Nee ik zei dat omdat er ontzettend veel nep MAC make up wordt verkocht op Ebay

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Das niet aan jou...Als de douane m er tussen uit pikt en je pakket contreelt moet je het betalen.
Courses schreef:Dinniej schreef:Ik vind dat bovenste badpak wel mooi, maar je moet er wel echt een supergoed figuur voor hebben.
Heb vandaag m'n Dresslink bestelling binnengekregen, echt vet leuk! Superleuke dingen, en het past allemaal.Was maar 15 euro kwijt. (:
wat heb je allemaal gekocht?Ik zit nogal met de verzendkosten!
Yv_ schreef:Ik heb trouwens die broek binnen, hij is echt superleuk, zit lekker en gaaf kleurtje! Deze
http://www.ebay.com/itm/200920221785?va ... 1497.l2649
Maarrrrr.. Ik kan 'm niet aan, want het gat waar je knoop doorheen gaat, zit dicht? De knoop kan er dus neit doorheen..
Seller net even een mailtje gestuurd, want ik weet nou neit of ik er zelf een gat in moet maken met een mesje ofzo of dat het een foutje is..
lieniminnie schreef:vroeger was het normaal dat knoopsgaten nog dichtzaten, net als zakken zo af en toe. De zakken in mijn zara blazer heb ik ook nog steeds niet opengemaakt
Blingh die jurk is erg leuk! wordt dat m voor je verjaardag?
Heb ook mijn haar krijt binnen! en mijn kogel ijsklontjes makereven uitvogelen hoe ik m moet gebruiken.
Oh en van dat armbandje, vind de eerste leuker