Dat ik bijna klaar ben met m'n hexies en dan dus niet verder kan, omdat ik geen stof heb om het af te maken. En dat ik hele mooie stofjes heb gekocht dit weekend en internet mij niet kan helpen met complemetaire kleuren en ik geen winkel weet waar ze dat verkopen.
Dat ik eindelijk een jongen helemaal te gek vind en hij mij ook maar na bijna 4 maanden appen/snappen met vrienden afgesproken nog niet samen hebben afgesproken en het is nog steeds niks al voelt dat wel heel erg zo en weet niet heo het nu verder moet (tips mogen in pb als je wilt elk advies is welkom)
Dat ik mijn eerste stagedag zou hebben maar nu dus buikgriep heb. Dat ik alsnog zou gaan, maar de paracetamol slaat niet aan en andere medicijnen die hier liggen mag ik niet.
Aan een brommerrijder.. Ik zat vanochtend op de fiets, dikke mist en lichten aan. Er komt een vrachtwagen tegemoet rijden, en net op dat moment komt er een brommerrijder ZONDER LICHT van achter om nog even tussen mij en vrachtauto door te rijden.
Solmyrkvi
Geplaatst: 02-11-15 17:35
Mensen die hun 6-jarige kind bijna naakt op fb zetten omdat ze waterpokken heeft. Ik wil geen vieze huidaandoening op mijn tijdlijn en ook geen bijna naakt kind!!!
Anoniem
Geplaatst: 02-11-15 17:42
Imre schreef:
Aan mensen die in de dichte mist autorijden en hun lampen niet aan doen.
Of aan mensen die bij meer dan 200m zicht hun mistlamp juist wel aan doen!