Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
best even gek om zo binnen te lopen en dat het gewoon van mij is! Het was wel ruimer dan ik dacht. Ik ben al weken aan t puzzelen op floorplanner en ik dacht allemaal dat het niet zou passen zoals ik het wilde.. maar de woonkamer leek breder dan ik dacht en onder de trap was nog heel veel ruimte. En de plafonds zijn zoo hoog!! Vriend en ik komen allebei uit een huis van 55jaar oud, plafond 2, 10m. En wij zijn allebei maar klein van stuk. Hij is de grootste en nog geen 1, 75m. En dan nu een plafond van 2, 50m.... is wel heel hoog voor ons

. Badkamer is alleen erg smalletjes , maar heb dan wel een losse wc ipv bij de badkamer in . Al luxe voor mij 
, ik ga vanavond in bed en ga er dinsdag pas uit
. Stuiter de stuiter , ziet op google maps er super uit van buiten
Toushie schreef:Ik lees al een tijdje mee , maar mezelf niet voorgesteld.
Ik ben al ong. een 5,5 maand aan het reageren op huurwoningen.
Helaas tot nu toe nog niet hoger dan een 5e plaats maar je weet het nooit.
Dus ik check elke week braaf de huurhuizen , sta al sinds mijn 18e ingeschreven en nu 25.
Koopwoning word hem gewoon niet. Dan moet ik echt alles daarvoor opzij zetten en ik wil mijn hondje en paardje graag behouden

Toushie schreef:Het komt goed schatje!Ik lees al een tijdje mee , maar mezelf niet voorgesteld.
Dus ik check elke week braaf de huurhuizen , sta al sinds mijn 18e ingeschreven en nu 25.
Koopwoning word hem gewoon niet. Dan moet ik echt alles daarvoor opzij zetten en ik wil mijn hondje en paardje graag behouden

(nog 5 lange dagen) , in gedachten en in paint de scheidingmuur al uitgetekent die ik graag tussen de woon en eetkamer/hobby kamer wil. En hij is zo cool
, hopelijk woon ik er toch een paar jaar anders zou het zonde zijn. Toushie schreef:Ik lees al een tijdje mee , maar mezelf niet voorgesteld.
.LizMD schreef:Grappig dat je zegt dat kopen hem niet wordt. Mijn hypotheek is echt lager dan waarvoor ik zou huren