Word je meteen permanent geband

Maar anyway, hopelijk trapt niemand erin!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Pfffftt...
Ik had een strijkstok gekocht, geld overgemaakt.. werd het teruggestort omdat haar achternaam verkeerd gespeld was. Dus ik erachteraan gemaild, mocht het opnieuw overmaken. Nog gevraagd of ze er een printscreentje van wilde..
Nee hoor, ze kreeg het vast morgen binnen.
Heeft ze vanochtend gekeken, toen stond het er nog niet bij zei ze.
Toen heeft ze een hoger bod gekregen en omdat mijn geld er nog niet was heeft ze 'm aan die ander verkocht.
'Toen ik opnieuw keek had ik het wel binnen maar toen heb ik het meteen maar teruggestort.'
Ik ben niet snel pissig te krijgen maar bohhhh... Ik heb ook een mail teruggestuurs dat ik dit een hele rare manier van zaken doen vond.. Vooral omdat zij een fout maakt in haar gegevens, ik erachteraan ga en het oplos en vervolgens verkoopt ze het onder mijn neus weg.. GRRRR!
GamblersCup schreef:Vind ik ook een lastige hoor Saskiaatje... jij zegt wel dat ie maar 1 keer gebruikt is, maar een koffiezet apparaat krijgt niet echt gebruikssporen en dat is dus niet duidelijk aan te tonen of ie echt nog zo nieuw is. En omdat die DG er inderdaad om bekend staan dat ze uiteindelijk gaan lekken, kan ik me voorstellen dat niemand dat risico wil nemen, dan is 50 euro wel weer veel. Jouw kant begrijp ik ook, jij weet zeker hoe nieuw ie is en wat ie nog waard is. Gewoon proberen en kijken wat er op af komt?