niet in een hemdje loop. Ik heb trouwens ook geen stevige borsten (wat een details haha) en tja, vind het gewoon niet mooi. Maar ach, het is ook niet het belangrijkste van de wereld, ik moet gewoon een beetje gaan kijken hoe ik het mooi kan accentueren.
Overigens vind ik kleine borsten gewoon heel mooi bij vrouwen, maar grote ook. Vind bijna iedereen wel mooie borsten hebben, dus dat ik die van mezelf zo niet-mooi-vind is ook een beetje raar.
Rebeccaa schreef:Jaaaa, dat heb ik ook! Ik heb nu geen eens een bikini en moet er echt eentje kopen, maar vind het echt vreselijk, dus stel dat steeds maar uit.